من روز 6 خرداد با نظر و تشخیص چندتا دکتر متخصص تصمیم به سزارین اجباری شدم... البته از قبل کمیسیون پزشکی رفته بودم و اونجا نامه سزارین گرفتم... صبح ساعت 7:30 رفتم بیمارستان بی اینکه نیاز باشه از قبل بستری بشم... بعد از طی کردن کارای پذیریش منو از همراهام جدا کردن اونروز بنظر خودشون شلوغ ترین روز زایمان های سزارین بود در حدی که دکتر من که خیلی معروف تم هست تو شهرمون فقط خودش تو اون بیمارستان سه تا سز اجباری داشت... من خودم خواستم اول نفر سز بشم هرچند کلی استرس داشتم بابت چیزای مختلف اما گفتم با خودم بهتره که این استرسو هر چه زودتر به آخر برسونم... همینطور که با دوتا خانوم دیگه که صحبت میکردیم منو بردن اتاق عمل؛ قابل توجه یکی از خانوما تو سن 48 سالگی با ای وی اف باردار شده بود واسه کسایی اینو گفتم که امید خودشونو از دست دادن؛ بلاخره با مشاور متخصص بیهوشی به علت اون بیماری که بخاطرش سز اجباری شدم تصمیم به بیهوشی شد نه سر موضعی .. من که داشتم تو خواب میرفتم کلی دلم پر شد دعا کردم واسه همه کسایی که این لحظه ها آرزوشونه. وقتی داشتم هوشیار میشدم انقد بدنم درد داشت عاجز بودم فقط صدای خانوم دکتر رو میشنیدم که تو ریماوری اسممو صدا میزد میگفت بچتو ببین... چشامو باز کردم با گوشه چش بچمو دیدم تو بغلش دیگه باز نفهمیدم چیشد... چند دقه بعد باز دیدم که همسرم اومد روسرم با بقیه دکترا صدام در نمیومد بخاطر داروی بیهوشی بود تشنه ام بود... گفتم آب میخام تشنمه گفتن نمیشه اما چند قطره با قطره چکون آب ریختن تو دهنم بعد که فهمیدن حالم خوبه بردنم تو بخش چقد درد داشتم اما صحنه ها واقعا لذت بخشه خدا کنه همه خانوما بچشن این لحظه ها رو... بعد 12 ساعت چیزی میتونستم بخورم و ازم خواسته شد راه برم البته تو تسکین دردام پمپ درد واقعا خوب بود... خود بیمارستان واسم زدن با درخواست خودم... من تو 40 هفته سزارین اجباری شدم 39هفته و 5 روزم بود... خلاصه روزی همه...
پرسش (1399/03/14):
سلام دوستان بلاخره بعد 7 روز الان فرصت گیر آوردم تا بتونم تجربه سزارین با بیهوشیمو در اختیارتون بذارم...ایشالله این لحظه ها روزی تموم اونایی که آرزوشو دارن؟
1142
79
1399/03/14
سوال کننده
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
به سلامتی.دلیل سزارین اجباری چی بود؟
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
اولین بچه تون بود؟
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
هزینه چقدر شد؟ کدوم شهرید؟
0
1399/03/14
سوال کننده
اره عزیزم اولین بچم بود و تو سرم آنژیوم داشتم
0
1399/03/14
سوال کننده
واقعا بیهوشی بی عوارضی داشتم من هیچ عوارضی نداشت نه سرگیجه نه تهوع نه درد
1
1399/03/14
سمیرا 🌹
خداروشکر
1
1399/03/14
نسترن 👪👶👶..
مبارک باشه😊😍😍😍
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
پمپ درد چیه؟مال بعد سزارینه؟
0
1399/03/14
سوال کننده
اره خودم قبلش خیلی میترسیدم اما واقعا بیهوشی عوارضی نداره
0
1399/03/14
سوال کننده
مرسی نسترن جون 😘😘
0
1399/03/14
سوال کننده
مثل سرم وصل میکنن به رگت هر وقت درد داشتی دکمشو میزنی دیگه یکم تسکینت میده
6
1399/03/14
سوال کننده

اینم قندک من
1
1399/03/14
ستاره بانو ...
ای جووونم
1
1399/03/14
ستاره بانو ...
قدمش پر خیرو برکت
1
1399/03/14
نسترن 👪👶👶..
ای جان...خدا حفظش کنه عزیزم
0
1399/03/14
🌈 بانو🌈
ای جااان چ شیرین، انشالله روزی همه منتظرا، و روزی ما ی امید خدا
0
1399/03/14
سوال کننده
زنده باشی عزیزم
0
1399/03/14
سوال کننده
فدات شم با جیگر شمام همینطور
1
1399/03/14
🌈 بانو🌈
ننه، خدا حفظش کنه الهی
1
1399/03/14
سوال کننده
انشالله به امید خدا
1
1399/03/14
نسترن 👪👶👶..
