سلام من رفتم سونو دیم ۶ هفته و ۱ روز باردارم، ضربان قلب هم مشاهده شد،
تو برگه سونوگرافی نوشته رحم bicurnate ترجمه کردم یعنی رحم دوشاخ، خیلی نگران شدم، یه سقط بدلیل ایست قلبی تو ۸ هفته داشتم، میتونه خطرناک باشه؟
پرسش (1399/06/24):
رحم bicurnate رحم دوشاخ و بارداری
666
35
1399/06/24
سوال کننده
1
1399/06/24
سوال کننده
خانمها کسی اینجوری بوده؟
0
1399/06/24
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه فدات مامان من رحمش دوشاخکیه.۵تا بچه م آورده
0
1399/06/24
👑m.mohamadi 👑
دخترخاله منم رحمش دو شاخه سه تا بچه داره خیلی هم بارداری راحتی داشت
1
1399/06/24
سوال کننده
من تازه الان بهم گفت اینجوری عکس رنگی دادم کلی سونو دکتر خودم خیلی حاذقه اصلا نگفت همچین چیزی، پناه بر خدا
1
1399/06/24
ونوس صادقی
عزیزم منم رحمم دوشاخ سپتوم داره.وسط رحمم دیواره بود.خب بارداری سخت و پرمخاطره ایه همچین راحت که این دوستان گفتن نیست.من کل بارداریم استراحت مطلق بودم و شیاف و امپول استفاده میکردم باید دکتر حاذقی بری
1
1399/06/24
سوال کننده
دکترم خیلی عالیه این همه میرفتم پیشش بهم نگفت چیزی الان دیدم تو سونو نوشته دوشاخ جنین قسمت شاخ راست، خیلی نگران شدم
1
1399/06/24
مرضیه :)
سلام منم رحمم دوشاخه و توی بارداریهایی که تا الان داشتم استراحت مطلق شیاف و آمپول و همینطور تو کل بارداری خونریزی یا لکه بینی داشتم شما از الان احتیاط کن که اذیت نشی
1
1399/06/24
سوال کننده
خدا بخیر بگدررونه واسم الهی،
0
1399/06/24
مرضیه :)
اما زایمانام طبیعی بود و بدون مشکل
0
1399/06/24
مرضیه :)
نگران نباش سیستم بدن هرکسی متفاوته
0
1399/06/24
سوال کننده
هفته دیگه نوبت دکتر دارم انشالله همه چیز خوب باشه
0
1399/06/24
سوال کننده
ممنونم دوستان دعام کنید خیلی محتاجم
0
1399/06/24
مرضیه :)
استرس نداشته باش چون سمه، استراحت کافی، بار سنگین بلند نکن زیاد، دولاراست نشو از الان مواظب باش هم از نظر تغذیه هم بدنی که تو ماههای آخر اذیت نشی
0
1399/06/24
مرضیه :)
توکلت به خدا باشه عزیزم انشالله که بارداری راحتی داشته باشی
0
1399/06/24
مرضیه :)
برای ماهم دعا کن
0
1399/06/24
سوال کننده
خیلی ممنونم ازت خدا دلتو شاد کنه انشالله
0
1399/06/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
ساراجون سونو شکمی یا واژینال؟؟؟
0
1399/06/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
منم امروز سونو شدم ۶ هفتم بود جنین و ساک دیده شد گفت قلبشم در حال تشکیله فعلا
0
1399/06/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
انشالله بارداری راحتی داشته باشی عزیزم و بسلامتی بگذرونی این روزاررو
0
1399/06/24
سوال کننده
شکنی
0
1399/06/24
سوال کننده
شکمی
0
1399/06/24
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین
0
1399/06/24
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
عزیزم بسلامتی
1
1399/06/24
سوال کننده
قربونت
0
1399/06/25
star ka
ب نظرم خطا سونو بوده ی جای دیگ سونو بده
منم یبار رفته بودم گفتن دوشاخ جا های دیگ چند بار رفتم اصلا نگفتن
منم یبار رفته بودم گفتن دوشاخ جا های دیگ چند بار رفتم اصلا نگفتن
0
1399/06/25
سوال کننده
انشاله انشاله تو عکس رنگی کاملا نرماله شکل گلابی، تنیدونم چرا اینجوری گفت، جای دیگه میخام برم
0
1399/06/25
پزشک اوما
سلام نگران نباشید رحم دوشاخ مشکلی برای بارداری ایجاد نمیکنه ، اگر هم مشکلی باشه با بزرگ شدن جنین و کمبود فضا ممکنه ایجاد شود
0
1401/06/27
مهسا 🌙
سلام عزیزم شما الان هستی یه سوال ازتون بپرسم بابت این مدل رحم ؟ 😔😔من عکس رنگی دادم اما هرکی یه نظری میده . یکی دوشاخه عمل نکن اثدام کن یکی میگه سپتوم داره عمل کن یکی هم میگه هردوتاعه . الان نمیدونم اقدام کنم یا نه . خیلی گیج شدم 😔😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




