من 30 هفتگی سونو رفتم سفالیک بود. ولی امشب خیلی تکون میخورد و جابجا میشد. بنظرم جاش عوض شده قبلا سکسکه میکرد زیر شکمم نبض میزد ولی الان سمت راست شکمم مثل نبض میشه و سمت چپ حرکات پاهاشو حس میکنم انگار به صورت افقی هست. میخوام ببینم تا موقع زایمان به حالت سفالیک میچرخه یا امکانش نیست دیگه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



846
1399/01/11






