سلام خانوما
میشه بگین چندروز بعد از سزارین میشه نزدیکی داشت؟؟ و اینکه شما چندروز بعد شروع کردین؟ مشکلی نداشتین؟؟؟ من الان ۳۶ روز از زایمانم گذشته، از روز بیستم هم نه خونریزی دارم نه لکه بینی.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



730
1399/06/16





