سلام.وزن گیری جنین از کی شروع میشه؟ از چند هفته باید مصرف پروتین ومغزیات را بیشتر کنم؟؟ گوشت بهتره سرخ بشه یا ابگوشت یا کوبیده و کنجه؟ من مولتی ویتامین مصرف نکردم که وزنم زیاد نشه.اگه بخوام لیدی میل یا ترومام مصرف کنم از کی مصرف کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



905
1399/03/16




