سلام دوستان گل وخانم دکترعزیز
لطفاً هرکس میدونه راهنمایی کنه
من تقریبا ۲هفته است دردکشاله ران دارم سمت چپم به حدی ک نمیتونم پامواززمین بلند کنم شلواربپوشم یا توی خواب پهلو به پهلو بشم وزن هم ازاول بارداری تاالان۴و۵کیلو اضاف کردم شکم هم ندارم هنوز
سنم۲۳سال بارداری اول
شغلمم طوری هست ک اکثرمواقع نشسته هستم سعی میکنم سرکارم پیاده روی کنم اماگاهاهم نمیشه
نمیدونم چکارکنم یهو ک بلند میشم انگارقفل میکنه
میدونم توبارداری طبیعیه دردکشاله ران منم۲هفته دارم تحمل میکنم اما واقعاصبرم ب سراومد گفتم بپرسم ببینم کسی راه حلی داره لطف کنه بده
پرسش (1399/04/12):
درد شدید کشاله ران
460
55
1399/04/12
سوال کننده
2
1399/04/12
yasna 💏
عزیزم منم همینطورم .بخاطر فشاریه که به پاها میاد..من خودم نصف شبا از درد پا ضعف میکنم😞 بعضی مواقع برای کمبود کلسیم هم هست
0
1399/04/12
yasna 💏
قبل خواب پاهاتو ماساژ بده
0
1399/04/12
سوال کننده
خب شما هفته ۳۱ من چی؟زود شروع نشده؟
از کجابفهمم کلسیمم کمه؟هرچند چندتا چکاپ دادم کمبود کلسیم ذکر نشده
از کجابفهمم کلسیمم کمه؟هرچند چندتا چکاپ دادم کمبود کلسیم ذکر نشده
0
1399/04/12
سوال کننده
فایده نداره ماساژ دادم با روغن چند شب گرم نگه داشتم ولی انگار نه انگار😢
0
1399/04/12
فاطمه کیان
منم این طوری بودم مخصوصا موقع پهلو عوض کردن خیلی اذیت بودم وقتی خودمو بالاتر میکشیدم و میخواستم برگردم ، هم کلسیم خوردم هم به بالشت بزرگ بین دوتا پام گذاشتم تا موقع خواب وزن پام بیفته رو بالشت بعد از یه هفته خیلی بهتر شدم ،
0
1399/04/12
سوال کننده
منک یهو دارم راه میرم میگیره مخام داد بزنم
از بالشت استفاده میکنم ولی احتمالاکمبود کلسیم چون ازاول بارداری ازشیر متنفرشدم هنوزم متنفرم هم شیرهم پنیروهم تخم مرغ
از بالشت استفاده میکنم ولی احتمالاکمبود کلسیم چون ازاول بارداری ازشیر متنفرشدم هنوزم متنفرم هم شیرهم پنیروهم تخم مرغ
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
خانومی یدونه امپول نروبیون بخر از داروخانه بزن ،،خیلی سریع خوب میشی ،منم اینطوری شده بودم یکی زدم بهتر شدم،امپول ویتامین هست ویتامینb12اینا داره
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
واقعا عالیه
0
1399/04/12
سوال کننده
عه چه جالب بدون نسخه هم میدن؟؟
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
آره چرا ندن 3500تومن هست ارزونم هست
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
واقعا برا منو ک معجزه کرد
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
یدونم کافیه
0
1399/04/12
maman mahed 👼
منم کشاله ران راستم اینجوریه
به نظرم طبیعیه
به نظرم طبیعیه
0
1399/04/12
سوال کننده
چه جالب پس حتما پیگیری میکنم ممنونم ازت لیلا جون
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
اینترنتم بزنی توضیحش هست خ
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
خواهش میکنم
0
1399/04/12
سوال کننده
ان شالله اخه یهو وسط خیابون قفل میکنه شکمم ندارم ک بفهمن حامله یک جور ی نگاهت میکنن انگار....😢
0
1399/04/12
سوال کننده
طبیعی ک اره طبیعیه
0
1399/04/12
سوال کننده
عزیزی ممنونم
0
1399/04/12
leyla mohamadiyam
آره میدونم سخته واقعا ....ان شالله همگی زایمان راحتی داشته باشیم و تموم بشه این دوران واقعا تو این دوران کرونام عذاب کشیدیم ماها
0
1399/04/12
fatemeh a.m
سلام عزیزم خوبی....اضافه وزن نداری؟؟؟
0
1399/04/12
fatemeh a.m
منم پاهام خییییییلی درد داره خیلی
0
1399/04/12
fatemeh a.m
به حدی که شبا نیم ساعتی از خواب بیدارم میکنه
0
1399/04/12
fatemeh a.m
همه اذیتا یه ور کرونا خودش تنها یه ور😔
0
1399/04/12
mona bakhshi
سلام، عزیزم نشستن بصورت طولانی مدت باعث کاهش جریان خون و گرفتگی عضلات پا میشه، حتما با دکترتون در این خصوص صحبت کنید، به نظر من برای شما اسپرین تجویز کنن، که باعث رقیق شدن و گردش خون بهتر میشه، سعی کنید آب زیاد بخورید و هر یه ساعت بلند بشید و حرکت کنید.
