Ooma
پرسش (1399/07/15):

اندازه فعالیت در هماتوم بارداری

خانم دکتر و اومایی عزیز سلام .میخاسم ببینم در هماتوم چقد میشه فعالیت داشت ؟چقدر میتونم از جام بلند شم .؟هماتوم با اندازه 16*9/5 دارم .اندازه ش بزرگه یا کوچیک؟

بشینین تا جدب بشه استراحت کنید شیاف بزارید تا زودتر جذب بشه
فعلا استراحت کن تا جذب شه
حتی الامکان از فعالیت و تحرک جلوگیری کن.
در حدی که بری دستشویی یا تو خونه یه کم قدم بزنی

روی زمین هم نشین، چون بلند شدن بهت فشار میاد
مبل نداریم 😳
از بین شما کسی داشته که جذب شده باشه؟؟
درد و خونریزی ام ندارن
م
من داشتم
از هفته ششم لکه بینی و درد داشتم، سونوی اولیه تشخیص ندادن
ولی دکترم بهم شیاف و قرص دوفاستون داد، دوماه سرکار نرفتم و استراحت بودم.
سونوی ان تی ۱۲ هفته که رفتم گفت جفت پایینه و هماتوم دارم.
همچنان قرص و شیاف استفاده میکردم و استراحت...
هفته گذشته که رفتم انومالی، اثری از هماتوم نبود و گفت جفت هم جاش خوبه.

دیگه دکترم گفت فعلا شیاف را یک شب در میان استفاده کن، قرص را قطع کرد و گفت بازم مواظب باشم و مراعات کنم
اینا چیزایی بود که دکتر من گفت.
توالت فرنگی استفاده میکردم، پله ممنوع، حتی گفت سعی کن یبوست نگیری که زور زدن هم خودش بد هست.
عطسه و سرفه هم آروم بزن وقتی هم میزنی دستتو بذار شکمتو نگه دار که فشار نیاد
اینم بگم نزدیکی هم ممنوعه واسه هماتوم
اهلن مرسی
سایزش چقد بود برا شما؟؟
دوتا بود
۱۸ و ۱۹ میلیمتر
خودش جذب میشه من هماتوم داشتم هفته ۱۰ دکتر گفت چیزی نیس خودش جذب میشه
با استراحت و شیاف
سلام تا جایی که میتونید استراحت نسبی داشته باشید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.