سلام دوستای عزیزم وقتتون بخیر
من یه ذره ناراحت بودم دیدم نمیتونم با هیچکس دردودل کنم گفتم بیام باشماها حرف بزنم من اون ماه اقدام داشتم که نشد.دیشب همسرم گفت فعلا تو این اوضاع نمیشه بجه دار شد منم خیلی ناراحت شدم اخه من بچه خیلی دوستدارم از اونطرفم پیشنهاد خودش بود بچه دار بشیم اما یهو نظرش عوض شده😥😥😥😥خیلی حالم گرفتست
پرسش (1399/01/22):
دوستای گلم بیایین یه ذره درد و دل کنیم 😥😥
921
146
1399/01/22
سوال کننده
0
1399/01/22
zahra zzzzz
سلام. اصلا بچه نداری؟
0
1399/01/22
سوال کننده
سلام نه بچه ندارم
0
1399/01/22
zahra zzzzz
اخی ایشالله ک زودتر باردار شی. ب این روز عزیز
0
1399/01/22
zahra zzzzz
خب گولش بزن
0
1399/01/22
fahime 🤍🤍🤍
سلام خوب واقعیت گفته چه ناراحتیی داره؟
من خودمم دست نگه داشتم آخه الان اوضاع جوریکه حتی بخاطر یه آزمایش یا دکتر باید همش نگران باشی.من تازه چند روزه سقط کردم واقعیتش خیلی ناراحت نیستم چون تو این وضعیت من همش نیاز به دکتر داشتم همه جا تعطیل بود.و اینکه خودمم میترسیدم برم اتفاقی بیفته
من خودمم دست نگه داشتم آخه الان اوضاع جوریکه حتی بخاطر یه آزمایش یا دکتر باید همش نگران باشی.من تازه چند روزه سقط کردم واقعیتش خیلی ناراحت نیستم چون تو این وضعیت من همش نیاز به دکتر داشتم همه جا تعطیل بود.و اینکه خودمم میترسیدم برم اتفاقی بیفته
0
1399/01/22
سوال کننده
چطوری🤔🤔🤔
0
1399/01/22
fahime 🤍🤍🤍
الان سلامتی خودت در اولویته
0
1399/01/22
zahra zzzzz
از فردا همه جاباز میشه. دیگه میتونید برید دکتر
0
1399/01/22
zahra zzzzz
پریودت گذشته
0
1399/01/22
سوال کننده
اخه من خیلی بچه دوستدارم هیچوقت بهش نگفتم تا خودش پیشنهاد داد بچه دار بشیم بعد که اون ماه نشد گفت ولشکن منم امیدوارم شدم
0
1399/01/22
سوال کننده
دوروز عقب انداختم بعد پریود شدم
0
1399/01/22
سوال کننده
نه فردا پاک میشم
0
1399/01/22
zahra zzzzz
ماه بعدیت بگو من نزدیک پریودمه بار دار نمیشم ک دیگه جلوگیری نکنه.
0
1399/01/22
👸mahsa .
اره راست میگه
0
1399/01/22
👸mahsa .
