یاباید صبر کنی یاهم بیبی بزنی
صب باز بیبی بزن حالا
خب الان ک ده روز گذشته باز بیبی بزن حتما نشون میده پریود هم نشده برو ازمایش
برو امپول بزن بارداری باشی طوری نیست نباشی بعد 14 روز پریودمیشی
من حوصلم سررفته،فردا موعدمه،دوست دارم باردار باشم💃اما زیر دلم ی لحظه تیر میکسه😔😭
فرداصبح بزن انشاءا...مثبته منم ۴روز بعد موعد منفی بود بعد۱۱روز مثبت شد😍
سرسینه هام میسوخت درد پریودی هم داشتم میگفتم چرا وامونده نمیاد🤣🤣
این بی بی چک حتی بعد چن ساعتم مثبت نشد بعد ی شبانه روز و باردار بودم امیدوارم شمام ب خواستتون برسید
ده روز ک چیزی نیست من نزدیک ۵۰ روز گذشت باز منفی بود رفتم ازمایش فهمیدم دوماهمه
شما ها که دیر نشون داد جنسیت بچه هاتون چی بود
سلام تیتر بتا بدهید و با نتیجه به پزشک مراجعه کنید تا آمپول پروژسترون تجویز بشه
هفته پیش چهارشنبه تستم منفی شد