سلام دوستان خوببد .بچه ها خبییلی کمر درد دارم .دیسب تا ۲ نشیتم عروسک درست مردم برای نی نی .وااای کمرم داره میشکنه.نمیدونم جیکار کنم اروم شه.کیسه اب گرمم دیشب کذاشتم فرق نکرده .سمت راستمه
0
1399/06/12
nafas gare
چرا اخه ب خودش فشار اوردی دختر
خب از ماه های قبل شرو میکردی
خب از ماه های قبل شرو میکردی
0
1399/06/12
سوال کننده
فکر نمکیردم اخه انقد کمرم بگیزه .حالم خیلی خوب بودش.بهو ابنطور شدم .انقد پاشدم نشستم
0
1399/06/12
nafas gare
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
کارت اشتباه بوده از الان بچه وزن داره اذیت میکنه
برو یه دوش اب ولرم بگیر کمرتو بمال
اومدی بیرون با روغن ماساژ بده و ببند
بعدشم ب پهلو دراز بکش
کارت اشتباه بوده از الان بچه وزن داره اذیت میکنه
برو یه دوش اب ولرم بگیر کمرتو بمال
اومدی بیرون با روغن ماساژ بده و ببند
بعدشم ب پهلو دراز بکش
0
1399/06/12
سوال کننده
رفتمدوش گرفتم مالشم دادم از دیشبم ب پهلوام فقط.ولی پا میشم ب کمرم فشار میاد
0
1399/06/12
fatemeh ش
خب بلند نشو. امروز رو استراحت کم
0
1399/06/12
سوال کننده
مشگلی ک برا نی نی نداره.؟ خودم فقط دارم دردشو میکشم
0
1399/06/12
nafas gare
خسته نباشی
پس تکون نخور فقط استراحت کن گلم
پس تکون نخور فقط استراحت کن گلم
0
1399/06/12
سوال کننده
پمادی جیزی نیس ادم اروم کنه .یا قرصی
0
1399/06/12
nafas gare
ن بچه جاش خوبه خودت اذیت میشی فقط
0
1399/06/12
سوال کننده
وای خدا کاش ی خاهر داشتم الان ب دادم میرسید.خونم از دیروز کثیفه .نمتونم تمیزش کنم 😔😔😔
1
1399/06/12
samira ...
حالا خونه کثیف باشع چی میشه مگه
0
1399/06/12
nafas gare
منم ک حالم خوبه خونه کثیفه😂
0
1399/06/12
سوال کننده
شوهرن از سرکار میاد میره سر ظرف شویی.یحورمیگه واای سحر جرا اینجا اینطوربه. بعدش مبگه بلند نشو کمر درد داربا.ولی همون گفتنش کلی اذیتم مکنه
0
1399/06/12
سوال کننده
ای بابا من شوهرم خیلی منظمه.خونه همیشع باید مرتب باشه.نباشه جمع مکنه ولی با غر.دوس ندارم فکر کنه مرتب نیستم
0
1399/06/12
samira ...
چرکن😅😅😅😅😅
0
1399/06/12
سوال کننده
ب مامانمم روم نمیشع بگم راهش دوره ازم .هر از چند کاه مباد خونه تکونی خونمون
0
1399/06/12
سوال کننده
بچه ها قرص استامینوفن متونم بخورم؟
3
1399/06/12
marzi .sh
کیسه آب گرم ضرر داره
0
1399/06/12
samira ...
ول کنا الان وضعت با قبل فرق داره خیلی ناراحته خودش تمییز کنه غرم زد توهم سرش غر بزن
0
1399/06/12
سوال کننده
چه ضرری .من رو کمرم گذاشتم چند بارم حاشو عوض کردم خیلی داغ نشه بدنم .ولی خوندم تو نت ک ضرر نداره
0
1399/06/12
سوال کننده
چه ضرری .من رو کمرم گذاشتم چند بارم حاشو عوض کردم خیلی داغ نشه بدنم .ولی خوندم تو نت ک ضرر نداره
0
1399/06/12
marzi .sh
آستامینوفن ساده طوری نیس میتونی بخوری
0
1399/06/12
zahra qhanaei
منم اشتبا کردم الان دارم ست لحاف تشک و آغوشو اینچیزا میدوزم، اینقدم زمان زود میگذره کمرم داغون شده شونه هام میسوزه، همش شوهرم روغن زیتون میزنه یکم بهتر میشم
0
1399/06/12
nafas gare
خب زهرا زودتر میدوختی خواهر
0
1399/06/12
hadil hadil
من برا بارداری اولم کمی هنر بکار میبردم
الان میرم خیابون همه چی آماده میگیرم
حتی پارچه هم آماده گرفتم
زیر انداز تعویض قبلا چهار پنج تا دوختم
ولی اینبار آماده گرفتم
گفتم ولم کن تو این اوضاع کرونا
رفتم یه سیسمونی
همه چی گرفتم زود اومدم خونه
الان میرم خیابون همه چی آماده میگیرم
حتی پارچه هم آماده گرفتم
زیر انداز تعویض قبلا چهار پنج تا دوختم
ولی اینبار آماده گرفتم
گفتم ولم کن تو این اوضاع کرونا
رفتم یه سیسمونی
همه چی گرفتم زود اومدم خونه
0
1399/06/12
shadi azari
دو تا ده دیقه حالت سجده برو
0
1399/06/12
zahra qhanaei
تبل بازی در آوردم ، حالا غصه م گرفته دختر دیده میگه بااااااید برا منم مثل همین بدوزی وگرنه نمیزارم به داداشی بدی🙄🤭حالا مجبورم برم بگیرم برا اینم بدوزم از الان حسودی میکنه ، سرویس حموم وان و این چیزا گرفتم دسته دوم کرده باهاشون بازی میکنه همه اسباب بازیاشو توش ریخته😁
0
1399/06/12
zahra qhanaei
تنبل*
0
1399/06/13
پزشک اوما
سلام خوب علت کمر درد را خودتان میدانید ،استزاحت کنید و شکم بند مخصوص بارداری ببندید بهتر خواهد شد
0
1399/06/13
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



739

