سلام دیشب افتادم رو خونریزی ،دیشب در حد لک بود امروز زیاد شده باید چیکار کنم تورو خدا کمکم کنید
0
1399/01/26
🌈 بانو🌈
سونو رفتی؟
0
1399/01/26
🌈 بانو🌈
دکتر رفتی؟
0
1399/01/26
Narges m.......
دکتر نرفتین؟
0
1399/01/26
🌈 بانو🌈
شیاف استفاده نمیکنی؟
0
1399/01/26
سوال کننده
رفتم دکترا نیستن بیمارستانم رفتم فقط سونو برام نوشت رفتم انجام بدم باز نبودن
0
1399/01/26
سوال کننده
ن امکان داره جلو خونریزی رو بگیره؟
0
1399/01/26
سوال کننده
همه جا بسته بودن
0
1399/01/26
سوال کننده
منتظرم عصر برم
0
1399/01/26
الناز مامان ارتین
بازم داری
0
1399/01/26
سوال کننده
رو نوارم خون نیست وقتی میرم دستشویی خودمو ک با دستمال پاک میکنم خون روشه
0
1399/01/26
الناز مامان ارتین
ایشاله چیزی نمبش
0
1399/01/26
سوال کننده
خیلی میترسم ،دردی چیزیم ندارم فقط خون میاد
0
1399/01/26
الناز مامان ارتین
خدا کمکت کنه
0
1399/01/26
الناز مامان ارتین
چیزی سنگین بلند نکردی
0
1399/01/26
سوال کننده
ن اصلا کاری نکردم چیزیم نخوردم ک بگم باعث خونریزی میشه
0
1399/01/26
الناز مامان ارتین
برو سونو ایشاله چیزی نمیش
0
1399/01/26
الناز مامان ارتین
شاید جنین حرکت چیزی با داره تشکیل میش واس اون خون میاد زیاد اطلاع ندارم
0
1399/01/26
سوال کننده
منتظرم عصر برم دکتر،مرسی فدات
0
1399/01/26
مـــــیعاد ....
نگران نباش عزیزم منم اینطور بودم دکتر شیاف داد گفت استراحت کن ... تا الان لکه بینی دارم ولی همه چی اوکیه .. منم اوایل مث شما خیلی نگران بودم
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
سلام وای منم دارم. چندروز لک داشتم رفتم دکتر شیاف داد بعدش برام سونو نوشت اخر هفته. الان یکساعت تو ماشین نشستم اومدم رفتم دستشویی خونریزی کم داشتم نمیدونم چیکار کنم
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
زیر دلمم درد میگیره ول میکنه
0
1399/01/26
مـــــیعاد ....
ماشین خیلی بده
0
1399/01/26
مـــــیعاد ....
سعی کن تو ماشین دراز بکشی
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
الان شیاف بزارم جلو خونریزی میگیره
0
1399/01/26
سوال کننده
مرسی فدات،یعنی امکان داره الان سالم باشه ،شانس من همه جا هم تعطیل ،اگ بخوام شیافت بگیرم چ موقعذهایی باید استفاده کنم
0
1399/01/26
سوال کننده
ن من اصلا درد ندارم فقط خون،دکتر چیزی نگفت
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
گفت استراحت کن هرروز شیاف بزار.من تو ماشین نشستم اول لک بود الان شد دوقطره خون. شیاف گذاشتم دراز کشیدم تا زیر دلم یه مقدار اروم بشه منم مثل شما خیلی نگرانم
0
1399/01/26
سوال کننده
خوبه رعایت کن ایشالا ک چیزی نیست عزیزم،شیافت و چ موقع استفاده میکنی؟مقعدی؟
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
بله گفت هم مقعدی میتونی هم واژینال. روزی یه دونه ولی من الان خون دیدم بازم گذاشتم
0
1399/01/26
سوال کننده
یعنی هرموقع خون دیدی باید استفاده کنی
0
1399/01/26
سوال کننده
منم میتونم استفاده کنم؟
0
1399/01/26
🌈 بانو🌈
اره عزیزم. میتونی استفاده کنی
0
1399/01/26
🌈 بانو🌈
ولی چون لکه بینی داری مقعذی استفاده کن
0
1399/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم امکان داره عکسشو بفرستی
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪

0
1399/01/26
سوال کننده

از ایناست؟
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
بله
0
1399/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
قربونت
0
1399/01/26
