سلام وقت بخیر
من الان اواخر هفته ی 6 بارداری هستم هیچ یک از علائم بارداری اعم از تهوع و ویار و تکرر ادرار و... رو ندارم فقط گاهی کمرم درد میگیره دیشب هم دور نافم تیر میکشید
میخواستم ببینم ایا این که علائم ندارم خطرناک میتونه باشه؟
پرسش (1399/05/19):
علائم اولیه ی بارداری
718
50
1399/05/19
سوال کننده
0
1399/05/19
مریم .
منم مثل تو
0
1399/05/19
مریم .
هیچ علاعمی ندارم
0
1399/05/19
سوال کننده
نگرانم ☹️
0
1399/05/19
مریم .
فقط خستگیو بیحالی شدید 😄 بلخره ی علاعم پیداکردم😂
0
1399/05/19
مریم .
منم خیلیی. منتظرم دوهفته دیک برم سنوقلب خیالم راحت شه
0
1399/05/19
سوال کننده
خب خوبه همونم داری من اونم ندارم😄
0
1399/05/19
مریم .
سینهات درد نمیکنن؟
0
1399/05/19
سوال کننده
دقیقا منم منتظرم هفته ی دیگه چهارشنبه باید برم سونو قلب
0
1399/05/19
مریم .
دیگه باید صبر کنیم تاموقع سنوی قلب
0
1399/05/19
سوال کننده
خیلی کم دیگه مثل اولش نیست
0
1399/05/19
مریم .
ینی توهفت هفته میری ؟ من دوهفته دیگ میرم ک هشت هفتم تموم شده باشه
0
1399/05/19
سوال کننده
میشه روز دوم هشت هفته دکتر گفت مشخص میشه تا اون موقع
1
1399/05/19
massti. mamy of labkhand😍💋
من هنوزم ندارم نگران نباش
تو هفته 7 و 8 یه سری علائم اومد و رفت
تو هفته 7 و 8 یه سری علائم اومد و رفت
1
1399/05/19
سروین زندی
عزیزان منم اینجوری بودم اصلا علایم نداشتم پرسیدم گفتن عادیه همه که مثه هم نیستن بعضیا از دوماهگی به بعد شروع میشه بعضیا از اول تا اخر ویار دارن بعضیا هم اصلا تا اخر بارداری هیچ علایمی ندارن منم فقط 12 هفته به بعد یه کم علایم داشتم
1
1399/05/19
نازبانو ب
عزیزم از ۸ هفته شروع میشه
1
1399/05/19
mohades h
نه اصلا نگران نباش
خیلیا ندارن
خیلیا ندارن
0
1399/05/19
سوال کننده
خب خداروشکر 😄 پس عادیه😍 خیلی نگران بودم
0
1399/05/19
سوال کننده
خیلی ممنونم مامانای گل
0
1399/05/19
mohades h
منم تا 9 هفته هیچ خبری نبود😁
0
1399/05/19
محدثه محدثه
من تا هفته ۹ هیچ علائمی نداشتم ولی بعدش کم کم تا آخر سه ماه پر از علائم بودم 🙃 اصلا نگران نباش
0
1399/05/19
سوال کننده
آخه من یبار سابقه ی سقط داشتم چشمم ترسیده
0
1399/05/19
سوال کننده
الحمدلله پس عادیه😌
1
1399/05/19
Salma .
اصلا جای نگرانی نداره منم تا هفته هفت وهشت علائم نداشتم ولی بعدش داغون شدم حالت تهوع تاهفته ی بیستم حتی یه لقمه غذا هم تواین بیست هفته نخوردم به زور بعضی میوه هارو میخوردم اونم بالا می اوردم ۹کیلووزن کم کردم بعدش درست شد
1
1399/05/19
لیلا شریفی
عزیزم از هفته ۱۰ میان سراغت علایم 😄بعضیا هم کلا علایم ندارن ک خیلللللیی خوش شانسن
4
1399/05/19
خانم گل .
تا حالا شاید 20 نفر این سوالو پرسیده باشن😄😄😄
ن عزیزم خطرناک نیست اصلا نگران نباش منم هیچ علائمی نداشتم
ن عزیزم خطرناک نیست اصلا نگران نباش منم هیچ علائمی نداشتم
2
1399/05/19
dina gh
منم مثل شما هستم
هیچ علامتی ندارم جز کمردرد
دکتر بهم گفته هفته دیگ سه شنبه برم سونوی قلب
هیچ علامتی ندارم جز کمردرد
دکتر بهم گفته هفته دیگ سه شنبه برم سونوی قلب
0
1399/05/19
سوال کننده
😍❤️
0
1399/05/19
Malihe____ 💙💖
خوبه ک نداری منم نداشتم قرار نیست همه داشته باشن ک
0
1399/05/19
مامان زهره 😍
سلام
من همعلائمی ندارم
فقط گاهی دلم میگیره ول میکنه
من همعلائمی ندارم
فقط گاهی دلم میگیره ول میکنه
0
1399/05/19
پریناز 😍
منم نداشتم از هفته ی ۷ اومد برام علائم
0
1399/05/19
مامان زهره 😍
من سینه هام از بعد تخمک گذاریم درد داشت و هی شدیدتر شد
1
1399/05/20
پزشک اوما
سلام خیر نگران نباشید گاهی مادران هیچ علائمی از بارداری ندارند و طبیعی است
0
1399/05/26
سوال کننده
ممنونم از شما
0
1399/11/16
دل انگیز .
سلام ببخشید شما رفتید سونو؟ منم اخه تازع حامله شدم علائم ندارم .خاستم ببینم ازشما چیشد
0
1400/01/09
سوال کننده
سلام عزیزم
0
1400/01/09
سوال کننده
من لکه بینی هم داشتم
0
1400/01/09
سوال کننده
که متاسفانه قلبش تشکیل نشد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




