دوساله اقدامم ، یه سقط داشتم امروز دوروزه عقب انداختم ، خودم که اینقدر گریه کردم توی این دوسال زاری کردم التماس کردم به خدا ولی انتظارم سر نیومد.. برام دعا کنید این بار مثبت باشه شاید بخاطر دلهای پاکتون دست رد به سینم نزد .. بااینکه منو همسرم عاشق همیم ولی زندگیمون سرد شده..فقط وجود یه بچه میتونه شور و حرارت رو برگردونه .. باهمه ی وجودم احساس خستگی میکنم از دکتر رفتن و داروخوردن حتی اقدام کردن 😭😭
0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
فدات بشم میدونم سخته
0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
منم ۴روزه عقب انداختم ب شدت میترسم بی بی بزنم
0
1399/04/02
mohades h
سلام عزیزم
آرامش داشته باش و روحیتو بالا ببر
ان شاالله اینبار مثبته
آرامش داشته باش و روحیتو بالا ببر
ان شاالله اینبار مثبته
3
1399/04/02
نسترن #♡#
الهی که باردار باشی عزیزم
0
1399/04/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
سابقه عقب انداختن داری؟؟؟
0
1399/04/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
خوش خبر بیای
1
1399/04/02
فقط خدا 🍃
سلام ان شالله که حامله ای عزیزم
0
1399/04/02
سوال کننده
ممنون عزیزم نه دیگه نهایتا باید امروز میشدم
0
1399/04/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
فردا منتظر عکس بی بی مثبتتیم
0
1399/04/02
سوال کننده
اگه تا فردا نشم امیدم بیشتر میشه
0
1399/04/02
سوال کننده
انشاا.. دوتا حامله ایم بخدا اینقدر میترسم بی بی منفی باشه
0
1399/04/02
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/04/02
سوال کننده
خدا از دهنت بشنوه عزیزم
0
1399/04/02
سوال کننده
اینقدر میترسم که نگو بخدا
2
1399/04/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
خیره انشالله🤩
0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
ایشالا خدا خودش ب دادمون برسه....من خیلی بدمیترسم
0
1399/04/02
❤mahur❤ ❤mahak❤
شما هنوز بی بی نزدی.بزن دیگه🤗🤗🤗
0
1399/04/02
سوال کننده
به اندازه موهای سرم بی بی منفی دیدم بخدا
0
1399/04/02
مریم #خدایا فقط خودت
خدا کمکت کنه گلم
باخبرای خوب بیای
باخبرای خوب بیای
0
1399/04/02
فرفری خانوم
بی بی بزن عزیزم انشاالله مثبت بشی و مارو هم خوشحال کنی
0
1399/04/02
سوال کننده
بچه ها
0
1399/04/02
سوال کننده

بعداز بیست دقیقه هاله انداخت 😭😭
0
1399/04/02
سوال کننده
البته خط c هم از اول خیلی کمرنگ بود الان پررنگ تر شد T هم هاله داره
0
1399/04/02
maman mahed 👼
الان زدی?
0
1399/04/02
maman mahed 👼
میذاَشتی صبح اول وقت
0
1399/04/02
maman mahed 👼
دارو اینا مصرف نکردی که?
0
1399/04/02
maman mahed 👼
فردا صب بزن .بهش نگا کن تا ۵ دقیقه
انشالله که مثبته و بارداری
انشالله که مثبته و بارداری
0
1399/04/02
Atefe sief
عزیزم منم بعد ربع ساعت حاله انداخت باردار بودم
0
1399/04/02
Atefe sief
انشالله خودتم باردار باشی😍
0
1399/04/02
♡minaa♡ ♡o♡
عزیزم بارداری مبارکت باشه😍😍😍😍
0
1399/04/02
سوال کننده
الان زدم بچه هاکام
0
1399/04/02
سوال کننده
کامل پررنگ شد 😍
0
1399/04/02
سوال کننده

