سلام من تاریخ زایمان ۲۷ اردیبهشت بود ولی هنوز دردام شروع نشده امشب تست nst رفتم بیمارستان رضوی گفتن متوسطه گفتن بستری شود یا رضایت بده برو صبح بیا که من اومدم خونه صبح برم بستری و قرص و آمپول بزنم یعنی دیر شده ترسوندن منو
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



751
1399/02/31