ممنون گلی
1
1399/03/14
🌈 بانو🌈
چ لحظه ی شیرینی هس
1
1399/03/14
سوال کننده
واقعا شیرینه یه ترس یه دلهره یه دلتنگی یه عشق یه هیجان اصن همه چی باهمه
0
1399/03/14
🌈 بانو🌈
اره موقع توضیحاتت تصور کردم همشون
الهی بچه هنه سالم بیاد بغلشون، بچه منم صحیح و سالم بیاد بغلمم😍😍
الهی بچه هنه سالم بیاد بغلشون، بچه منم صحیح و سالم بیاد بغلمم😍😍
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
هزینه چقد شد؟
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
الان فکر کنم همه سزارینارو بی حسی میزنن تا بیهوشی درسته؟مگه اینکه مشکلی باشه
0
1399/03/14
سوال کننده
الهی آمین از ته دلم میگم دعا کردم واقعا چون تو خونوادمون داریم که حسرت همچین چیزا رو دارن تو فکرشون بودم
0
1399/03/14
سوال کننده
من همه چیم تعرفه دولتی بود 200تومن
0
1399/03/14
سوال کننده
اره آفرین گفتن بخاطر کرونا بی حسیه همش منتهی من دیگه...
0
1399/03/14
سمیرا 🌹
چه خوب.سزارین اینقد؟؟؟
0
1399/03/14
سوال کننده
اره اجباری باشه هزینه ای نداره
0
1399/03/14
سوال کننده
البته با اتاق وی آی پی و اینا هزینه اش جداس و پمپ درد هم 270 تومن بود هزینه اش اما ریس بیمارستان هدیه داد بهمون
0
1399/03/14
فاطیما احمدی
وییی عزیزم قدمش مبارک باشه برات عزیزم زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه 😍
0
1399/03/14
خانم گل .
مبارک باشه عزیزم
منم بیهوش شدم بنظرم عوارضش از بی حسی خیلی کمتره
منم بیهوش شدم بنظرم عوارضش از بی حسی خیلی کمتره
0
1399/03/14
mozhgan khoshnoud
عزیزم انشاءالله به زودی زود سلامتی کاملت به دست بیاری و قدم نو رسیده مبارک خدا حفظش کنه چقدر خوبه که شرح زایمان توضیح دادین
0
1399/03/14
💞سپید💕💗💗 💞
عزیزیزم قدمش مبارک 😘😘
0
1399/03/14
سوال کننده
قربونت فاطیما جون ایشالله به این زودیا بیای بگی حامله ای
0
1399/03/14
سوال کننده
سلامت باشی اره دقیقا همینطور بود
0
1399/03/14
سوال کننده
ممنون عزیز دلم انشالله
0
1399/03/14
سوال کننده
میسی خاله جان
0
1399/03/14
zahra behjati👣
عزیزم 😍😍 ماشاءالله مبارکه حورا جان خداحفظش کنه انشاءالله به سلامتی و دل خوش عاقبت بخیریشو ببینی 😍
0
1399/03/14
سوال کننده
ممنونم زهرا جان ایشالله با بچه های شمام همینطور
0
1399/03/14
bahar jshooi
ای جووونم ب سلامتی و دل خوش مبارکه حورا جان ،شما بیمارستان دولتی بودین یا خصوصی؟
0
1399/03/14
سوال کننده
زنده باشی گلم بیمارستان دولتی بودم والله
1
1399/03/14
۰۰ ..
مبارک باشه قدمش پرخیرو برکت
0
1399/03/14
❤fat£m€h❤ 💑
ای جان خدا حفظش کنه ب سلامتی حوراجان😍الهی من و دخملمم سلامت باشیم
0
1399/03/14
samira ...
ای جان عزیز دلم🥰❤❤.انشالله قدمش پر خیر و برکت باشه.انشاالله این لحظه هم قسمت ما بشه صحیح و سالم بچمو ببینم
0
1399/03/14
سارا -a
چه عملی سختی داشتی من دوتا شکم اوردم اینجوری اذیت نشدم
0
1399/03/14
سارا -a
قدم نورسیده هم مبارک
0
1399/03/14
سارا -a
قبلا هم بی حسی بود بیهوشی کمتر بود
0
1399/03/14
نفس راد
میشه بگی توی ساک بیمارستان چیا برداشتی ؟؟
یا مثلا چیا خیلی لازم میشه
یا مثلا چیا خیلی لازم میشه
0
1399/03/15
المیرا خدایی
قدم نو رسیده مبارک منم بیهوشی بدون عوارص داشتم وخوب بود خدایی تازه دوروز بعدش بلندشم وکارامم کردم
0
1399/03/15
ونوس خ
پمپ درد چقدر تاثیر داره؟؟
0
1399/03/15
سوال کننده
سلامت باشی عزیزم
0
1399/03/15
سوال کننده
انشالله عزیزم انشالله
0
1399/03/15
سوال کننده
الهی آمین
0
1399/03/15
سوال کننده
برای شمام همچنین
0
1399/03/15
هانیه مامان۷۵ی
خواهرمم ۶ خرداد عمل شد نوبت ۵م بعدازظهر داشت دیگه انقدر سزارین اجباری اوردن تا ۱۲.۵ شب شد و۶م براش زدن. تو امام علی کرج. گفت همه دکترا وکادر درمان خسته شدن از اون روزا گفتن زیادشده
0
1399/03/15
سوال کننده
وای منم یکی از دلایلی که خواستم اول سز بشم بخاطر این بود دکترم خسته نشه چون زائو اورژانسیشون زیاد بود
0
1402/06/08
مبینا کاظمی
بنظر شما بیهوشی کامل بهتره یا بی حسی آخه من نمیتونم وقتی بهوش میام یه عالمه درد تحمل کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




