لطفا سونو من رو مطالعه کنید.دور سر کمی بزرگتر از حد معمول هست و طول استخوان ران کمی کوتاه.ضمن اینکه مایع آمینیوتیک زیاد است.سایز معده کمی بزرگتر از حد معمول است.حتمال انسداد خیلی کم در روده جنین بعد از تولد هم وجود دارد.لطفا راهنمایی بفرمایید
0
1399/01/27
عاطفه ..
عزیزم هیچی کاری نمیشه کرد تا دنیا بیاد ان شاء الله
0
1399/01/27
عاطفه ..
مگه سنو انومالی و ان نی نرفتی
0
1399/01/27
عاطفه ..
ان تی
0
1399/01/27
سوال کننده
همه رو رفتم.الان اینطوری شده گویا
0
1399/01/27
عاطفه ..
نگران نباش گلم
0
1399/01/27
سوال کننده
بنظرت میشه؟؟؟
0
1399/01/27
عاطفه ..
که نگران نباشی؟
0
1399/01/27
سوال کننده

0
1399/01/27
سوال کننده

0
1399/01/27
setareh .H
وزنش چقده
0
1399/01/27
منیره .
میگفتن این اختلاف ها تو هفته های بالا ممکنه به وجود بیاد نگران نباش.
0
1399/01/27
سیده امنه .
خواهر منم بهش گفته بودن دوره سره بچه بزرگتر از بدنشه.بعد ک ازمایش قند داد معلوم شد دیابت گرفته.انشالله ک چیزی نیست نگران نباش
0
1399/01/27
سوال کننده
۲۸۰۰
0
1399/01/28
ناهید نخعی
نگران شدم.مگه میشه از اول نگن و الان هفته 36 بگن.منم یه هفته دیگه باید این سونو رو برم.خیلی نگران شدم فک میکردم هر مشکلی بوده تا الان مشخص شده دیگه
0
1399/01/28
سوال کننده
منم داشتم ب همین فکر میکردم.بخدا هر بار ک سونو دادم،قلبم اومد تو دهنم از بس استرس کشیدم
0
1399/01/28
پزشک اوما
سلام اختلاف دو هفته ای بین پارامترهای فیزیکی در اواخر بارداری طبیعی است نگران نباشید. مایع آمنیوتیک هم بین ۵ تا ۲۵ سانت طبیعی است شما اواخر بارداری هستید کم و زیاد باشه نگرانی ندارد ، فقط بزرگ بودن معده مطرح هست که باید بعد از تولد معاینه بشه
0
1399/01/28
سوال کننده
بزرگ بودن معده چه عوارضی ب دنبال دارد؟
0
1399/10/13
goli M.N
سلام عزیزم منم رفتم دکتر وفایی بهم گفت احتمال داره انسداد روده داشته باشه شما چیکار کردید
0
1399/12/23
s.a.h 🧿👨👩👦
سلام عزیزم میشه منو راهنمایی کتید منم مشکلات شمارو دارم
ولسه شما چ اتفاقی افتاد ؟
ولسه شما چ اتفاقی افتاد ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



677

