سلام من سه روزی هست سوزش ادرار دارم و اصلا نمیتونم برم دسشویی از بس که میسوزه..درد پهلوهم گاهی دارم.دیروز رفتم دکتر عمومی و ازمایش ادرار دادم و گفت عفونت دارم..خیییلی دارم اذیت میشم اصلا نمیتونم دست به اب بزنم چون ادرارم میاد و ببخشید انقدر نمیتونم جلوی ادرارمو بگیرم که همراه سوزش به خودم دسشویی میکنم..و رنگ ادرارم قهوه ای پررنگ هست..توروخدا راهنماییم کنین چیکار کنم خوب بشم اگع داروگیاهی هست که خوب بشم زود بگید..و تجربه ای دارید بگید..و بگم که دقیقا بعد رابطه با همسرم عفونت گرفتم
پرسش (1399/03/18):
سلام خدمت خانوما گل و دکتر اومای عزیز لطفا راهنماییم کنین
470
68
1399/03/18
سوال کننده
0
1399/03/18
سوال کننده
خانوما گل برای عفونتم باید دکتر زنان برم؟؟؟اگه اره لطفا اگه دکتر زنان خوب مشهد سراغ دارین بگین
0
1399/03/18
M BANO MJR
سلام، دکتری که رفتین چرا دارویی بهتون نداده؟
0
1399/03/18
M BANO MJR
بله حتما باید دکتر زنان برین
0
1399/03/18
سروین زندی
سلام ببخشید من اینجا سوال میکنم
0
1399/03/18
سوال کننده
فقط قرص دونوع داد
0
1399/03/18
star ka
من حقی میرم خیلی خوبه
0
1399/03/18
سروین زندی
میشه کمکم کنین
0
1399/03/18
M BANO MJR
هم کلیه ات مشکل داره هم عفونت ادراری داری
0
1399/03/18
سروین زندی
بچه ها من علایم بارداری رو زیاد ندارم میتونه نگران کننده باشه
0
1399/03/18
سوال کننده
یک قرصم سیپروفلوکساسین و دومی هم فنازومکس هست
0
1399/03/18
سوال کننده
دکتر زنان مشهد هست؟
0
1399/03/18
star ka
اره
0
1399/03/18
سوال کننده
ادرسشو میگی گلم
0
1399/03/18
star ka
فقط ۳ نفر باهم ویزیت میکنه چون سرش شلوغه
0
1399/03/18
سروین زندی
کسی نمیدونه
0
1399/03/18
سوال کننده
عزیزم نگران نباش واسه خیلیا بدون علایمه
0
1399/03/18
سوال کننده
واااای
0
1399/03/18
سروین زندی
اخه من قبلا داشتم ولی الان ندارم
0
1399/03/18
star ka
میخوای باردارم بشی تحت نظرش باش خیلی دانا هس و دستش سبکه
0
1399/03/18
سوال کننده
نگران نباش اما یه سونو برو
0
1399/03/18
سوال کننده
باشه ممنون عزیزم فقط بهم بگو چجوری باید نوبت بگیرم و ادرسش کجاست
0
1399/03/18
سروین زندی
باشه گلم ممنون
0
1399/03/18
star ka
شهرک غرب، بلوار شاهد، بین شاهد 67 و چهارراه حجاب، پلاک 769
0
1399/03/18
star ka
بعدظهرا قاسم اباده
0
1399/03/18
star ka
این شماره قاسم اباد ساعت ۶ بزنگ
05136635060
05136635060
0
1399/03/18
star ka
صبح ها هم مطبش تو خیابان نخریسی - فدائیان اسلام 21
 ۰۵۱-۳۳۴۳۳۹۸۸
 ۰۵۱-۳۳۴۳۳۹۸۸
0
1399/03/18
سوال کننده
ممنون عزیزم خدا خیزت بده و تو دلیتو برات نگه داره
0
1399/03/18
سوال کننده
فقط گلم ویزیتش چقدره
0
1399/03/18
سوال کننده
و اینکع دفترچه قبول میکنه؟
0
1399/03/18
star ka
اره با بیمه ۵۰ هس
0
1399/03/18
star ka
فداتشم ایشالا نتیجه بگیری
0
1399/03/18
maman mahed 👼
عزیزم دارو گیاهیی هم خوبه
ولی باید ۷ عدد کپسول سفکسیم یا سفالکسین رو باید ۷ شب استفاده کنی بعدم دائم آب بخوری
یعنی یه بطری آب کنار دستت باشه بدنتو فول آب کنی
من اول بارداری خفیف داشتم که اینو برام نوشت
شما تا وقتی خوب شدید کامل میتونید بیشتر از ۷ عدد استفاده کنی
اینو برا من که باردار بودم تجویز کرده بود
ولی باید ۷ عدد کپسول سفکسیم یا سفالکسین رو باید ۷ شب استفاده کنی بعدم دائم آب بخوری
یعنی یه بطری آب کنار دستت باشه بدنتو فول آب کنی
من اول بارداری خفیف داشتم که اینو برام نوشت
شما تا وقتی خوب شدید کامل میتونید بیشتر از ۷ عدد استفاده کنی
اینو برا من که باردار بودم تجویز کرده بود
0
1399/03/18
سوال کننده
تامین اجتماعی؟
0
1399/03/18
star ka
اره عزیزم
0
1399/03/18
سوال کننده
ممنون عزیزم حتما میزم...الان بزنگم؟
0
1399/03/18
سوال کننده
اخه من از بس دستشوییم میگیره نمیتونم اب بخورم
0
1399/03/18
سوال کننده
برای من این دو قرص داده
0
1399/03/18
star ka
کدوم مطبش بهت نزدیک تره
0
1399/03/18
سوال کننده
نخریسی
0
1399/03/18
star ka
الان زنگبزن ببین وقت میده شماره شو دادم
