سلام پزشک و دوستان عزیز من از استرس دیگه دارم کم میارم.حدود هفته های ۲۵ و ۲۶ بچه م خیلی لگد میزد و گاهی کل روز شیطنت میکرد ولی از وقتی تو خونه قرنطینه کردیم خودمونو تکونهاش رفته رفته کمتر شد آب میوه شیرین هم خوردم و به پهلوی چپ خوابیدم تکون نخورد امروز. ولی الان چند تا تکون نرم خورد . نمیدونم این طبیعیه یا نه
0
1399/01/05
زهره مهدوی
سلام منم همینجوریم فک کنم این هفته ها جای نی نی تنگ میشه کمتر تکون میخوره
0
1399/01/05
سوال کننده
شما از کی احساس میکنی کم شده؟؟من الان چند ساعته منتظر یه لگدشم . آخه شکمم هم خیلی بزرگ نیست و خودم خیلی سبکم و احساس سنگینی نمیکنم
0
1399/01/05
لیلا ر
عزیزم من این هفته تازه تکون های نی نی رو کم احساس میکنم قبلا اصلا خواب نداشت شیطون بود
0
1399/01/05
لیلا ر
اخرین سونو کی انجام دادین ؟وزن نی نی میدونی ؟
0
1399/01/05
سوال کننده
نه از ترس کرونا دکتر نرفتم همین بیشتر نگرانم کرده
0
1399/01/05
سوال کننده
شما کی رفتین سونو واسه وزن نی نی؟
0
1399/01/05
لیلا ر
در یک ساعت همون ۵تا تکون بخوره حله
0
1399/01/05
نسرین ن
نی نی منم حرکاتش کمتر شده بنظرم. میزنه ولی یه روزایی خیلی شدید بود الان به اون شدت نیست
0
1399/01/05
لیلا ر
هفته قبل ۲۲۸۰وزنش بود
0
1399/01/05
سوال کننده
الان شب اصلا تکون نمیخوره تقریبا بعد سه چهار ساعت دو سه تا حرکت کوچیک
0
1399/01/05
لیلا ر
فکر کنم نی نی شما وزنش بیشتر باشه تکون هاش زودتر کم شده
0
1399/01/05
سوال کننده
خدا کنه اونطوری باشه ولی چون خودمم لاغرم و شکمم هم خیلی بزرگ نیست نگرانم نمیدونم فردا برم دکتر یا نه
0
1399/01/05
لیلا ر
برای منم همین طور انگار خوابه هرزگاهی تکون میخوره چندتا
0
1399/01/05
لیلا ر
دکترت هست ؟
0
1399/01/05
سوال کننده
نه دیگه دکترا که نیستن باید برم مرکز بهداشت اونم دو دلم
0
1399/01/05
لیلا ر
مرکز بهداشت نرو برو بیمارستان
0
1399/01/05
لیلا ر
زایشگاه
0
1399/01/05
سوال کننده
خدای من فکر نمیکردم مامان شدن اینقدر سخت باشه
0
1399/01/05
لیلا ر
که بیمارکرونای ندارند
0
1399/01/05
لیلا ر
قدر مامان های خودمون بیشتر میدونم
0
1399/01/05
سوال کننده
واللا اینجا بیشتر بیمارستانها درگیرن فردا بپرسم ببینم کجا کرونا نداره
0
1399/01/05
سوال کننده
واقعا خدا حفظشون کنه الان مامانم از استرس من فشارش رفته بالا
0
1399/01/05
لیلا ر
بپرس یکی دوتا فقد برای زنان باردار گذاشتن
0
1399/01/05
لیلا ر
یا بیمارستان های بزرگ بخش زایمان ورودی جدا هست
0
1399/01/05
لیلا ر
اخه چرا بهش میگی استرس بگیره بنده خدا
0
1399/01/05
سوال کننده
مرسی عزیزم خیلی آرومم کردی ان شاالله همه ی نی نی ها سالم بیان بغل ماماناشون
0
1399/01/05
سوال کننده
پیشمه اومده مراقبم باشه
0
1399/01/05
لیلا ر
فدات انشالله
0
1399/01/05
سوال کننده
شبت بخیر😍
0
1399/01/05
لیلا ر
دستش درد نکنه خداحفظشون کنه
0
1399/01/05
سوال کننده
همچنین مادر شما رو
0
1399/01/05
لیلا ر
ممنون
0
1399/01/05
🌈 بانو🌈
عزیزم ب نظرم برو زایشگاه تا نوار قلب ازش بگیرن
0
1399/01/05
🌈 بانو🌈
ولی طووری نیس خیالت راحت
0
1399/01/05
الهام قربانی
سلام شما الان تنگی نفس دارید؟
0
1399/01/05
الهام قربانی
شما وزن بچتون تو اخرین سونو چند بوده؟
0
1399/01/05
selin s
منم گاهی بعد مدتی یه روز حرکتش کم میشد ولی از فرداش دوباره شیطنتش شروع میشد نگران نباش اما اگه ادامه داشت برو بیمارستان قلبشو چک کنن
0
1399/01/05
لیلا ر
عزیزم ماهای اولی بارداری نی نی بریچ بود خیلی تنگی نفس داشتم هفته ۲۵تکون خورد بعدش بهترشدم الان خونه نشستم فعالیت انچنانی ندارم ولی کمی از پله ها بخوان بیام پایین یا راه برم نمتونم نفسم میگیره همش کرگرفتگی دارم در خونه باز بخاری حال خاموش به عنوانی که شمال سرده الان .بدنم همش داغ
0
1399/01/05
الهام قربانی
من شبا موقع خواب تنگی نفس دارم طوری که صداش بچه و شوهرم رو اذیت می کنه همش یه حالت خرو پف دارم. چه کار کنم بهتر شم
0
1399/01/05
الهام قربانی
باعث شده درست نخوابم یا دیروقت بخوابم
0
1399/01/05
سوال کننده
امروز رفتم نوار قلب خدا رو شکر حالش خوبه ولی در حالت کلی قدرت ضرباتش کم شده خیلی حالم بهتر شد
0
1399/01/05
سوال کننده
من هفته ۲۳ رفتم سونو بعد نرفتم نمیدونم چقدره
1
1399/01/06
پزشک اوما
سلام جنین را بیدار کنید و دو ساعت به پهلوی چپ بخوابید باید حداقل ده ضربه را احساس کنید اگر حس نکردی یا کمتر بود باید سونو بدی
0
1399/01/06
سوال کننده
ممنون جنین رو بیدار کنم منظورتون اینه که یه چشز شیرین بخورم؟
0
1399/01/06
سوال کننده
چیز
1
1399/01/08
پزشک اوما
بله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



746

