سلام من آخرای هفته ی هشتم الان ۳هفته اس مدام تهوع و استفراغ دارم طوری اصلا نمیتونستم غذا بخورم ولی امروز که بیدار شدم هیچ علائمی نداشتم انگار آدم دیروز نبودم خیلی نگران شدم وقت سونو ام امروز بود خیلی با نگرانی رفتم سونو ولی همه چی نرمال بود خیلی تعجب میکنم چرا یهو اینجوری شد کسی بوده مثل من باشه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



541
1399/01/27