مردا از خداشونه
0
1399/01/22
سوال کننده
فکر خوبیه
0
1399/01/22
zahra zzzzz
الان شوهرت جلوگیری میکنه
0
1399/01/22
سوال کننده
فعلا که بعد اخرین بار بعدش پریود شدم تا الان
0
1399/01/22
zahra zzzzz
اگه جلوگیری نمیکنه ک خوبه
0
1399/01/22
سوال کننده
نه جلوگیری نمیکنه
0
1399/01/22
ستایش 🌷
عزیزم عیبی نداره ک یه مدت صبر کنید
باور کن مام ک بارداریم با هولو ولا داریم میگذرونیم روزارو
سونو و دکتر درستو حسابی نمیتونیم بریم یا اگ میریم همش دلشوره داریم ک نکنه بگیریم
بقیه کرونا بگیرن با قرص رفع میشه
ولی خانومای باردار خدایی نکرده بگیرن معلوم نی بچشون بمونه یا نه
احساسات رو بزار کنار و منطقی فکر کن
من از وقتی فهمیدم باردارم دائم تو قرنطینم
دلم میگیره همش باور کن اگ میدونستم کرونا میاد یه چن ماه بعد اقدام میکردم برا بارداری ک همه چی نرمال شه
غصه نخور بزار این روزای نحس بگذره باور کن مامان هم میشی
باور کن مام ک بارداریم با هولو ولا داریم میگذرونیم روزارو
سونو و دکتر درستو حسابی نمیتونیم بریم یا اگ میریم همش دلشوره داریم ک نکنه بگیریم
بقیه کرونا بگیرن با قرص رفع میشه
ولی خانومای باردار خدایی نکرده بگیرن معلوم نی بچشون بمونه یا نه
احساسات رو بزار کنار و منطقی فکر کن
من از وقتی فهمیدم باردارم دائم تو قرنطینم
دلم میگیره همش باور کن اگ میدونستم کرونا میاد یه چن ماه بعد اقدام میکردم برا بارداری ک همه چی نرمال شه
غصه نخور بزار این روزای نحس بگذره باور کن مامان هم میشی
0
1399/01/22
zahra zzzzz
خب خوبه پس نگرانیت چیه.
0
1399/01/22
سوال کننده
بعضیاشون خیلی زرنگن و فکر میکنم شوهرمنم از اون دسته زرنگاست
0
1399/01/22
zahra zzzzz
زن باردار اگه کرنا بگیره بچش هیچیش نمیشه. فقط مادر اذیت میشه اونم تحت نظر باشه. زود بفهمه. سریع رفع میشه
0
1399/01/22
👸mahsa .
چرا؟
شوهر من از خداشه ینی سر همینم الان فردا باید بی بی بزنم
شوهر من از خداشه ینی سر همینم الان فردا باید بی بی بزنم
0
1399/01/22
👸mahsa .
۱۳ روزه عقب انداختم
0
1399/01/22
zahra zzzzz
خب امتحان کن ببین چی میشه
0
1399/01/22
سوال کننده
بله عزیزم درست میگی اما اومد و این مریضی حالا حالا بود بعدش چی به خدا باورتون نمیشه من نزدیک دوساله عروسی کردم اولین چیزی که میخواستم برای جهیزیم بخرم جوراب بچه بود 😂😂دست خودم نیست خیلی بچه دوستدارم
0
1399/01/22
zahra zzzzz
اگه باردار بودی برای منم از ته دلت دعا کن باردار بشم. چون زنی ک باردار باشه دعاش مستحاب میشه😞😞😞
0
1399/01/22
سوال کننده
ایشاالله به حق امام زمان که دیگه هیچکس به این مریضی کرونای لعنتی دچار نشه
0
1399/01/22
👸mahsa .
نمیدونم والا گیجم نمیدونم هستم یا نه
0
1399/01/22
سوال کننده
ایشاالله که نی نی دار شدی و برای ماهم دعا کنی
0
1399/01/22
zahra zzzzz
ایشالله ک باردار بشی دامنت سبز بشه
0
1399/01/22
👸mahsa .
ایشالا دامن همه سبز بشه
0
1399/01/22
ستایش 🌷
اونایی ک تحت نظرن و کرونا میگیرن دارو مصرف میکنن
مام میتونیم از اون داروها بخوریم؟؟؟؟نه!!!
بارداری سیستم دفاعی بدنو ضعیف میکنه دیگ چ برسه ب کرونا
مادر داغون بشه ویتامین ب بچه نمیرسه
چن وخت پیش نشون داد مادر کرونا گرف بچه رو دراوردن همش ۹۰۰ گرم بود بچه!!!!
ما یه استرس بگیریم برا بچمون بده اونوخت کرونا بگیریم فقط مادر اذیت میشه؟؟؟
نه عزیز شرایط برا مادروبچه هردو بد میشه😔
مام میتونیم از اون داروها بخوریم؟؟؟؟نه!!!
