عزیزم استراحت کن
ببین دوباره تکرار میشه یا نه
ممنونم ...چیز مهمیه ،،،به نظرت
لخته خون پشت جفت
اخرین سونوتو چک کن ببین ننوشته تو سونوت ک هماتوم داری
اگه باز اومد یا درد داشتی حتما برو دکتر
نه داخل سونو اگه بود دکتر میگفت یا دارو میداد،،،ان تی و انومالی چیزی نگفتن
نه فقط پیش نافم درد داره نمیدونم داره کش میاد یا چیز دیگس
نه کمر درد ندارم خداروشکر
سلام عزیزم من شنیدم اگه اطراف ناف حالت کش امدگی داشته باشه نشانه زایمان زود رسه اگه دیدی لکه بینی و درد نافت ادامه داشت حتما برو دکتر
ممنونم ،،،دعا کن مشکلی پیش نیاد وبچه هام به موقع به دنیا بیان
سلام استراحت نسبی را داشته باشید اگر تکرار شد حتما مراجعه کنین در این سن بارداری باید علت لکه بینی مشخص شود ، اگر جفت پایین یا سرراهی است میتواند به این علت باشه