نه بابا
وقتی بارداری بخواد صورت بگیره میشه .نگران نباش اما زود انزالی داره برین دکتر ازمایش اسپرم و دارو بده
زود انزالی برو دکتر شوهر منم اوایل داشت الان خوب شده خداروشکر
بنظر من هرشب مشکلی نداره خیلی هاهرشب داشتن و باردار شدن و خیلی هاهم یشب درمیون
اخه مییگمهر شب کیفیت اسپرممیاد پاییت
پارسال ازمایش داد خوب بود
هر شب کیفیت میاد پایین یه روز در میون بهتره. ولی اینجوریم نیست که جواب نده. ما خودمون هرشب انجام دادیم چون من یکم اواخر پریودیم بهم ریخته بود زمان دقیق تخمک گذاریم مشخص نبود.
عزیزم هر چیزی زیادش خوب نیست
رابطه هم همینطور
زیاد باشه رو کیفیت اسپرمش اثر منفی میزاره
خوب ما نمیخایم ولی اگه هم رابطه نباشه بازم ارضا میشع
سلام ماهم هرشب رابطه داشتیم و همسرم حتی آزمایش اسپرم داد ک دکتر دید کمتر مردی همچنین اسپرمی داره ،پس نگران این چیزا نباش از باهم بودن لذت ببرین
عزیزم حتما برین پیش دکتر اورولوژی یه مشورت کنه. طبیعی نیست به نظرم اینجوری که میگی
سلام بهتره یک شب در میان اقدام به بارداری باشه اما اگر امکانش نیست مشکلی ندارد
والاماکه هرشب نزدیکی داشتیم