بارداری سیستم دفاعی بدنو ضعیف میکنه دیگ چ برسه ب کرونا
مادر داغون بشه ویتامین ب بچه نمیرسه
چن وخت پیش نشون داد مادر کرونا گرف بچه رو دراوردن همش ۹۰۰ گرم بود بچه!!!!
ما یه استرس بگیریم برا بچمون بده اونوخت کرونا بگیریم فقط مادر اذیت میشه؟؟؟
نه عزیز شرایط برا مادروبچه هردو بد میشه😔
0
1399/01/22
سوال کننده
ایشاالله
0
1399/01/22
zahra zzzzz
من دوست دارم باردار بشم کرونا ندارم خدانکته داشته باشیم ایشالله🙏🙏
0
1399/01/22
سوال کننده
اصلا به این چیزا تو این دوران فکر نکن از نی نی تو شکمت لذت ببر تا خدا نخواد برگ از درخت نمیوفته هرکی یه قسمتی داره
0
1399/01/22
سوال کننده
ایشاالله
0
1399/01/22
zahra zzzzz
اره دقیقا. همش دست خداست. خواست خدا باشه همه چیز درست میشه
0
1399/01/22
👸mahsa .
من هیچ علائمی جز عقب انداختن ندارم، گاهی درد پری میاد مثل امروز ک از صب دلو کمرم درد میکنه
0
1399/01/22
ستایش 🌷
منم باور کن مثه شما بودم عاشقه بچه و شوهرم حالا حالاها نمیخواس ب خاطر دله من قبول کرد
ولی تا باردار شدم کرونا اومد
شوهرم یهو آنفولانزا گرف
بعدشم ویارای خودم شرو شد ک دائما درازکش بودم
تا اینک مامانم ب دادم رسیدو گف بیا خونمون
داغون شدم تو این چن وخت
قرنطینه بدتر اعصابه ادمو بهم میریزه
میرم سونو هی میترسم الانه ک کرونا بگیرم
تصمیم اخر با خودته حتما عزیزم
ولی با دکترتم مشورت کنی بهت پیشنهاد میده فعلا دست نگه دار
این بیماری نهایتا دوره حادش تا خرداده بعدش خیلی کم میشه نترسو نگران نباش
ب خدا ب خاطر خودت میگیم
ب استرسای بعدش نمی ارزه
بزار بارداریت با خیال اسوده بگذره
ولی تا باردار شدم کرونا اومد
شوهرم یهو آنفولانزا گرف
بعدشم ویارای خودم شرو شد ک دائما درازکش بودم
تا اینک مامانم ب دادم رسیدو گف بیا خونمون
داغون شدم تو این چن وخت
قرنطینه بدتر اعصابه ادمو بهم میریزه
میرم سونو هی میترسم الانه ک کرونا بگیرم
تصمیم اخر با خودته حتما عزیزم
ولی با دکترتم مشورت کنی بهت پیشنهاد میده فعلا دست نگه دار
این بیماری نهایتا دوره حادش تا خرداده بعدش خیلی کم میشه نترسو نگران نباش
ب خدا ب خاطر خودت میگیم
ب استرسای بعدش نمی ارزه
بزار بارداریت با خیال اسوده بگذره
0
1399/01/22
👸mahsa .
همینطوری گفتم میشم میشم ۱۳ روز شد
0
1399/01/22
سوال کننده
بچه ها میدونید چیه من جاریم یه پسر ۲نیم ساله داره مادرشوهرم خیلی دوسش داره همه چیش اونه یه بار حالم خوب نبود یکی از فامیلامون پیش مادرشوهرم گفت حتما بارداری مادرشوهرم گفت خدانکنه من انقدر گریه کردم خیلی دلم شکست
0
1399/01/22
👸mahsa .
حرف همیشه زیاده نباید گوش بدی
0
1399/01/22
👸mahsa .