0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
ن هنو😑
0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
وای تروخدا واسم دعاکن
0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
مبارکت باشه عزیزم
0
1399/04/02
سوال کننده
بنظرتون ممکنه کاذب باشه ؟
0
1399/04/02
سوال کننده
الهی قربونت شم اگه بدونی چی تو دلم میگذره با مغز استخونم درک میکنم انتظار یعنی چی
0
1399/04/02
🌻leyla 🌼
خیلی واست خوشحالم خیلی زیاد ای کاش منم یکم امیدداشتم ب زدن بی بی و این بلاتکلیفی و تموم میکرذم
0
1399/04/02
فرفری خانوم
الهی خداروشکر مبارکه عزیزم
0
1399/04/02
فرفری خانوم
چرا کاذب مگه دارو خوردی؟
0
1399/04/02
غزل ا
این مثبتهمبارکهههه
0
1399/04/02
masome .
الهی شکر عزیزم مبارک باشه.حضرت معصومه عیدیتو داد دعا کن با این حال قشنگ خدا به ماهم نگاه کنه
0
1399/04/02
خدایا شکرت . . .
مبارکه عزیزم واسه همه دعا کن
0
1399/04/02
سوال کننده
اگه باورت بشه با چه ترسی بی بی زدم ، وقتی ادرار ریختم گذاشتم کنار بعد ده دقیقه رفتم سراغش
0
1399/04/02
سوال کننده
ممنون عزیزم، لتروزول خوردم فقط
0
1399/04/02
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/04/02
سوال کننده
مرسی عزیزم عروسیمم همین شب بود 😘
2
1399/04/02
سوال کننده
الهی بحق پهلوی شکسته ی حضرت فاطمه همه دامنشون سبز بشه
0
1399/04/02
فرفری خانوم
تو رو خدا برای منم دعا کن منم این ماه لتروزول خوردم
0
1399/04/02
سوال کننده
انشاا.. با بی بی چک مثبت میای خوشحالمون میکنی عزیزم
0
1399/04/02
Atefe sief
مبارڪه عزیزم😍😍😍
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
چقدر خوشحال شدم براتون مبارکه😍😍😍
هم اینکه همچین شبی شب عروسیتون بوده
هم اینکه بی بی چک مثبت
با دل شکستتون برای ما هم دعا کنید😭😭😭
هم اینکه همچین شبی شب عروسیتون بوده
هم اینکه بی بی چک مثبت
با دل شکستتون برای ما هم دعا کنید😭😭😭
0
1399/04/03
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/04/03
سوال کننده
لطف داری عزیزم ، خودم که هنوز باورم نشده ، دوسال هر ثانیه توی حسرت بچه بودم بیشتر دقیقه هام توی مطب دکتر و سونوگرافی گذشت، البته یکبار باردار شدم سقط شد
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
من رفتم ۳تا بی بی چک خریدم
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
صب میزنم
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
بچها واسم دعاکنید😭😭😭
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
از ی طرف درد پریودیم دارم
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
😭😭😭😭😭
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
۵روزم از موعدم گذشته
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
ای خدا چقدبلاتکلیفی و انتظارسخته
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
بچهاهرکی پیاممو میبینه ی صلوات واسم بفرسته لطفا
0
1399/04/03
maman mahed 👼
🤲
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
😭😭😭🙏❤️
0
1399/04/03
maman mahed 👼
لیلا توی
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
من ک لیلام
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
توام نوشین خودمونی شناختمت
0
1399/04/03
مریم #خدایا فقط خودت
وای عزیزم
نمیدونی چقدخوشحال شدم.بی بی مثبتت رو دیدم
ازخدا وحضرت معصومه میخوام.بارداری راحتی داشته باشی گلم😙😙😙😍😍😍😍
نمیدونی چقدخوشحال شدم.بی بی مثبتت رو دیدم
ازخدا وحضرت معصومه میخوام.بارداری راحتی داشته باشی گلم😙😙😙😍😍😍😍
0
1399/04/03
مریم #خدایا فقط خودت
اللهم صل علی محمدوال محمد وعجل الفرجهم
ان شاءالله فردابا خبرای خوب بیای عزیزم
ان شاءالله فردابا خبرای خوب بیای عزیزم
1
1399/04/03
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1399/04/03
سوال کننده
حتما خبرشو بهم بده عزیزم انشاا.. با خبرای خوب بیای
0
1399/04/03
سودا عزیززاده
تبریک میگم عزیزم دعا میکنم اول صدای قلبشو بشنویو بعد به موقع خودش رو بغل کنی و کلی ماچش کنی. خدا برات حفظش کنه وهمچنین شمارو برای فندق کوچولو
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
من فرستادم
باردار شدید؟؟
باردار شدید؟؟
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
ان شاالله که بارداری خوبی داشته باشی
انمع العسر یسرا '😍
انمع العسر یسرا '😍
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
😔😔😔۲تا بی بی زدم....
اولی زیر ۵دیقه هاله زد
دومی منفی مطلق...
اولی زیر ۵دیقه هاله زد
دومی منفی مطلق...
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼

0
1399/04/03
مامان زهره 😍
ما به اولی اکتفا میکنیم😍😍
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
ان شاالله باردار باشی و خیر باشه
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
😔😔😔😔😔😔
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
اگ مثبت بود ک ۲تاشم خط مینداخت ک
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
اولی مگه زد ۵ دق هاله ننداخت؟
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
زیر
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
اره
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
توکل بر خدا
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
نگران نباش صبر کن چند ساعت دیگه دوباره بزار
0
1399/04/03
🌻leyla 🌼
😭😭😭😭😭خسه شدم
0
1399/04/03
مامان زهره 😍
خسته چرااااا
0
1399/04/03
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاا.. خدا دامن همه ی چشم انتظارها رو سبز کنه
0
1399/04/03
سوال کننده
فدات بشم 😍 آی گفتی بخدا
0
1399/04/03
سوال کننده
لعیاجان تا موقعی که پریود نشدی امیدوار باش، بعدش هم شما هنوز یکسال نشده صبور باش عزیزم قطعا باردار میشی
1
1399/04/03
سوال کننده
من بعد از دوسال این ماههای آخر با تمام وجود احساس ناامیدی و خستگی میکردم ، الان هم نمیدونم باردارم یا نه
0
1399/04/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
مبارکعزیز دلم💜💜💜خداروشکر
0
1399/04/03
❤mahur❤ ❤mahak❤
واسه شمام یه هاله
0
1399/04/03
Atefe sief
اللهم صل عل محمد وال محمد😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



860

