واقعا بیحس میکنه؟؟؟راضی بودی ازش؟؟
آره خیلی خوب بی حس میکنه اصلا نمیفهمی
چون توی سه ماهه اول هستی بهتره استفاده نکنی
بازم نظر دکتر خودت رو بپرس
توی زایلاپی لیدوکاعین داره
اره چن ساله میرم اپی....زایلاپیم ک استفاده میکردم
اما الان تو این موقعیت نمیدونم چیکا کنم
به نظرم تو بارداری ناحیه واژنتو اپلاسیون نکن. باهمون ژبلت بزن. چون غدد لنفاوی اون ناحیه حساسه. همینطوری تو بارداری ورم میکنه پاهات. دیگه تحریکشون نکن
میشه بگی چند میخریش و برای چند بار برات کافیه؟؟
و اینکه لطفا بگو دقیقا چه جوری استفادش میکنی
ممنون
من چند ماه پیش خریدم 8 تومن...الانو نمیدونم...
تقریبا هر 50 درمیون میرم...
طریقه استفادشم ک دوساعت قبل اپی میزنمب اندازه ای ک تموم ناحیه رو بپوشونه..بعد واسع عملکرد بهتر خوبه ی مشما فریزر محل زایلاپی خورده بکشی ک هم بهتر سر بشه همین ک ب لباست برخورد نکنه