اصلا ببین اوم ادم ارزش داره ک بخوای فکرتو بخاطرش خراب کنی
0
1399/01/22
ستایش 🌷
دائم بهش فکر نمیکنم عزیزم
دارم لذتمم میبرم
ولی اگ ب عقب برگردمو بدونم اسفند کرونا میادو قرنطینه میشیم فعلا اقدام ب بارداری نمیکردم ک بعدا خیالم راحت باشه و بتونم یه ذره از فضای بیرونو تفریح بیرون تو این دوران لذت ببرم
بخدا الان هوس کباب رستورانارو میکنم ولی نمیتونم برم😅😅😅
دارم لذتمم میبرم
ولی اگ ب عقب برگردمو بدونم اسفند کرونا میادو قرنطینه میشیم فعلا اقدام ب بارداری نمیکردم ک بعدا خیالم راحت باشه و بتونم یه ذره از فضای بیرونو تفریح بیرون تو این دوران لذت ببرم
بخدا الان هوس کباب رستورانارو میکنم ولی نمیتونم برم😅😅😅
0
1399/01/22
سوال کننده
ایشاالله هرچی قسمتم بشه همون میشه خودمو سپردم دست خدا.من برای اینکه زود بچه دار بشم ۲۱کیلو وزن کم کردم اخه چاق بودم همه میگفتم سخت باردار میشی منم رژیم گرفتم لاغر کردم منتها ۶کیلو دیگه اضافه دارم
0
1399/01/22
مامان m
آره بابا ماها اسمن بارداریم نه هواسامون فصلشه نه میتونیم بریم بگردیم غیر افسردگی دردای بارداریم داریم ایشالله به وقتش باردارمیشین بابا غصه نخورید
0
1399/01/22
zahra zzzzz
اصلا اهمیت نده. ولش کنوقتی باردار بشی و بچت به دنیا بیاد اولین نفری ک بیاد بیماریستان اونه. حالا صبر کن بچه تو عزیزتر از بچه جاریت میشه
0
1399/01/22
سوال کننده
ای جانم عزیزم نترس امیدت به خدا باشه همه چی درست میشه تاخدارو داریم غم نداریم
0
1399/01/22
مامان m
عزیزم انقد بخودت فشارنیار که ازنظر خودت اگه وزنت مناسبه بیشترلاغرنکن اتفاقا این همه خانوم که وزنشونم زیاده وحاملن
0
1399/01/22
سوال کننده
اصلا همچین چیزی نمیشه میدونم برام مهم نیست اما خیلی بده بخاطر بچه تفاوت باشه بینمون
0
1399/01/22
ستایش 🌷
الهی
عزیزم غصه نخور
بخدا منم مثه تو بودم هی میگفتم وای اگ باردار نشم چی وای اگ سنم بگذره چی
انقدر الکی غصه میخوردم ک نگو
بخدا میفهممت
از رو دل خوشی این حرفارو نمیزنم بهت
خودم شوهرم مخالفت میکرد همش راضی شد ک باردار شدم
بخدا مامان میشی هی هم ویار میکنی پدرتم درمیاره باور کن😅😅😅
من الان دره یخچالمو وا میکنم عوق میزنم یه ویارای عجیب غریبی دارم ک نگو خخخخخ
عزیزم غصه نخور
بخدا منم مثه تو بودم هی میگفتم وای اگ باردار نشم چی وای اگ سنم بگذره چی
انقدر الکی غصه میخوردم ک نگو
بخدا میفهممت
از رو دل خوشی این حرفارو نمیزنم بهت
خودم شوهرم مخالفت میکرد همش راضی شد ک باردار شدم
بخدا مامان میشی هی هم ویار میکنی پدرتم درمیاره باور کن😅😅😅
من الان دره یخچالمو وا میکنم عوق میزنم یه ویارای عجیب غریبی دارم ک نگو خخخخخ
0
1399/01/22
مامان m
مگه چندوقت عروسی کردی
0
1399/01/22
سوال کننده
من وزنم ۹۹بود الان شدم ۷۸
0
1399/01/22
مامان m
خب دیگه خیلی هم خوب
0
1399/01/22
ستایش 🌷
والا بخداااا حبس شدیم توخونه
اصن دلم میره انقد هوا خوبه و ما گیر کردیم تو خونه هامون
اصن دلم میره انقد هوا خوبه و ما گیر کردیم تو خونه هامون
0
1399/01/22
سوال کننده