سوال کننده
فقط الان میتونم استفاده کنم
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
دعا کنیم چیزی نباشه هردو نی نیامون سالم بغل بگیریم
0
1399/01/26
نسرین ❤
عزیزم اونی ک شما داری خونریزی نیست فدات شم لکه بینیه
0
1399/01/26
نسرین ❤
منم داشتم از هفته هفت تا ده
0
1399/01/26
نسرین ❤
دکتر بهم شیاف و آمپول داده بود
0
1399/01/26
نسرین ❤
قطع شد رفتم سونو گفت هموراژی هستش
0
1399/01/26
سوال کننده
پناه بر خدا ،بخدا یه سال و خورده ای تو اقدام بودم تا گرفت
0
1399/01/26
نسرین ❤
شماهم ان شاالله هییچی نیست و قطع میشه
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
سلام نسرین جان. من دوروز بود بهتر شده بودم الان تو ماشین نشستم اینطوری شدم. زیر دلمم بیشتر درد گرفته ول میکنه
0
1399/01/26
نسرین ❤
نگران نباش لکه بینی خییلی رایجه
0
1399/01/26
سوال کننده
من وقتی میرم دستشویی یکم زیاده
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
میدونم عزیزم. من وهمسرمم خیلی بچه دوست داریم خیلی نگرانم
0
1399/01/26
سوال کننده
ممنون فدات ایشالا
0
1399/01/26
نسرین ❤
ب من گفت فقط استراااحت
منم استراحت بودم یه روز رفتم تو حیاط یکم راه رفتم دوباره اومد
منم استراحت بودم یه روز رفتم تو حیاط یکم راه رفتم دوباره اومد
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
در حد خون میبینی شمام
0
1399/01/26
نسرین ❤
هیچی نیست گلم
0
1399/01/26
نسرین ❤
بچه ها چوب درخت ازگیل دارین؟؟
0
1399/01/26
سوال کننده
ایشالا ک تنش سالم باشه و با خوشی بغلش کنی
0
1399/01/26
سوال کننده
خونش اولش مرده بعد ک دستمال میکشم قرمز بی حال و یکم زیاد
0
1399/01/26
سوال کننده
ن فدات
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
پس جای نگرانی نیست؟ همون شیاف استفاده کنم؟ الان زنگ زدم به دکتر میگه یه روز یه شب شیاف بزار. گفتم زیر دلم درد میکنه گفت یه چیز گرم بخور شیر عسلی چیزی تا یکساعت دیگه بهم خبر بده. نمیدونم چرا
0
1399/01/26
نسرین ❤
اگر بتونین چوب درخت ازگیل پیدا کنین و یه تیکه اشو دنبالتون باشه عالیه
منم نمیدونستم عطاری ب شوهرم گفت بود
منم نمیدونستم عطاری ب شوهرم گفت بود
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
نه عزیزم
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
همراهمون باشه
0
1399/01/26
سوال کننده
عسل ک خوب نیست
0
1399/01/26
نسرین ❤
نه منم دلدرد داشتم و دارم ان شاالله ک هیییچی نیست
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
گفت اینطوری بخور
0
1399/01/26
سوال کننده
یعنی همراهمون داشته باشیم؟
0
1399/01/26
نسرین ❤
آره
0
1399/01/26
نسرین ❤
الان بزنین گوگل
0
1399/01/26
سوال کننده
من اصلا دلدرد ندارم
0
1399/01/26
سوال کننده
باش گلم
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
پس چرا گفت شیر وعسل بخورم که گرمیه. میگن خوب نیس
0
1399/01/26
نسرین ❤
بنویسین خواص درخت ازگیل اولین چیزی ک میاره جلوگیری از سقطه
0
1399/01/26
نسرین ❤
تاکید کرد؟؟
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
اها باشه عزیزم
0
1399/01/26
نسرین ❤
خداروشکر گلم بدنا متفاوته
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
اوهوم گفت بخور تا یه ساعت دیگه وضعیتتو بگو بهم
0
1399/01/26
نسرین ❤
واسه ساک بارداری رفتی سونو؟
0
1399/01/26
سوال کننده
مرسی عزیزم ،یکم حالم بهتر شد ممنون
0
1399/01/26
نسرین ❤
والا دکتره حتما چیزی میدونسته
