عزیزم میگن اگه موقع لرزیدن بگیری تو دستت پاهاشو یا دستشو لرزش بیفته چیزی نیست
اما اگه نیفتاد باید ببری دکتر
سیستم عصبی بچه چون داره کامل میشه لرزش داره
ممنونم ازتون ولی خیلی نگرانم.آخه یهویی کل بدنش تکون میخوره.البته تکون یا بلندش میکنم میوفته
منم خیلی میترسیدم تشنج نباشه اما موقع لرزش میگیرم تو دست اروم میشه
پاهاشو وقتی میلرزه بگیر تو دستت ببین متوقف میشه
اون موقع سعی میکنم بیدارش کنم آره بهتر میشه
کاش با ی پارچه قنداقش میکردی اینجوری ارومتره نمیترسه
نگران نباش، دختر من هنوزم هنوز یه وقتایی پاش میلرزه ولی وقتی پاشو میگیرم متوقف میشه، اوایل زیاد بود، الان خیلی کمتر شده
دختر متم یه وقتی یهو میپره تو خواب
پسر منم همینجوره...منم خیلی نگرانشم...هی دست وپاش هم میپره
سیستم عصبیشون کامل نیست اینطورین، نگران نباشین
پریدن دست وپاشونم بخاطر اونه یعنی؟
روش یچی بنداز حتی شده ی روسری
مادربزرگم میگف همش ک روش چیزی نندازی اینجور میشع بمرور
همه بچه هاهمبنن. دخترمن هنوز خوب نشده من قنداقش میکنم وگرن نمیخابه انقد میپره
باید قنداق کنین اینجوری بچه خوابش راحته چون هنوز سیستم عصبیشون کامل نیس کنترل ندارن بعضی اوقات
توکل بخدا. خیلی نگرانم.ممنونم از همگی
سلام دست و پای نوزاد میپره و تا حدی طبیعی است اما اگر تو دست گرفتی و باز ادامه داشت ممکنه تشنج باشه