من اون ماه که اقدام داشتم ازبس به ویارکردن فکر میکردم انگار همش حالت تهوع داشتم 😂😂
0
1399/01/22
سوال کننده
دوماه دیگه میشه دوسال
0
1399/01/22
مامان m
دقیقا عین زندانه من انقد دلم میخواد الان شمال باشم وسط بارون تو جنگل قدم بزنم دارم روانی میشم
0
1399/01/22
ستایش 🌷
اره بابا توکلمون ب خداست
یه چیز خنده دارم بگم بهت
ببین منم تپلم ولی سره همین ویارام الان ۶ و ۷ کیلو وزن کم کردم😅😅😅😅
برا همین اصن نترس بابا
یه چیز خنده دارم بگم بهت
ببین منم تپلم ولی سره همین ویارام الان ۶ و ۷ کیلو وزن کم کردم😅😅😅😅
برا همین اصن نترس بابا
0
1399/01/22
سوال کننده
ولی از اولش که حساب کنیم میشه ۹ماه نامزد بودیم یکسال ۴ماه عقد کرده الانم که نزدیک دوساله عروسی کردیم
0
1399/01/22
ستایش 🌷
خخخخخ الهی
تلقین کردی
زیادم بهش فک نکن یهو خدایی نکرده باردار شی بدتر میشی ویاراتا
من الان ب لیمو ترش فک میکنم عوقم میگیره😅😅😅
این تلقینای فکری خیلی موثره
تلقین کردی
زیادم بهش فک نکن یهو خدایی نکرده باردار شی بدتر میشی ویاراتا
من الان ب لیمو ترش فک میکنم عوقم میگیره😅😅😅
این تلقینای فکری خیلی موثره
0
1399/01/22
مامان m
عزیزم این همه عروس و داماد هستن که تا 5 سال اول زندگی فقط تفریح میکنن بعدا بفکر بچه دارشدنن توام بگو به مادرشوهرت منو شوهرم بدون بچه زندگی شیرینی داریم همیشه ام درحال تفریح ومسافرتیم ولی تو اقدامتو ادامه بده هم از زندگیت لذت میبری هم مامان میشی
0
1399/01/22
سوال کننده
اخی ای جانم ایشاالله به حق فاطمه زهرا همه این دوران شیرین و تجربه کنن و منم تجربه کنم
0
1399/01/22
مامان m
من 51 بودم الان چند کیلو لاغرشدم آره اول بارداری وزن میاد پایبن
0
1399/01/22
مامان m
به گوجه سبز چی😅😅😅
0
1399/01/22
zahra zzzzz
خیلی وقت داری. نگران نباش. ایشالله میشی. من 18ساله ازدواج کردم ی پسر 16ساله دارم 3تا هم خارج از رحمی داشتم سقط کردم الانم اقدام کردم ایشالله ک باردار بشم 😂😂😂😂
0
1399/01/22
سوال کننده
وای اره اخه دوستام میگفتن صبحاحالت تهوع زن حامله بیشتره منم شبا که بهش فکر میکردم صبا که پا میشدم انگار حالت تهول داشتم
0
1399/01/22
zahra zzzzz
ایشالله
1
1399/01/22
مامان m
شما دوسالت بوده حامله بودی😳
0
1399/01/22
سوال کننده
ای جانم ایشاالله که نی نی داری بهمون شیرینی مجازی میدی
0
1399/01/22
zahra zzzzz
ایشالله
0
1399/01/22
سوال کننده
اشتباه متوجه شدی عزیزم ۱۸ساله ازدواج کردن دوسال بعد عروسیشون بچه دارشدن
0
1399/01/22
zahra zzzzz
وااا من کی گفتم دوسالم بوده باردار بودم
0
1399/01/22
نسرین ❤
من قبول ندارم ک صبر کنیم کرونا تموم شه بعد اقدام کنیم
خوده من فکر میکرم سه ما طول بکشه باردار بشم ولی هشت سال طول کشید
هیچکس نمیدونه زمان اقدامش چندوقت طول میکشه و این مریضی تا کی هست
ان شاالله زود زود نی نی بیادتو دلت
خوده من فکر میکرم سه ما طول بکشه باردار بشم ولی هشت سال طول کشید
هیچکس نمیدونه زمان اقدامش چندوقت طول میکشه و این مریضی تا کی هست
ان شاالله زود زود نی نی بیادتو دلت
0
1399/01/22
سوال کننده
اشتباه متوجه شدن 😂😂
0
