میتونه از پریودی باشه تو اقدام همه اتفاقی ممکنه برای بدنت بیفته و هرچیزی رو تجربه کنی
این دردا طبیعیه منم قبل پریودی هام هر چند بار درد احساس میکردم نگران نباش
تو اقدام ممکنه همه چیز پیش بیاد..منم مثلا دو دوره هست ک از روزه ۱۹ دورم سینه درد شدید و درد زیر دل مدل شما میگیرم که تا قبلش اصلا نداشتم..اصلا نباید بهش محل داد
یعنی علامت بارداری نمیتونه باشه؟ عفونت چی؟
والا من تهوعم داشتم تازه وسط دورمم لک قهوه ای دیدم ولی سر ۲۸ روز ک شد پریود شدم...
ب قول یکی از خانما تو اقدام اگه شاخ هم دراوردی نباید تعجب کنی
ممکنه حالا شما باردار باشی من اینو رد نمیکنم ولی دارم میگم من اینطوری بودم و باردار نبودم...انشالله که شما باشی..بدن با بدن متفاوته
من الان دقیقا این علائمو دارم😐
پس برا منم هیچی نیست کاش حداقل زود پریود شم
سلام درد و گرفتگی هم میتواند نشانه پریود در راه باشه و هم بارداری فعلا باید تا موعد پریودت صبر کنی اگر تاخیر داشتی ، تیتر بتا بدهید
اره تستم مثبت بود ولی چون دو سه ماه پیش هم بارداری پوچ داشتم و قبل اون هم ی سقط داشتم. حالا حالا ها نمیتونم خوشحال باشم یا مطمن
فردا سونو قلب دارم. هر چی خدا بخواد