0
1399/04/12
pegi ف
یوگای بارداری انجام بده تو خونه
0
1399/04/12
fatemeh a.m
درصورتی که خون غلیظ باشه اسپرین خوبه اگه خون رقیق باشه اسپرین باعث رقیق تر شدنش میشه وخداینکرده سقط
0
1399/04/12
مامان سامین .
منم صبح بیدار میشم پاهام درد میکنه پشت زانوهام و کشاله رانم انگار کل شب رو دوویدم
0
1399/04/12
مامانِ سوگند 👼🏻
داره لگنت بزرگ میشه
0
1399/04/12
mona bakhshi
بله کاملا درسته
0
1399/04/12
fatemeh a.m
زهراجان اومدی بهم اطلاع بده لطفا کار مهمی باهات دارم🙏
0
1399/04/12
آذر س
دسشویی معمولی استفاده نکن خوب بشی
0
1399/04/12
yasna 💏
باید لبنیات زیاد مصرف کنی...از هفته ۲۰ به بعد کلسیم تجویز میشه..از دکتر سوال کن حتما
0
1399/04/13
سوال کننده
اوهوم
مرسی عزیزم همچنین برای همه مون
آره بخدا توخونه ازبس موندم منک همش میگم بچه من چی خواهد شد😢
مرسی عزیزم همچنین برای همه مون
آره بخدا توخونه ازبس موندم منک همش میگم بچه من چی خواهد شد😢
0
1399/04/13
سوال کننده
سلام قربونت برم شما خوبی؟
ازقبل بارداری ۲۰کیلو اضاف بودم ده تاشو کم کردم
ازقبل بارداری ۲۰کیلو اضاف بودم ده تاشو کم کردم
0
1399/04/13
سوال کننده
نه من اون حد نیست
0
1399/04/13
سوال کننده
سلام مرسی عزیزم از توضیحات مفیدت حتما میگم به دکترم
روزی نیم ساعتی پیاده روی دارم ولیکن که روزی پیش میاد ۲ساعتی نشسته ام
روزی نیم ساعتی پیاده روی دارم ولیکن که روزی پیش میاد ۲ساعتی نشسته ام
0
1399/04/13
سوال کننده
اگر توخونه میبودم ک خوبه صبح بعدازظهر سرکارم
0
1399/04/13
سوال کننده
نه قبلش بررسی میکنم
0
1399/04/13
سوال کننده
اره خودمم حس میکنم😱
0
1399/04/13
سوال کننده
جانم فاطمه جان در خدمتم عزیزم💙
0
1399/04/13
سوال کننده
اره وای دستشویی معمولی بدترین قسمت هرروزمه میشینم نمیتونم بلند بشم😪😪
0
1399/04/13
سوال کننده
نمیدونم برای منک ندادن گفتم گفتن نمخاد حالا یک چکاپ دوباره میرم
وای ازلبنیات متنفرشدم😢😢
وای ازلبنیات متنفرشدم😢😢
0
1399/04/13
fatemeh a.m
ینی چندکیلویی؟؟؟
0
1399/04/13
fatemeh a.m
من دو طرف لگنمدردمیگیره موقع خوابم هست بیشتر تو طول ردز خیلی اذییت نمیکنه
0
1399/04/13
fatemeh a.m
طول سرویکست تو سونو چقدر بود
0
1399/04/13
fatemeh a.m
میگم منورفتم سنوگرافی دکتر تدین میشه سونو انومالیتو که اونجا دادی برام بفرستی...شماره گوشیمو بذارم برات تو واتساپ یا تل یا اگر اینستا داری آی دی بدم اونجا
چندتا سوال دادم ازت
خداخیرت بده
چندتا سوال دادم ازت
خداخیرت بده
0
1399/04/13
سوال کننده
چرامگه؟قبل بارداریم ۷۸شده بودم الان شدم ۸۳
0
1399/04/13
سوال کننده
نه من یهو میگیره قفل میکنه نمیتونم راه برم😱
0
1399/04/13
سوال کننده
نمیدونم بخدا اصلا نگاه نکردم
0
1399/04/13
سوال کننده
قربونت عزیزم
بیااین شماره واتس آپمه ب این پیام بده
9305640055
بیااین شماره واتس آپمه ب این پیام بده
9305640055
0
1399/04/13
پزشک اوما
سلام ابتدا از عفونت ادراری مطمعن شوید. اگر نداشتی که چاره ای جز تحمل کردن نیست ، شکم بند مخصوص بارداری استفاده کنید شاید قابل تحمل تر شد
0
1399/04/14
سوال کننده
سلام خانم دکتر چشم ممنونم
همه میگن دیگ تحمل کنیم تحملم خیلی بالاست ولیکن اذیتم میکرد چندوقته
مرسی ازتون چشم ممنونم
همه میگن دیگ تحمل کنیم تحملم خیلی بالاست ولیکن اذیتم میکرد چندوقته
مرسی ازتون چشم ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




