Ooma
پرسش (1399/02/09):

تفسیر آزمایش خون و ادرار

سلام به دکتر اوما و دوستان
لطفاً آزمایشم رو تفسیر کنید
خوبه یا بده؟
یکمی دچار سوزش شدم چیکار کنم تا برطرف بشه
؟؟؟....

تفسیر آزمایش خون و ادرار
تفسیر آزمایش خون و ادرار
تفسیر آزمایش خون و ادرار
مینا جان مایعات زیاد بخور ماست هم خیلی خوبه
عفونت ادراری داری عزیزم
کم خونی؟
خیلی ممنون
باشه حتما
نیاز به آنتی بیوتیک داره یا نه؟
قبلا بودم
الان بهتر شده
تو آزمایش چیز خاصی هست؟
دکتر باید ببینه چون الانم کم خونی
سلام عفونت ادراری دارید باید آنتی بیوتیک مصرف شود ، کم خونی مینور هم دارید
سلام ممنونم
برای عفونت قرص سفیکسیم 400 بخورم خوبه؟
کم خونی در چه حدیه
قرص آهن باید بخورم؟
ازکی شروع به خوردن بکنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه