Ooma
پرسش (1399/05/19):

علائم اولیه ی بارداری

سلام وقت بخیر
من الان اواخر هفته ی 6 بارداری هستم هیچ یک از علائم بارداری اعم از تهوع و ویار و تکرر ادرار و... رو ندارم فقط گاهی کمرم درد میگیره دیشب هم دور نافم تیر میکشید
میخواستم ببینم ایا این که علائم ندارم خطرناک میتونه باشه؟

منم مثل تو
هیچ علاعمی ندارم
نگرانم ☹️
فقط خستگیو بیحالی شدید 😄 بلخره ی علاعم پیداکردم😂
منم خیلیی. منتظرم دوهفته دیک برم سنوقلب خیالم راحت شه
خب خوبه همونم داری من اونم ندارم😄
سینهات درد نمیکنن؟
دقیقا منم منتظرم هفته ی دیگه چهارشنبه باید برم سونو قلب
دیگه باید صبر کنیم تاموقع سنوی قلب
خیلی کم دیگه مثل اولش نیست
ینی توهفت هفته میری ؟ من دوهفته دیگ میرم ک هشت هفتم تموم شده باشه
میشه روز دوم هشت هفته دکتر گفت مشخص میشه تا اون موقع
من هنوزم ندارم نگران نباش
تو هفته 7 و 8 یه سری علائم اومد و رفت
عزیزان منم اینجوری بودم اصلا علایم نداشتم پرسیدم گفتن عادیه همه که مثه هم نیستن بعضیا از دوماهگی به بعد شروع میشه بعضیا از اول تا اخر ویار دارن بعضیا هم اصلا تا اخر بارداری هیچ علایمی ندارن منم فقط 12 هفته به بعد یه کم علایم داشتم
عزیزم از ۸ هفته شروع میشه
نه اصلا نگران نباش
خیلیا ندارن
خب خداروشکر 😄 پس عادیه😍 خیلی نگران بودم
خیلی ممنونم مامانای گل
منم تا 9 هفته هیچ خبری نبود😁
من تا هفته ۹ هیچ علائمی نداشتم ولی بعدش کم کم تا آخر سه ماه پر از علائم بودم 🙃 اصلا نگران نباش
آخه من یبار سابقه ی سقط داشتم چشمم ترسیده
الحمدلله پس عادیه😌
اصلا جای نگرانی نداره منم تا هفته هفت وهشت علائم نداشتم ولی بعدش داغون شدم حالت تهوع تاهفته ی بیستم حتی یه لقمه غذا هم تواین بیست هفته نخوردم به زور بعضی میوه هارو میخوردم اونم بالا می اوردم ۹کیلووزن کم کردم بعدش درست شد
عزیزم از هفته ۱۰ میان سراغت علایم 😄بعضیا هم کلا علایم ندارن ک خیلللللیی خوش شانسن
تا حالا شاید 20 نفر این سوالو پرسیده باشن😄😄😄
ن عزیزم خطرناک نیست اصلا نگران نباش منم هیچ علائمی نداشتم
منم مثل شما هستم
هیچ علامتی ندارم جز کمردرد
دکتر بهم گفته هفته دیگ سه شنبه برم سونوی قلب
😍❤️
خوبه ک نداری منم نداشتم قرار نیست همه داشته باشن ک
سلام
من هم‌علائمی ندارم
فقط گاهی دلم میگیره ول میکنه
منم نداشتم از هفته ی ۷ اومد برام علائم
من سینه هام از بعد تخمک گذاریم درد داشت و هی شدیدتر شد
سلام خیر نگران نباشید گاهی مادران هیچ علائمی از بارداری ندارند و طبیعی است
ممنونم از شما
سلام ببخشید شما رفتید سونو؟ منم اخه تازع حامله شدم علائم ندارم .خاستم ببینم ازشما چیشد
سلام عزیزم
من لکه بینی هم داشتم
که متاسفانه قلبش تشکیل نشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه