خانما کسی بوده عدد بتاش بالای ۱۰۰۰ باشه و تک قلو حامله بوده باشه
من عدد بتام ۳ روز بعد تاخیر در پریودیم ۱۱۰۰ بوده دکتر گف میتونه دو قلو باشه میتونه تک باشه میخواستم تجربیاتتونو بگین هر کی اینجوری بوده لطفا بگه
خودمو و شوهرم هول کردیم ک دوقلو یا تک
پرسش (1399/04/22):
دوقلوها و تک قلوها بیاین بگین عدد بتاتون بعد آزمایش چند بوده
23465
95
1399/04/22
سوال کننده
0
1399/04/22
samira r.b
بتای من بعد ۳ روز تاخیر ۱۸۳ بود تک قلوعه
0
1399/04/22
سلما 💞💞
دوقلویی ربطی به بتاوداره
0
1399/04/22
سوال کننده
یعنی از من دو قلو؟
0
1399/04/22
bahare z..
منم ۳ روز بعد ۱۰۷۵ بود ولی ی قلوعه
0
1399/04/22
سوال کننده
عدد بتا رنج مشخصی داره تو هفته های متفاوت ک اگه بیشتر از اون رنج باشه احتمال چند قلویی
0
1399/04/22
سلما 💞💞
نه عزیزم بالاتر رنج باشی هفته و روزت بیشتره
0
1399/04/22
سوال کننده
راست میگین شما قرص مصرف کردین ؟
0
1399/04/22
سوال کننده
یعنی چه؟
0
1399/04/22
سلما 💞💞
مثلا رنج میگه چهارهفته 100باشه شد 1100ممکنه چهارهفته پنج روز داشته باشی
0
1399/04/22
سلما 💞💞
دارومصرف کردی مگه
0
1399/04/22
سوال کننده
ببین ۴ هفته و دو روزمه
0
1399/04/22
elham ☘
من با یک روز تاخیر۲۸۳۰ یه قل
0
1399/04/22
سوال کننده
این دوره لترزول مصرف کردم واسه همین دلواپسم
0
1399/04/22
سلما 💞💞
نه بالتروزل تنها احتمالش خیلی کممه
0
1399/04/22
سوال کننده
عزیزم هفته چندمتون میشد این عدد و اینکه دارو مصرف کردین؟
1
1399/04/22
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه من این ماه لترزول خوردم قرار بود ماه بعد کلومفین مصرف کنم ک این ماه شدم خیلی خوشحال شدم از اونطرف با دیدن عدد بتا و حرف دکتر هول شدم
0
1399/04/22
fahime 🤍🤍🤍
من دو روز قبل موعدم بالای ۱۰۰۰ بود ولی هنوز سونو نرفتم
0
1399/04/22
مریم #خدایا فقط خودت
روز موعدم ۹۰۰ بود.دختر
0
1399/04/22
سوال کننده
چند هفتگی سونو ساک رو نشون میده ک تشکیل شده ؟
1
1399/04/22
fahime 🤍🤍🤍
بنظر من ربطی به بتا نداره بتا تو بدن همه یک اندازه نیست.مثلا یه خانوم با بتا ۴۰۰ دو قلو بارداره یکی با بتای ۱۰۰۰ تک قلو
0
1399/04/22
fahime 🤍🤍🤍
تو پنج هفته ولی من گذاشتم تو هفت هفته برم واسه سونوی قلب
0
1399/04/22
سوال کننده
عزیزم نگران شدم فکر کردم فقط خودمم بتام بالا بوده
0
1399/04/22
آرزو جوووون🧿🧿🧿
بتای من بعد۸روزتاخیر۷۲۰۰بود
0
1399/04/22
آرزو جوووون🧿🧿🧿
زیاد؟؟؟
0
1399/04/22
fahime 🤍🤍🤍
به منم گفتن احتمالا دوقلو داری ولی من نه ارث دارم نه دارو استفاده کردم
0
1399/04/22
سوال کننده
عزیزم میتونی تاریخ آخرین روز پریودیتو بگی؟
0
1399/04/22
fahime 🤍🤍🤍
من ۱۵ خرداد آخرین پریودم بود
0
1399/04/22
s jh
من ۵ روز بعد تاخیر ۴۱۴۰ بود و تک قلو هم هس
0
1399/04/22
سوال کننده
پس طبیعیه؟
0
1399/04/22
fahime 🤍🤍🤍
نه آرزو جان من دو روز بعد موعدم شد ۵۸۷۲
0
1399/04/22
آرزو جوووون🧿🧿🧿
👍👍👍👍
0
1399/04/22
Parinaz D
عزیزم بچتون پسره؟
0
1399/04/22
سمیرا ....
منم بالای ۱۰۰۰ بود .یدونس
0
1399/04/22
الی 😍 T_k
اگر باردارین چرا به بارداری تغییر نمیدی
0
1399/04/22
الی 😍 T_k
برای منم دعا کن عزیزم
0
1399/04/22
shadi 73
من ۲ روز قبل موعد ۳۷۵۰ بود بارداری قبلیم اما یکی بود
0
1399/04/22
shadi 73
به من میگفتن چند قلو...ممکنه ۳ یا ۴ قلو باشه.
من شب اول و دوم هنگ بودم کلا😂😂😂
من شب اول و دوم هنگ بودم کلا😂😂😂
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
ماله من یه هفته قبل موعدم بتام ۲۴۲بود دیگهتکرار نکردم
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
چندنفر بهم گفتنممکنه دوقلو باشه
0
1399/04/22
دل آرام م
منم بتام ۲۴۰۰۰بود ربطی نداره بدنا متفاوته
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
جنسیت نینیتچیه؟
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
ممنون لیلا جونم😍😍😍😙
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
دعا کن براممنمپسملی دوس دارم
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
اوهوم حالت تهوع ندارم
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
ابشالله🙏🙏🙏
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
😍😍عزیزمی ایشالله به سلامتی بغل بگیریش
0
1399/04/22
shaghayegh ...
من یک روز بعد تاخیر965 بود تا الان ک ی ساک دیده شده مگه اینکه دوقلو هم سان باسه
0
1399/04/22
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
من بعد یک روز تاخیر ۵۰۹ بود
من ۴۱۱۰تک قلو
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
عزیزم بعدچند روز تاخیر وجنسیت نینی چیه؟؟؟
0
1399/04/22
سوال کننده
چجوری باید تغییر بدم عزیزم؟
۲ روز
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
جنسیتش؟؟؟
پسر
0
1399/04/22
سوال کننده
عزیزم قرص مصرف کردی؟
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
اوهوم مبارکت باشه عزیزم
0
1399/04/22
سوال کننده
عزیزم ایشالله همین ماه میای و خبر باردار یتو میدی
0
1399/04/22
سوال کننده
داروی خاصی خوردی ؟ پس ب خودم امیدوار شدم
0
1399/04/22
zahra s
من با یروز تاخیر 200 بودم تک قل
0
1399/04/22
Zahra,,mamane hosna 💖👑 💖
جنسیت کوچولوتون چیه عزیزم؟
0
1399/04/22
زهرا 🌷
بله مال من ۳۱۱۲ بود و تک قلو سه روز بعد از تاخیر
0
1399/04/22
سوال کننده
چقدر وقت بعدش رفتی واسه سونو؟
0
1399/04/22
سوال کننده
عزیزم الان رفتی سونو ؟ چی گفت
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
مهرجان وضعیتتو تغیر بده به بارداری
0
1399/04/22
سوال کننده
کجا باید بدم تغییر بدم نوا جان؟
0
1399/04/22
زهرا 🌷
همون روز رفتم دکتر سونو کرد ساک بارداری رو دید گفت هشت هفته بیا برا قلب
0
1399/04/22
نوال جوجوجون

اینجایی که بالا علامت اوما زده
0
1399/04/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/04/22
نوال جوجوجون

بعد میری اونجایی کهزده در چه دوره ای قرار داری
0
1399/04/22
zeinab tg
مال من روز موعدم۱۸۰۰بود.
ی قلو دارم
ی قلو دارم
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
اخرین پریودیتومیزنی
0
1399/04/22
نوال جوجوجون
نینیت چیه زینب!؟
0
1399/04/23
مامان مهدی .a
من ۲۰۰۰بود ولی۷روز بعد تاخیر
0
1399/04/23
neda h
من یه روز بعد موعدم 638 ، دوقلو
0
1399/04/23
معصومه 🌹
من روز چهارم تاخیر ، بتام ۳۶۴۲ بود. یک قل😊
0
1399/04/23
الهام ،
من روز موعودم بتام 1200بود دوقلو
0
1399/04/23
الهام ،
بچه ها یه سوال ببخشید ربطی به این تاپیک نداره
0
1399/04/23
leyla ❤
هفته ۱۵ ۲۵۵۰ تک قلوام
0
1399/04/23
الهام ،
من دیشب گاهی اوقات تک سرفه داشتم تا صبح یه ذره هم گلوم دردمیکرد نصف شبی کپسول خوردم امروز هم گلوم درد میکرد وهنوز تک سرفه هایی هم میکنم قرص کپسول خشک کننده خیلی مصرف کردم ممکنه کرونا گرفته باشم همش برابچه هام میترسم میشه بگید کرونا چه علائمی داره
0
1399/04/23
مهدیه طاهری
من چهار روز بعد ۱۵۷۳ بود و یه دونه اس
0
1399/04/23
elham ☘
هفته پنجم دارو هم نخوردم
0
1399/04/23
مامان سامین .
روزموعد ۱۰۴ تک قل
0
1399/04/23
maman mahed 👼
من ۱۱۳۸۰ بود.
۸ روز از موعدم گذشته بود
۸ روز از موعدم گذشته بود
0
1399/04/23
Sahar 👨👩👧💑
من روز پنجم تاخیر ۲۰۳۵ بود
0
1399/04/23
مامان امیرعلی ...
من ۶روز بعدعددم ۷۸۸۲بود
0
1399/04/23
سوال کننده
عزیزم میشه بگین چرا بچه ها تون دو قلو شد منظورم اینه قرص مصرف کردی یا سابقه ژنتیکی داشتین ؟
0
1399/04/24
سوال کننده
مرسی نوال جوجون
0
1399/04/24
سوال کننده
عزیزم سابقه دو قلویی داشتین؟
0
1399/04/24
سوال کننده
خود من بتام بعد ۳ روز تاخیر ۱۷۱۸ هست و لترزول این دوره مصرف کردم واسه همین دکتر گف احتمال دو قل هم هس
0
1399/12/13
ریحان خاتون 💜
سلام خوبین خانوما
0
1399/12/13
ریحان خاتون 💜
کسی هست اینجا؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.





