سلام دکتر جان من اول تیرماه کرونا رو گرفتم تقریبا تا اواخر تیر درگیرش بودم حالا سوال دارم اول اینکه چقدر احتمال درگیری بچه تو شکم هست دوم اینکه میگن نوزاد توی شکم از طریق انتی بادی مادر ایمن میشه درسته یا سندیت نداره و اینکه بعد از دنیا اومدن اگه درمعرض ویروس قرار بگیره ممکن بگیره ممنون میشم جواب بدین کمی ترسیده ام حقیقتش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



858
1399/05/13





