عزیزم تست تحمل گلوکز خیلی مهمه برا اینکه بفهمی خدایی نکرده در معرض دیابت بارداری هستی یا نه حتما باید این تستو بدی
از طرفی اگه قندت بالا باشه برا جنین ضرر داره
کشت ادرار و دفع پروتئین ویتامین دی و خیلی چیزای دیگه هست
برو آزمایش گاه خصوصی خلوت
منم هفته شما بودم تست دادم
و متوجه شدم عفونت ادراری دارم و قندم هم لب مرزه
در حالی که برای هیچکدومشون اصلا علائمی نداشتم
همین هفته باید بری،،منم ۲۸هفته ازمایش دادم
هفته 28مناسبترین زمانه برای آزمایش .ولی بازم یکهفته دیگه وقت داری
عزیز این ازمایش حتما باید بدی
منم هیچ علایمی از دیابت ندارم ولی با ازمایش مشخص شد قند سر مرزه باید رعایت کن
من چندین بار تو بیماری کرونا رفتم ازمایش دادم ولی خیلی رعایت کردم هیچی هم نشد
بخاطر ترس از بیماری کرونا سلامتی بچه را و خودت به خطر ننداز
عزیزم هیچ ربطی به روند وزن گیریت نداره
منم وزنم خیلی کم اضاف میشد تو این ۶ ماه من فقط ۳ کیلو اضاف کردم ولی تست گلوکز که دادم متوجه شدم دیابت بارداری گرفتم
پس لطفا سر سری نگیرش و حتما ازمایشتو بده
دکتر که نیستی خودت حتما باید بری ازمایش بدی خیلی مهمه
ممنونم از همگی. ان شاالله فردا اقدام میکنم.
اونوقت باید ناشتا باشم؟
اره باید ناشتا باشی و سه مرحله ازت خون میگیرن
من توخونه آزمایش دادم زنگ بزن به ازمایشگاه ببین نمونه گیری توخونه دارن اگه داشته باشن میان خونه ازت میگیرن یکم هزینه داره ولی می ارزه که تومحیط آلوده نری
سلام الان هم میتونید است تست تحمل گلوکز بدهید چون در منزل شما تنها قند ناشتا را میتونید اندازه بگیرید.