سلام عزیزان من از دیروز علائم بارداری ندارم قبلا فقط یکم سینه هام درد میکرد و زیر دلم سفت بود ولی امروز و دیروز دیگه اون علائم رو ندارم
امروز رفتم توی هفته هفت، چهارشنبه نوبت دارم واسه سونو قلب نگرانم
به نظرتون خطرناکه🙁🙁
پرسش (1399/06/24):
خانم ها خیلی نگرانم🙁🙁
658
77
1399/06/24
سوال کننده
2
1399/06/24
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
عزیزم علائمش دائمی نیس هی کم و زیاد میشن
1
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
نگران نباش هرروز یه مدل میشه ادم، منم سینه دردم کم شده بود دوباره زیاد شد
0
1399/06/24
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
نگران نباش
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
واسه قلب زود نیس؟
0
1399/06/24
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
منم گاهی وقتاکمردردم شدیدمیشه مثل دیشب گاهی وقتام اصلا درد ندارم
0
1399/06/24
رومیناوپرنسس کوچولوش👩 ......
چرازوده چون تاریخ پریوددوهفته جلوتره اخه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
من ۹ مرداد اخرین پریودیم بود هنوز نرفتم واسه سونو
0
1399/06/24
baran😍 r
منم همینطورم
0
1399/06/24
سوال کننده
نمیدونم والا دکتر گفت چهار شنبه بیا
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
اخرین پری کی بود
0
1399/06/24
سوال کننده
من 13 مرداد
0
1399/06/24
baran😍 r
وای با من بودی
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
احتمالا واسه سونو ساک گفت
0
1399/06/24
baran😍 r
من دیروز رفتم بهم گفت ی ساک کوچیک فقط دیده میشه.سه هفته دیگه بیا برا قلب
0
1399/06/24
سوال کننده
نه من ساک بارداری رو رفتم گفت 10 روز بعدش بیا ظاهرا دو ساک جدا دید دکتر گفت دوقلو هستن
0
1399/06/24
baran😍 r
وای مبارکه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
ای جااااان مبارکه عزیرم خوشبحالت، خیلی استراحت کن
0
1399/06/24
سوال کننده
مرسی عزیزم از شما هم مبارک باشه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
دارو مصرف میکردی؟
0
1399/06/24
baran😍 r
تازه ب من گفت 5 هفته ای وساک کوچیک .چرا بنظرتون
1
1399/06/24
سوال کننده
بله کلومفین یک دوره 5 روزه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
زوده دیگه الان کوچیکه
0
1399/06/24
سوال کننده
درسته دیگه ساک توی 5 هفته خیلی کوچیکه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
به نظرتون من فردا برم سونو قلب؟
0
1399/06/24
سوال کننده
ممنوووون عزیزم توکل به خدا
0
1399/06/24
سوال کننده
ببین دکترت چی میگه
0
1399/06/24
سوال کننده
به نظرتون سونوی قلب شکمی یا واژینال؟؟
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
اون گفته بود یه هفته پیش واسه ساک برو من نرفتم
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
شکمی
0
1399/06/24
سوال کننده
خوب خدا رو شکر
از واژینال خوشم نمیاد و میترسم
از واژینال خوشم نمیاد و میترسم
0
1399/06/24
مامانِ سماء خانوم
نگران نباش علائم در یه روز کم و تو یه روز زیاد میشه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
اخرین پری کی بود عزیزم
0
1399/06/24
baran😍 r
14مرداد
0
1399/06/24
baran😍 r
تنبلی تخمدان دارم
0
1399/06/24
سوال کننده
چه با مزه سه تایی مون سن بارداریم ن بهم نزدیکه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
اره
0
1399/06/24
baran😍 r
اره
0
1399/06/24
baran😍 r
انشالله زایمانمون باهم
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
انشاله🤩
0
1399/06/24
سوال کننده
انشالله زایمان بارداری و زایمان بیدردسر داشته باشیم و نی نی هامونو سالم بغل بگیریم🙏🙏
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
انشاله به امید خدا این روزها می گذره بسلامتی
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
چند سالتونه
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
کدوم شهرین
0
1399/06/24
سوال کننده
من 31
0
1399/06/24
سوال کننده
اصفهان
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
من ۲۹ بهشهر مازندران
0
1399/06/24
سوال کننده
خوشبختم
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
منم همین طور
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
حالت تهوع هو دارین
0
1399/06/24
سوال کننده
نه، گاهی صبحا خیلی خفیف
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
من ظهر و شب خیلی خفیف
0
1399/06/24
سوال کننده
ولی ضعف تا دلتون بخواد دارم
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
🤩برعکسیم
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
من اشتها ندارم اصلا
0
1399/06/24
سوال کننده
منم همین طور
0
1399/06/24
سوال کننده
اولش زیاد گرسنه ام میشد ولی به مرور کم شد
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
انشاله فقط حالت خوب باشه تا ته بارداری
0
1399/06/24
سوال کننده
امید به خدا به همچنین شما و سایر دوستان🌹🌹
0
1399/06/24
baran😍 r
منم 28.اصفهان
0
1399/06/24
baran😍 r
منم حالت تهوع ندارم فقط تکرر ادرار
0
1399/06/24
Azi 💖 ...
سلام عزیزم شما برای تنبلی چیا استفاده کردی؟
چقد اقدامبودی؟
چقد اقدامبودی؟
0
1399/06/24
rahil 😊
من که از اول هیچ علائمی نداشتم
تاالان
نگران نباش طبیعیه
بدن با بدن فرق داره
امکان داره حالت عادی داشته باشی تااخدحاملگی
تاالان
نگران نباش طبیعیه
بدن با بدن فرق داره
امکان داره حالت عادی داشته باشی تااخدحاملگی
0
1399/06/24
rahil 😊
اخر*
0
1399/06/24
MaMaNe Deniz❤Delana
عزیزم منم ۷ هفتم پر شد رفتمسونو قلب شکمی برام انجام داد و قلبشم دید سنشم ۶ هفته و دوروز بود
0
1399/06/24
سارا مامان بهنیا 🤰
رحم دو شاخه کسی داشته تو بارداری
0
1399/06/25
پزشک اوما
سلام نگران نباشید علائم بارداری کم و زیاد میشه و طبیعی است
0
1399/06/25
سوال کننده
سپاس از توجه شما🌹
0
1399/06/28
baran😍 r
نرگس جان رفتی سونو قلب
0
1399/06/28
سوال کننده
سلام بله رفتم
خدا روشکر هر دو ضربان داشتن😍😍
خدا روشکر هر دو ضربان داشتن😍😍
0
1399/06/28
🤱 Hani Joonii💜
واییی دوقلو مبارکت باشه دعامون کن
0
1399/06/28
🌺ستاره احمدی🌺
نرگس جان چند هفته دوتا ساک بارداری دید؟
0
1399/12/12
سوال کننده
حتماااا♥️♥️♥️♥️
0
1399/12/12
سوال کننده
5 هفته ساک بارداری و 7 هفته هم سونو قلب جنین رفتم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علائم بارداری در ماه های اول
- مگه میشه علائم بارداری بعد از یک هفته نشون بده خودشو؟
- درد پهلو و سوزش معده از علائم بارداریه ؟؟
- کاهش علائم بارداری هفته هفتم
- علائم بارداری درهفته ۶ بارداری
- علائم بارداری در هفته هفتم
- اولین علائم بارداری چیه
- قطع شدن علائم در هفته ۸
- علائم بارداری قبل از پریودی
- هفته های اخری درچه حالین




