سلام.
من امروز مرکز درمان ناباروی مام نوبت داشتم دکتر نصر ک نبود.دکتر لاهوتی ویزیت کرد.البته اولش یه فرد دیگه آزمایش های من و هپسرم رو دبد و چند تا سوال کرد.بعد دکتر اومد نسخه آی وی اف ب شیوه دکتر نصر برام پیچید.از روز اول پریودی آمپول اچ سی جی و سینال اف و یه آمپول دیگه میزنم تا ۷ ام.مرتب.بعد ۸ یا ۹ میام سونو و بعدش پانکچر.
آیا این درسته منی ک ذخیره تخمدان پایینی دارم بدون سونو تو روز اول تا سوم پریودی آمپول بزنم برم پانکچر؟!
پرسش (1399/06/19):
آیا میشه بدون سونو نسخه آی وی اف بپیچن؟!
704
39
1399/06/19
سوال کننده
0
1399/06/19
دينا سادات 💚
سلام عزيزم ميتونم بپرسم ذخيرتون چند هست؟
0
1399/06/19
🤱 Hani Joonii💜
دوستان ذخیره من 13 هست خیلی بالاس؟ و مشکل زا؟؟
0
1399/06/19
فاطمه مامان نورا ❤
زنگ بزن مشاورش با اون درمیون بزار
0
1399/06/19
فاطمه مامان نورا ❤
تنبلی داری
0
1399/06/19
یلدا 😊
عزیزم اگه ذخیره تمدان زیاد باشه چه مشول هایی داره
1
1399/06/19
یلدا 😊
مشکل های داره
0
1399/06/19
یلدا 😊
من زیاد خونریزی میکنم میتونه از اون باشه
0
1399/06/19
مامان تابستون 👧
راجع به هزینه هاشم بهتون گفتن ؟ چقد میشه کلش ؟
0
1399/06/19
سوال کننده
۱/۱ عزیزم ذخیره تخمدانم.سه ماه پیش آزمایش دادم
0
1399/06/19
سوال کننده
فک کنم در این حد بالا ینی تنبلی تخمدان دارید
0
1399/06/19
سوال کننده
من خیلی خوشم نیومد.
هر جا میری میگن ۱تا۳ پریودی بیا سونو بشی براساس اون دارو میده.اینا کلا یه نسخه کلی دارن واسه همه جشم بسته میپیچن.اصلا براشون مهم نیست چی میشه.شاید من تخمدانم شرایطش مناسب نبود مثلا کیست داشتم(مثال)نباید قبلش یه سونو بشم؟؟!!!
هر جا میری میگن ۱تا۳ پریودی بیا سونو بشی براساس اون دارو میده.اینا کلا یه نسخه کلی دارن واسه همه جشم بسته میپیچن.اصلا براشون مهم نیست چی میشه.شاید من تخمدانم شرایطش مناسب نبود مثلا کیست داشتم(مثال)نباید قبلش یه سونو بشم؟؟!!!
0
1399/06/19
سوال کننده
ذخیره تخمدان از یه عددی(فک کنم ۴ اینطورا)بالاتر ینی تنبلی تخمدان دارید
0
1399/06/19
سوال کننده
نمیدونم.به دکترتون بگید.
0
1399/06/19
سوال کننده
معمولا بعضیا برای بارداری مشکل ایجاد میکنه براشون فک کنم
0
1399/06/19
سوال کننده
نپرسیدم.تقریبا تو یه قیمتن دیگه ۶ پانکچر دارو و انتقال ایما ۶ ۷ تومن میشه
0
1399/06/20
💗 مامان ۱۴۰۰
عزیزم من صارم رفتم یه بارم انتقال دادم که نشد ولی راضیم نزدیک ۶ ماه همش سونو عکس رنگی شدم در آخر گفت آی وی اف بازم گفت میل خودت. بدون هیچی که نمیشه سریع نسخه بپیچن من قبلش هم دو ماه ال دی خوردم بعد پری شدم رفتم
0
1399/06/20
nasim ❤️ e
منم مام میرفتم پیش نصر اصلا وقت نمیزاره من شوهرم ضعیفه یه ماه از سقط اخرم میگذشت برگشت گفت برو اقدام کن حتی بچه های اوما گفتن اصلا اقدام نکن چون رحمت اماده نیست اصلا براشون مهم نیست فقط جیبتو خالی میکنن
0
1399/06/20
nasim ❤️ e
من الان دارم میرم ابن سینا اگه خواستی یه سر اونجا هم بزن
0
1399/06/20
زهره میری 👨👩👦(ب امید تو ای امید نا امیدان)
عزیزم اگه مام رفتی برو تحت نظر دکتر طاهری
اگه ۶ ماه زودتر رفته بودی دکتر امیری کارش فوق العاده بودک ازونجارفتن
اگه ۶ ماه زودتر رفته بودی دکتر امیری کارش فوق العاده بودک ازونجارفتن
0
1399/06/20
سوال کننده
دقیقا.همه دکترا میگن ۱تا۳ پریودی بیا سونو.اینا اصلا نگفتن بیا سونو فک کن😐
0
1399/06/20
سوال کننده
آره عزیزم.اتفاقا نظر شما رو چند روز پیش خوندم ک راضی نبودید
0
1399/06/20
سوال کننده
پیش چه دکتری میرید؟
0
1399/06/20
سوال کننده
سلام زهره خانم.
من شما رو یادمه از خ وقت پیش.چه خوب خداروشکر ک باردارید.ان شالله ب سلامتی در آغوش بگیرید فرزندتون رو.برای ما هم دعا کنید خدا برامون بخواد.
شما مام پیش امیری میرفتید؟ اسم کوچیک خانم دکتر امیری چیه؟
مشکل شما از همسرتون بود؟
من شما رو یادمه از خ وقت پیش.چه خوب خداروشکر ک باردارید.ان شالله ب سلامتی در آغوش بگیرید فرزندتون رو.برای ما هم دعا کنید خدا برامون بخواد.
شما مام پیش امیری میرفتید؟ اسم کوچیک خانم دکتر امیری چیه؟
مشکل شما از همسرتون بود؟
0
1399/06/20
nasim ❤️ e
من میرم کلینیک سقط مکررش پیش خانم دکتر محمدی کلی دکتر خوب داره واسه ای وی اف
0
1399/06/21
پزشک اوما
سلام آمپول را به همه میدندکه فولیکول بالغ شود
0
1399/06/22
سوال کننده
بله میدونم منتهی بدون هیچ سونویی میشه آی وی کرد.این درسته؟
0
1399/06/23
پزشک اوما
بهتره قبلش سونو انجام بشه
0
1400/01/07
sh ,S
خانم شما کجا نتیجه گرفتید؟
0
1400/01/08
سوال کننده
عزیزم من بیمارستان بهمن تهران پیش دکتر فاطمه قلمبر دزفولی میرم.
خداروهزار بار شکر با اولین انتقال نتیجه گرفتم.
تو گروه دیدم سوال پرسیدید ولی مراجعه یکبار من ب مام خ رضایت بخش نبود.البته من همینجوری رفتم مام ببینم چطوریه ک انگار خواست خدا بود ک اینجوری با بی دقتی مواجه بشم و بیخیال بشم.
شما هم اگر مردد هستید بنظرم یه دو ۳ تا مرکز رو انتخاب کنید و یه ویزیت برید ببینید کدوم ب دلتون میشینه.
من دکترم رو خ دوست دارم پر از آرامش و مسئولیت و با دقته خداروشکر
خداروهزار بار شکر با اولین انتقال نتیجه گرفتم.
تو گروه دیدم سوال پرسیدید ولی مراجعه یکبار من ب مام خ رضایت بخش نبود.البته من همینجوری رفتم مام ببینم چطوریه ک انگار خواست خدا بود ک اینجوری با بی دقتی مواجه بشم و بیخیال بشم.
شما هم اگر مردد هستید بنظرم یه دو ۳ تا مرکز رو انتخاب کنید و یه ویزیت برید ببینید کدوم ب دلتون میشینه.
من دکترم رو خ دوست دارم پر از آرامش و مسئولیت و با دقته خداروشکر
0
1400/01/08
سوال کننده
دکترم رئیس بخش آی وی اف بیمارستان بهمن هم هست
0
1400/01/08
sh ,S
خیلیی ممنونم جواب دادی نی نی تو سلامت بغل کنب
0
1400/01/08
sh ,S
هزینش چقدر شد؟؟
0
1400/01/08
sh ,S
من اسپرم شوهرم ضعیفه نمیخوام ریسک کنم
0
1400/01/11
سوال کننده
ممنون عزیزم.
بیمارستانش خصوصیه.خیلی دقیق حساب نکردم.
ما مشکل خاصی ندتشتیم.جز اینکه ذخیره ام اومده بود پایین.تقریبا ۲۵ تا ۳۰ تومن شد
بیمارستانش خصوصیه.خیلی دقیق حساب نکردم.
ما مشکل خاصی ندتشتیم.جز اینکه ذخیره ام اومده بود پایین.تقریبا ۲۵ تا ۳۰ تومن شد
0
1400/01/12
sh ,S
خداروشکر واقعا
0
1400/01/12
sh ,S
نه شوهر من خیلی مشکل داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




