خداروشکر همه چی خوبه فقط کلسیم یه کوچولو کم دارن
قندشونم لب مرزه
ی خورده رعایت کنن درس میشه
چیزی که واسه بچه لازمه خیلی خوبه
خوشحال شدم عزیزم فک نمیکردم از اونجا هم این اسما باشه
شما کجایی هستی؟
شما هم کرد هستین
بله عزیزم،پیرانشهر از آذربایجان غربی
این کاغذها و جواب ها
فقط مال ازمایش اسپرم هست؟
هزینه ازمایشش چنده؟
اره فقط آزمایش اسپرمه
هزینشم 400 شد
۴۰۰ هزار تومن؟
اخه به من گفت ۳۳ هزار تومن
من شنیدم هزینه تو هر شهری فرق داره
والا شوهر من 400هزار پرداخت کرد