0
1399/03/18
star ka
من مطب قاسم ابادش میرم
0
1399/03/18
سوال کننده
اهان واس من دوره
0
1399/03/18
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1399/03/18
maman mahed 👼
خب اینجور باید بشی
اب زیاد بخوری زود زود دستشوییت بگیره
تخلیه کنی تا کامل عفونتت خارج میشه
اب زیاد بخوری زود زود دستشوییت بگیره
تخلیه کنی تا کامل عفونتت خارج میشه
0
1399/03/18
star ka
خب ببین اگ الان وقت داد برو اگ نداد یا عصر بیا قاسم اباد یا فردا صبح همونجا بگیر منم امروز میرم پیشش
0
1399/03/18
نگین 💞 💞نگین
اب بخور خیلی تاثیر داره
0
1399/03/18
rahil 😊
زینب جون من نسخه خونی خوندم و خودم اکثرا عفونت ادرار دارم اما نه به شدت شما
هردو این قرص عالیه
فنازومکس امکان داره رنگ ادرار خیلی تیره ترهم بکنه
هردو رو سر ساعت بخورید
وقتی که سوزش تون قطع شد دیگه فنازومکس و نخور
کم کم رنگ ادرار به حالت اولیه برمیگرده
و اینکه اب ومایعات و هندونه خیلی بیشترمصرف کن، تند تند بری دستشویی که عفونت ازت خارج شه،هرچی کمتر اب بخوری و کمتردستشویی بری عفونت و سوزش بیشترمیمونه
هردو این قرص عالیه
فنازومکس امکان داره رنگ ادرار خیلی تیره ترهم بکنه
هردو رو سر ساعت بخورید
وقتی که سوزش تون قطع شد دیگه فنازومکس و نخور
کم کم رنگ ادرار به حالت اولیه برمیگرده
و اینکه اب ومایعات و هندونه خیلی بیشترمصرف کن، تند تند بری دستشویی که عفونت ازت خارج شه،هرچی کمتر اب بخوری و کمتردستشویی بری عفونت و سوزش بیشترمیمونه
0
1399/03/18
m.h. 👶
آویشن بخور و مایعات فراوان هر چی بیشتر ادرا دفع بشه بهتره
0
1399/03/18
m.h. 👶
من همراه ادارام خون بود با سوزش فراوان هم ادرار می اومد با خوردن آویشن و آب فراوان مشکلم رفع شد
0
1399/03/18
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون ازت لطف کردی
0
1399/03/18
سوال کننده
الان نداد واسه فردا صبح باید وقت بگیرم
0
1399/03/18
سوال کننده
اویشن تنها دم کنم؟؟؟اخه من خیییلی میسوزه واسه همین دستشویی نمیرفتم اما برم بهتره درستع؟
0
1399/03/18
rahil 😊
اره هرچی بیشتر بری بهتره
واسه همون سعی کن مایعات زیادبخوری که حداقل بتونی چیزی دفع کنی
واسه همون سعی کن مایعات زیادبخوری که حداقل بتونی چیزی دفع کنی
0
1399/03/18
m.h. 👶
آره عزیزم آویشن دم کن بخور مرتب هم آب بخور منم همینطور بودم با جیغ ادرارم دفع میشد
0
1399/03/18
marziyeh bazargan
اره حتما دکتر برو
0
1399/03/18
همتا ~♥~
زینب جان،اصلا کلیه هات نیست،فقط عفونته،منم مثل شما بودم،ب منم دکترزنان سیپروفلوکساسین داده بود خیلی خوبه،استفاده کن
0
1399/03/18
سوال کننده
دقیقا منم همینطورم.باجیغ ادرار میکنم
0
1399/03/18
سوال کننده
باشه عزیزم
0
1399/03/18
سوال کننده
خانومای عزیز ممنونم از راهنمایی هاتون الان خیییلی بهترم..واقعا درد بدی هست 😥😦اما الان با کمک شما بهترم
0
1399/03/18
همتا ~♥~
خداروشکر که بهتری عزیزم
0
1399/03/18
سوال کننده
فدااات
0
1399/03/18
سوال کننده
فقط دیگه چکار کنم عفونت نگیرم😡
0
1399/03/19
پزشک اوما
سلام باید آنتی بیوتیک مصرف کنید و مایعات زیاد بخورید و تند تند دستشویی بروید برطرف میشود جای نگرانی ندارد
0
1399/03/19
star ka
زینب رفتی
0
1399/03/19
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر گل
0
1399/03/19
سوال کننده
پس نگران نباشم
0
1399/03/19
سوال کننده
نه عزیزدلم بهتر شدم به لطف خدا اگه دوباره خدای نکرده برگشت حتما میرم...الانم که به لطف شما هم ادرس دارم هم شماره
0
1401/08/20
سوال کننده
لیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آیا ترشحات چسبناک و غلیظ نشانه عفونت است ؟
- سلام میخواستم بپرسم آیا عفونت مانع بارداری میشه؟
- سلام بچه ها و دکتر جان
- دندونم عفونت کرده چیکار کنم خوب شه
- آیا عفونت واژن دارم؟
- چشم دخترم باز عفونت داره لطفا کمک کنید
- عفونت در هفته ششم
- سلام.ی ژل واژینال خوب برا عفونت رحم بهم معرفی کنین
- عفونت ادراری در هفته 10
- خانوما میشه بگین چیکار کنم عفونته یا بارداری