1399/01/22
zahra zzzzz
دوسال بعد عروسیم باردار شدم 😂😂😂
0
1399/01/22
سوال کننده
ای جانم عزیز دلم ایشاالله
0
1399/01/22
سوال کننده
الان بچه دارین
0
1399/01/22
مامان m
وای مغزم 🤣🤣
0
1399/01/22
zahra zzzzz
اره نوزده سالم بود ازدواج کردم
0
1399/01/22
نسرین ❤
باردارم گلم هفده هفته هستم
0
1399/01/22
مامان m
ی لحظه هنگ کردم😅😅
0
1399/01/22
سوال کننده
من دوستم شب عروسیش دوماهش بوده درصورتی که هنوز بکارت داشته و پریود میشده خونریزی خیلی کمی هم داشته
0
1399/01/22
سوال کننده
انشاالله که بارداری راحتی رو تجربه کنی و یه نی نی سالم و ناز بیاد بغلت
0
1399/01/22
نسرین ❤
ممنون عزیزدلم ان شاالله با دعای شما
0
1399/01/22
سوال کننده
بعد میره بدنشو لیزر کنه دکترش براش سونو مینویسه میره میبینه بارداره
0
1399/01/22
zahra zzzzz
نایاب بود
0
1399/01/22
مامان m
بچه ها داره بارون میاد😭چ کیفی میده الان تو جنگل خیس خالی بشی قدم بزنی بدجور دلم میخواد بیاین از خاطراتمون بگیم حالمون خوب شه 😍
0
1399/01/22
مامان m
زهرا جون من همش حس میکنی شما مرد هستی پسر گلته؟
0
1399/01/22
ستایش 🌷
مطمئن باش ب امید خدا تجربه اش میکنی خیالت راحت😍😍😍😍
0
1399/01/22
مامان m
حس میکنم
0
1399/01/22
ستایش 🌷
وااای وااای نههه گوجه سبزو میخام میخام😅😅😅
0
1399/01/22
zahra zzzzz
ایشالله همه تجربه کنن این موجود شیرین و من ک پیرم دلش آب شده هی میگه مامان کی میاری
0
1399/01/22
مامان m
میاد چندروز دیگ تو بازار اونوقت من میدونمو گوجه سبز 😜😜😜
0
1399/01/22
zahra zzzzz
پسرم
0
1399/01/22
ستایش 🌷
نه بابا اسمش حالت تهوع صبحگاهیه ولی تمام روز داریش
من با قرص دمیترون کنترلش میکنم البته الان نسبت ب ۶ هفتگیم خیلی بهترم همش حالت تهوع ندارم ولی ب شدت ب بوها حساسم
ببین ممکنم هس از اون دسته باردارها بشی ک اصن نداشته باشی ویارو حالت تهوع پس از الان انقد بهش فک نکن
من با قرص دمیترون کنترلش میکنم البته الان نسبت ب ۶ هفتگیم خیلی بهترم همش حالت تهوع ندارم ولی ب شدت ب بوها حساسم
ببین ممکنم هس از اون دسته باردارها بشی ک اصن نداشته باشی ویارو حالت تهوع پس از الان انقد بهش فک نکن
0
1399/01/22
ستایش 🌷
آی گفتییییییییی
تمام مغازه دارهارو زخمی میکنم😅😅😅👌🏻
تمام مغازه دارهارو زخمی میکنم😅😅😅👌🏻
0
1399/01/22
ستایش 🌷
واااای تهرانید؟؟؟
چ برفی😅
چ برفی😅
0
1399/01/22
مامان m
میخوام اول یه غلتی بزنم تو گوجه سبز بعد دونه ای نه مشتی بخورم 🤪🤪🤪
0
1399/01/22
مامان m
نه خوشبحالتون ولی بارونه خداروشکر
0
1399/01/22
سوال کننده
نه من خوانسارم استان اصفهان
0
1399/01/22
سوال کننده
😋😋😋😋😋😋😋
0
1399/01/22
ستایش 🌷
خخخخ منممم
0
1399/01/22
مامان m
😬😬
0
1399/01/22
ستایش 🌷
اخی حسابی سرد شد باز همه جا
0
1399/01/22
مامان m
میخواااام
0
1399/01/22
razi .r
همسرتون کاملا منطقی حرف زدن عزیزم شما سعی کن واقع بین باشی
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
سلام خوبین
0
1399/01/22
سوال کننده
اخه فکر کن یه ماه امیدوار باشی نشه بعد بگی باشه ماه بعد
