سلام من دیروز تاپیک زدم گفتم هرچی بی بی میزنم فقط یه هاله کمرنگ میزنه الان چهارروز گذشته بازم یه هالست یه روز بعد موعدم ازمایش دادم ۱۷ بود الان یه مطلبی خوندم کلی استرس گرفتم ممکنه بارداریم خارج رحمی باشه ؟ چون بی بی ها اصلا پررنگ نمیشن.. نمیدونم چیکار کنم ؟ برم دکتر با سونوگرافی مشخص میشه ببینم چی اون داخل میگذره ؟.. نمیخوام به لوله هام اسیبی وارد بشه.. بخدا دارم دق میکنم از ترس
0
1399/02/04
mah .......
سلام شاید لقاحت دیر بوده چند روز دیگه صبر کن انشاا... پررنگ میشه
0
1399/02/04
صدیقه نوروزی
بتاتون 17بوده؟ سونو بری بهت میگه چه خبره
0
1399/02/04
سوال کننده
والا گیج شدم نه پررنگ میشه نه پریود میشم
0
1399/02/04
سوال کننده
اره ۱۷ بود میترسم برم بگه چیزی نمیبینم
0
1399/02/04
سوال کننده
وووی یه استرسی گرفتم 😞
0
1399/02/04
massti. mamy of labkhand😍💋
ازمایشت رو مجدد تکرار کن ببین بتات چقد بالا رفته
0
1399/02/04
massti. mamy of labkhand😍💋
شاید تخمک گذاریت دیر بوده هنوز خیلی بالا نرفته
0
1399/02/04
سوال کننده
خب وقتی بی بیم هنوز کمرنگه بنظرت ازمایشم تغییری کرده ؟
0
1399/02/04
FAEZEH 👨👩👧
ازمایش باید هر ۴۸ ساعت روند دوبرابری داشته باشه اگ تغییر نگرده باشه ک مشکل داره
0
1399/02/04
FAEZEH 👨👩👧
کاری ب بی بی چک نداشته باش
0
1399/02/04
FAEZEH 👨👩👧
ازمایشتو تکرار کن
0
1399/02/04
سوال کننده
اره میدونم از همین نگرانم مسلما اگه بالا رفته باشه باید بی بی چک هم تغییری کنه دیگه
0
1399/02/04
zahra zzzzz
عزیزم من 3تا خارج از رحمی داشتم. تا نری سونو معلوم نیست ک خارج از رحمیه. ایشالله ک تجربه نکنی. خیلی سخته 😔😔
0
1399/02/04
zahra zzzzz
اصلا ب بی بی چک ربطی نداره. سونو نشون میده
0
1399/02/04
❤mahur❤ ❤mahak❤
نه الکی استرس نگیر خارج رحمی ربطی ب بی بی چک نداره.بتا تا ۲۰۰۳۰۰نشه پرنگ نمیشه .یه آز برو بده فردا انشالله بالا رفته لقاحت دیز
0
1399/02/04
zahra zzzzz
افرین منم همینو میگم. چون بتای من خیلی بالا بود بعدشم داخل لوله بود.
0
1399/02/04
massti. mamy of labkhand😍💋
خب شما بتات خیلی پایین بوده تا بخواد بالا بره و بیبی پررنگ بشه شاید طول بکشه
سن بارداریت کمه هنوز
بتا بده انشاءالله نرمال بالا رفته و مشکلی نداشته باشی
سن بارداریت کمه هنوز
بتا بده انشاءالله نرمال بالا رفته و مشکلی نداشته باشی
1
1399/02/04
zahra zzzzz
انشالله. واسه همه
0
1399/02/04
بهاره مرادی
سلام عزیزم من 5 تا بی بی زدم همه با اقتدار منفی باورتون میشه سونو هم نشون نداد بعد سه ماه که پریود نشدم کلی دکتر و اینور اونور بالاخره فهمیدن من باردارم و بی بی و سونو هم همه اشتباه بوده. میخوام بگم بجز بی بی به حرف دکترا هم زیاد اهمیت نده
0
1399/02/04
زری جون
عزیزم منم حتی وقتی بتام 1000شده بود بی بی فقط هاله میداد....نگران نباش...بی بی چک ملاک نیس... نگرانی خیلییی بده الان... فقط ارامش...
0
1399/02/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
نه عزیزم برای من بالا رفته ولی بی بی چکم کمرنگه
0
1399/02/04
یکتا (مامان نلین ❤️)
درد یا لکه بینی هم نداره؟
0
1399/02/04
سوال کننده
تجربه ی سقط دارم توی یازده هفته میدونم چقد سخته واسه همین اینقدر استرس دارم
0
1399/02/04
سوال کننده
انشاا.. باشه
0
1399/02/04
سوال کننده
الهی 😊 انشاا.. بسلامتی بغلش کنی عزیزم
0
1399/02/04
سوال کننده
واقعا ؟ خداکنه منم مثله شما باشم ولی من خیلی ناامیدم
0
1399/02/04
سوال کننده
اخه من امروز زدم کمرنگ تر از دیروز شد 😐 بخدا اینقد بلاتکلیفم کاش حداقل زودتر بفهمم چمه واسه ماه رمضان
0
1399/02/04
سوال کننده
نه فعلا هیچی ندارم یه وقتایی درد پریودی دارمولی زودگذره
0
1399/02/04
آریانا ایرانی
عزیزم بی بی کمرنگ عیبی نداره ینی بچه پسره تازشم خارج رحمی باسه کلی خون میاد و لکه بینی و کلی دردای شدید داری نگران نباش عزیزم
0
1399/02/04
سوال کننده
وااای خدااز دهنت بشنوه 😘
0
1399/02/05
پزشک اوما
سلام وقتی همه بی بی چک ها هاله داره بهتره هر ۴۸ ساعت تیتر بتا را تکرار کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



702

