Ooma
پرسش (1399/07/03):

چرا همش این پیام میاد 😞

من تاپیک زدم برای نظرسنجی الان کلی پیام میاد مینویسه سیستم زیرشم کلی شماره😞 چرا ؟

چرا همش این پیام میاد 😞
اوماتو بروزرسانی کن
بروز کردم تغییر نکرد
اعلان تاپیک رو خاموش کن از برنامه خارج شو و مجدد وارد شو
باشه فدان
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه