Ooma
پرسش (1399/06/24):

رحم bicurnate رحم دوشاخ و بارداری

سلام من رفتم سونو دیم ۶ هفته و ۱ روز باردارم، ضربان قلب هم مشاهده شد،
تو برگه سونوگرافی نوشته رحم bicurnate ترجمه کردم یعنی رحم دوشاخ، خیلی نگران شدم، یه سقط بدلیل ایست قلبی تو ۸ هفته داشتم، میتونه خطرناک باشه؟

خانمها کسی اینجوری بوده؟
نه فدات مامان من رحمش دوشاخکیه.۵تا بچه م آورده
دخترخاله منم رحمش دو شاخه سه تا بچه داره خیلی هم بارداری راحتی داشت
من تازه الان بهم گفت اینجوری عکس رنگی دادم کلی سونو دکتر خودم خیلی حاذقه اصلا نگفت همچین چیزی، پناه بر خدا
عزیزم منم رحمم دوشاخ سپتوم داره.وسط رحمم دیواره بود.خب بارداری سخت و پرمخاطره ایه همچین راحت که این دوستان گفتن نیست.من کل بارداریم استراحت مطلق بودم و شیاف و امپول استفاده میکردم باید دکتر حاذقی بری
دکترم خیلی عالیه این همه میرفتم پیشش بهم نگفت چیزی الان دیدم تو سونو نوشته دوشاخ جنین قسمت شاخ راست، خیلی نگران شدم
سلام منم رحمم دوشاخه و توی بارداریهایی که تا الان داشتم استراحت مطلق شیاف و آمپول و همینطور تو کل بارداری خونریزی یا لکه بینی داشتم شما از الان احتیاط کن که اذیت نشی
خدا بخیر بگدررونه واسم الهی،
اما زایمانام طبیعی بود و بدون مشکل
نگران نباش سیستم بدن هرکسی متفاوته
هفته دیگه نوبت دکتر دارم انشالله همه چیز خوب باشه
ممنونم دوستان دعام کنید خیلی محتاجم
استرس نداشته باش چون سمه، استراحت کافی، بار سنگین بلند نکن زیاد، دولاراست نشو از الان مواظب باش هم از نظر تغذیه هم بدنی که تو ماههای آخر اذیت نشی
توکلت به خدا باشه عزیزم انشالله که بارداری راحتی داشته باشی
برای ماهم دعا کن
خیلی ممنونم ازت خدا دلتو شاد کنه انشالله
ساراجون سونو شکمی یا واژینال؟؟؟
منم امروز سونو شدم ۶ هفتم بود جنین و ساک دیده شد گفت قلبشم در حال تشکیله فعلا
انشالله بارداری راحتی داشته باشی عزیزم و بسلامتی بگذرونی این روزاررو
شکنی
شکمی
مرسی عزیزم همچنین
عزیزم بسلامتی
قربونت
ب نظرم خطا سونو بوده ی جای دیگ سونو بده
منم یبار رفته بودم گفتن دوشاخ جا های دیگ چند بار رفتم‌ اصلا نگفتن
انشاله انشاله تو عکس رنگی کاملا نرماله شکل گلابی، تنیدونم چرا اینجوری گفت، جای دیگه میخام برم
سلام نگران نباشید رحم دوشاخ مشکلی برای بارداری ایجاد نمیکنه ، اگر هم مشکلی باشه با بزرگ شدن جنین و کمبود فضا ممکنه ایجاد شود
سلام عزیزم شما الان هستی یه سوال ازتون بپرسم بابت این مدل رحم ؟ 😔😔من عکس رنگی دادم اما هرکی یه نظری میده . یکی دوشاخه عمل نکن اثدام کن یکی میگه سپتوم داره عمل کن یکی هم میگه هردوتاعه . الان نمیدونم اقدام کنم یا نه . خیلی گیج شدم 😔😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه