سلام من دارم نزدیک ی سالشه یکی دو ماهه ب شدت احساس میکنم دارم چاق میشم مخصوصا ناحیه شکم
چی کار کنم ب نظرتون خیلی هم غذام زیاد شده همش در حال خوردنم چی کار کنم میتونم رژیم بگیرم؟اخه شیر میدم
پرسش (1399/06/17):
برای کاهش وزن در زمان شیردهی چه کنم
560
32
1399/06/17
سوال کننده
6
1399/06/17
Roya ❤️
با بچه یک سال دوباره اقدامی عزیزم؟؟؟
1
1399/06/18
ایلین ...
بری پیش متخصص تغذیه تابهت رژیم شیردهی بده اره چراک ن
2
1399/06/18
ریحانه میم
لیمومی هم عالیه رژیم شیردهی داره
1
1399/06/18
ریحانه میم
لازم هم نیست رفت و آمد داشته باشی راحت و بی دردسر
0
1399/06/18
سوال کننده
ن عزیزم اشتباه خورده😂
0
1399/06/18
سوال کننده
ممنون عزیرم
1
1399/06/18
Zahra. 𝒑🌸
خوشبحالت من شدم پوست استخون😐
0
1399/06/18
سوال کننده
منج فقط شکم دارم
1
1399/06/18
Zahra. 𝒑🌸
برا من چسبیده به کمرم😥😭
0
1399/06/18
سوال کننده
عربزمم
0
1399/06/18
سوال کننده
خخخ هرکی ی مشکلی داره
1
1399/06/18
Zahra. 𝒑🌸
اره منکه دیگه ناامید شدم از چاقی
0
1399/06/18
سوال کننده
چاق شدن راحت تره از لاغری
3
1399/06/18
Zahra. 𝒑🌸
برا ما لاغرا چاق شدن خیلی سخته😂
0
1399/06/18
مریم #خدایا فقط خودت
ما لاغریم .دوس نداریم توشیردهی لاغرتربشیم
0
1399/06/18
پزشک اوما
سلام باید تحت نظر متخصص تغذیه باشید
0
1400/01/10
مانیا* maria
سلام آبجی رفتی پیش متخصص تغذیه ؟چی شد؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