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
اخر هفته یا اوایل هفته دیگه گفت برو
0
1399/01/26
سوال کننده
خو استفاده کن عزیزم حتما لازمه
0
1399/01/26
نسرین ❤
استرس اینقدر بده ک حد نداره فقط آروم باشین
0
1399/01/26
نسرین ❤
صلوات حضرت زهرا رو زیاد بفرستین
0
1399/01/26
نسرین ❤
و سوره حجرات
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
دیشبم سرم تقویتی زدم
0
1399/01/26
نسرین ❤
هیییچی نمیشه
0
1399/01/26
نسرین ❤
ب امید خدا خوش خبر گلم
0
1399/01/26
سوال کننده
مثلا امروز تولدم بود اینقد حالم گرفته بود ،خواهرم اینا سوپرایزم کردن ولی من همش تو دلم غصه بود دلم میخواست گریه کنم
0
1399/01/26
نسرین ❤
جفتتون با نی نی سالم ان شاالله
فقط استرس نداشته باشین
فقط استرس نداشته باشین
0
1399/01/26
سوال کننده
باش گلم
0
1399/01/26
نسرین ❤
بدترین کاره بخدا
بیخیال باش ببین چقدر عالی میگزره
تولدتم مبارک
بیخیال باش ببین چقدر عالی میگزره
تولدتم مبارک
0
1399/01/26
سوال کننده
فدات عزیزم ایشالا نی نی توهم سالم باشه و بارداری بی خطری رو سپری کنی
0
1399/01/26
نسرین ❤
زنده باشی گلم
0
1399/01/26
سوال کننده
ممنون گلم چشم ،
0
1399/01/26
دنیا ،،،،
سلام عزیزم به نظرم بدون مشورت دکتر شیاف استفاده نکن اول یه سونو بده برو دکتر بعد شیاف استفاده کن
0
1399/01/26
دنیا ،،،،
چون دکتر من میگفت بعد تشکیل قلب باید شیاف استفاده کنی منم دقیقا مثل شما بودم تا هفته ۱۲ لکه بینی داشتم ولی بعد سونو تشکیل قلب شیاف استفاده کردم
0
1399/01/26
سوال کننده
سلام عزیزم الان دکتر بودم گفت موردی نداره،آزمایش بتا دادم گفت تا دو ساعت دیگ مشخص میشه سالم یا نه اگ سالم بود سونو واژینال برات مینویسم با ساک حاملگی
0
1399/01/26
سوال کننده
فقط لکه بود؟من یکم خونش زیاد ،دکتر گفت اگ مشکلی نبود تا آخر چهارماهگی باید شیافت استفاده کنی
0
1399/01/26
faezeh f
ایشاالله چیزی نیست
0
1399/01/26
faezeh f
عزیزم عسل زیادیشبده کی گفته کلا نخوری عسل خیلی خاصیت داره من هر روز صبحشیر عسل میخورم هر چیزی زیادیش بده با یک قاشق چای خوری عسل هیچاتفاقی نمیوفته و گرمیایجاد نمیشه
0
1399/01/26
سوال کننده
ممنون فدات خدا از زبونت بشنوه
1
1399/01/26
تسنیم .
عزیزم به احتمال زیاد هماتوم داری
اگه میتونی شوهرت رو بفرست برای شیاف پروژسترون بگیره
واستفاده کن
استراحتت روهم زیادکن
ودراسرع وقت برو سونوگرافی
اگه میتونی شوهرت رو بفرست برای شیاف پروژسترون بگیره
واستفاده کن
استراحتت روهم زیادکن
ودراسرع وقت برو سونوگرافی
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
من نی نیم سقط شد
0
1399/01/26
🤪Zahra 🤪
😖😖😔
0
1399/01/27
تسنیم .
شما هماتوم داشتی؟ چندهفته اتون بوده؟
0
1399/01/27
سوال کننده
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم تن خودت سالم ایشالا نی نی سالم جاشو میگیره
0
1399/01/27
سوال کننده
آره فدات سونو دادم گفت یه لخته 0.6 cc تو ساک حاملگی خونریزی هم دارم شیافت بهم داد گفت استراحت کن ولی آزمایش قند دادم ۵۲۸بود دکتر بم گفت فورا باید بستری شی
0
1399/01/27
پزشک اوما
سلام اگر تیتر بتا بالا بوده که سونو بده ،اگر زیر ۱۰۰۰ بوده مجدد تیتر بتا بده
0
1399/01/27
سوال کننده
سلام ،تیتر بتا دادم۲۲۲۱بود ولی گفت یه لخته کنار جنین احتمال داره سقط بشه شیافتم برام نوشت گفت روزی دوبار استفاده کن عکس سونو رو بفرستم براتون فقط قندم بالا بود گفت باید بستری شی بیمارستانا قبول نمیکنن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



528

