سلام ۲۵سالمه بارداری دوممه ودکتراوماوخانوما لطفا کمکم کنید اگه راهکاری دارین تو۳۴هفته سونودادم بچم هنوز بریچه ونچرخیده توسونوآنومالی ک ۱۸هفته بودم بریچ بود یعنی از ۱۸هفته تا۳۴هفته بریچ مونده خیلی نگرانم چیکارکنم بچرخه اخه من زایمان اولم طبیعی بوده میخوام اگه خدابخواداینم طبیعی بشه لطفا کمکم کنید؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



932
1399/06/28