بعدیهو بگه الان وقتش نیست
بعدیهو بگه الان وقتش نیست
0
1399/01/22
سوال کننده
سلام ممنون
0
1399/01/22
سوال کننده
شما خوبین
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
عزیزم مگه چند وقته ازدواج کردی
0
1399/01/22
سوال کننده
من نزدیک دوساله اما باعقدو نامزدی حساب کنی میشه ۴سال
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
مگه قبلا قرص جلوگیری میخوردی
0
1399/01/22
سوال کننده
نه اصلا
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
دکتر نرفتی سنو ندادی
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
عزیزم اصلا جای نا امیدی نداره بسپار دست خدا شاید یه حکمتی داره
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
من خودمم همه بهم میگن باردار نشدی الکی میگم فعلا نمیخوام ولی خودم از اول عروسیم اقدام داشتیم بدون جلو گیری چند بار هم ک پریود میشم گریه میکنم ولی خب دیگه زدم به بیخیالی
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
اتفاقا هرچی بیخیالتر باشی زودتر باردار میشی
0
1399/01/22
سوال کننده
نه اولین بار اقدام داشتم میگن تا یکسال چیزی نیست
0
1399/01/22
سوال کننده
منم ایندفعه وقتی پریود شدم گریه کردم
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
اره درسته حالا تو اقدام داشته باش اگه باز هم گفت الان وقتش نیس بگو چشم انشالله تا یکم اوضاع خوب بشه بری دکتر قرصی چیزی مصرف کنی
0
1399/01/22
سوال کننده
اخه همه میدونن من هلاک بچه هستم خدانکنه بچه ببزنم از خود بی خو میشم
0
1399/01/22
سوال کننده
انشاالله امید به خدا
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
خیلی بده ولی خب باید صبور باشیم و خدامون شکر کنیم من ایندفعه همش میگم اگه این سری پریود شدم چکار کنم همش ترس پریود شدن دارم
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
اره منم همینطور من خونه های دایام و خالهام نزدیکم هستن هر روز به عشق بچهاشون میرم
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
چند سالته ساکن کجایی؟
0
1399/01/22
سوال کننده
من ۲۳سالمه ساکن خوانسار استان اصفهان
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
اها من ۲۱ ساکن خوزستان ابادان
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
عزیزم برو دکتر شاید قرص بهت بده اخه خیلیا رو دیدم با قرص دو قلو اوردن
0
1399/01/22
سوال کننده
عزیزم خوبه سنامون کمه زود نتیجه میگیریم
0
1399/01/22
♡minaa♡ ♡o♡
اره عزیزم
0
1399/01/22
سوال کننده
امید به خدا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- ایا قرمز شدن جای واکسن طبیعیه؟
- سلام. میشه بگین آزمایش چی برام نوشتن؟
- آزمایش اسپرم نرمال چگونه است؟
- بارداری با قرص کلومیفن ۵۰
- بااین چیزا باردارم یانه؟؟؟
- به نظرتون بی بی چکم مثبته؟
- 💛💛💛خانومای گل میشه جواب سوالم رو بدین💛💛💛
- سلام. دوستای خوبم میشه جواب سوالمو بدین💛
- خانوما میشه جواب بدین به من اقدام کردم خیلی حالم گرفتس
- اقدام بارداری لکه بینی




