هر چی از تنبلی تخمدانم میدونید بگید
0
1399/06/31
roziiiii20 _
سلام میرسونه 😅
0
1399/06/31
سوال کننده
خخخ
0
1399/06/31
سوال کننده
والا دق دقمه
0
1399/06/31
roziiiii20 _
منم تنبلی دارم
0
1399/06/31
سوال کننده
دعا کنید فردا میرم سونو فولی درست حسابی داشته باشم
0
1399/06/31
سوال کننده
همه دارن لامصب از چیه خدایی
0
1399/06/31
roziiiii20 _
انشالله عزیزم
0
1399/06/31
سوال کننده
فداتم
0
1399/06/31
سوال کننده
منو شوهرم رابطمون زیاد ولی چند ماه پیس شوهرم ازمایس اسپرم داد خوب بود میترسم ولی باز
0
1399/06/31
roziiiii20 _
توکلت به خدا باشه.
وقتی خدا بخواد همه چی ممکنه عزیزم
وقتی خدا بخواد همه چی ممکنه عزیزم
0
1399/06/31
سوال کننده
ان شالله
0
1399/06/31
roziiiii20 _
من مجردم ولی ازروزی ک برای اولین بار پری شدم نامنظم بود
0
1399/06/31
سوال کننده
ن من تو نامزدی زن شدم اون موقع منظم منظم ۳۱ ردز بود همین ک ازواج کردیم و همین طور اقدام نامنظم
0
1399/06/31
شروق 👑👑
👀🤪
0
1399/06/31
سوال کننده
🤣
0
1399/06/31
شروق 👑👑
سلاااااام
0
1399/06/31
سوال کننده
سلام
0
1399/06/31
سوال کننده
خوبی
0
1399/06/31
شروق 👑👑
شکر بدک نیستم مرسی
0
1399/06/31
شروق 👑👑
چ خلوته 🤔
0
1399/06/31
roziiiii20 _
ینی بعد از رابطه دیگ نامنظم شد؟
0
1399/06/31
zahra behjati👣
امروز تو برنامه طبیب گفت برای درمان تنبلی تخمدان دمکرده تخم هویج بخورین
0
1399/07/01
رها .
همه راه هارو امتحان کردم هییچ راهی واسه تنبلی پیدانکردم از ورزش و رژیم کم کردن وزنو گیاه درمانی دارو درمانی گرغته تا حجامت و زالو درمانی بادکش رحم هیشکی مثل من پیگیر تنبلی تخمدان حاضرم شرط ببندم که نبود و نیست 😞😞
0
1399/07/01
رها .
داره یه سال میشه ها هنوز خبری از بچه نیست
0
1399/07/01
رها .
ولی واسه خوشگلی بچه ات پاکسازی کبد حجامت هم خودت هم شوهرت انجام بدین میگن خیییلییی تاثیر داره رو جنین تو نت کلی تحقیق کردم میگن راسته
0
1399/07/01
رها .
خداشاهده دکتری شدم واسه خودم 😂یه مطب بزنم 😑
0
1399/07/01
roziiiii20 _
ببین باید اصلاح سبک زندگی انجام بدی
ینی یمدت رژیمی رو رعایت کنی و خوابتو کنترل کنی و قند وشکر و نوشابه و شکلات و شیرینی و سوسیس و کالباس و میوه های گرم مثل موز و اناناس و انگور ک حتی ابمیوه از بیرون نخوری .
اینا دشمنه تنبلی تخمدانن
ینی یمدت رژیمی رو رعایت کنی و خوابتو کنترل کنی و قند وشکر و نوشابه و شکلات و شیرینی و سوسیس و کالباس و میوه های گرم مثل موز و اناناس و انگور ک حتی ابمیوه از بیرون نخوری .
اینا دشمنه تنبلی تخمدانن
0
1399/07/01
💗سحر💗 g
منم تنبلی داشتم با پیاده روی و خوردن داروهام برطرف شد
0
1399/07/01
💗سحر💗 g
همه فولی هام زیر۷بودن
0
1399/07/01
سوال کننده
من رفتم دکتر فقط گفته عالیع
0
1399/07/01
سوال کننده
نگفت فولیت چنده
0
1399/07/01
roziiiii20 _
خداروشکر
0
1399/07/01
رها .
باشه عشقم این روش روش روهم تمتحان میکنم
0
1399/07/01
سوال کننده
وایی سوتی دادم کلی
0
1399/07/01
سوال کننده
این قدر خجالت کشیدم
0
1399/07/01
سوال کننده
ولی خوشحالم کرد
0
1399/07/01
غزل دلاور
منم هیییچ حرفی واسش ندارم واسه این لعنتی الان سه ماهه پری گوه نمیادتنبلی دارم انگارسنگم به خداااهیییچ علایمی ندارم*😭😭😭😔😔😔😔
0
1399/07/01
roziiiii20 _
عزیزم دکتر نرفتی؟
امپول بزدی ک پری بشدی
امپول بزدی ک پری بشدی
0
1399/07/01
roziiiii20 _
چیکار کردی؟😂
0
1399/07/01
roziiiii20 _
خیلی چیزا هست ک باید انجام بدی خواستی کامل برات بگم بیا دایرکت اینستام
انشالله چندماه رعایت کنی و حامله بشی
انشالله چندماه رعایت کنی و حامله بشی
0
1399/07/01
غزل دلاور
نمیخوام بدنم به امپول عادت کنه چندبارزدم چندسال پسش ولی فقط همون ماهه که پری میاددیگه نمیادماههای بعدش
0
1399/07/02
roziiiii20 _
خب چیزای گرم بخور
0
1399/07/02
سوال کننده
هخخخ زدمدستگاه دکتر افتاد زمین
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



367

