Ooma
پرسش (1399/03/11):

بیمارستان و زایشگاه مریم کرج

سلام کسی ببمارستان مریم کرج زایمان کرده ؟؟؟من دودلم بین مریم و تخت جمشید.میشه از تجربیاتتون بگید

سلام بنظرم برو تخت جمشید من مریم اصلا قبول ندارم
خیلی بی دقتن
من هیچکدومشو قبول ندارم🤣
سلام تخت جمشید بهتره
سلام گلم کدوم زایمان کردی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه