سلام بچه ها دو تا بی بی زدم ببینید مثبته؟
پرسش (1399/01/02):
سلام بچه ها بی بی منو میبینید ایا مثبته یعنی منم مامان شدم
1510
316
1399/01/02
سوال کننده
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
مث من
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
خواهش میکنم ☺️
0
1399/01/02
Baharan heydari
امروز ۳۲ روز بود بی بی ام بعد یکساعت هاله داره
0
1399/01/02
Baharan heydari
ولی سینه هام درد میکنه بدنم کوفتس جون ندارم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
5 دیقه گذشت
0
1399/01/02
Baharan heydari
این ماه ویتاگنوس خوردم
0
1399/01/02
Baharan heydari
شما صد درصد بارداری عزیزم
0
1399/01/02
Baharan heydari
من قبلا اینجوری نبودم ولی چند ماه هست که یک هفته قبل موعدم کمر درد پری و دل درد و لرز دارم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
فکنم 11،12 فروردین بی بی چک خوبه
0
1399/01/02
رها .
ای جااااانم مبارکتون باشه انشاالله بارداری خوبیو داشته باشی فداتشم مواظب خودت باش برای ما منتظر هاهم دعا کن انشاالله بسلامتی به دنیابیاریش عزیزدلم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
صبر کن چند روز دیگم امتحان کن
0
1399/01/02
مهسا محمدی
بله مبارکه
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
ایشالا
تا آزمایش ندم باورم نمیشه
تا آزمایش ندم باورم نمیشه
0
1399/01/02
سوال کننده
عزیزم مباااارک باشه
0
1399/01/02
سوال کننده
مینا چقدر گذشته
0
1399/01/02
سوال کننده
عکس بی بی رو بفرس
0
1399/01/02
سوال کننده
من بی بی اولی اولین ادرارم پر رنگ شد دومی و زدم دو دقیقه طول کشید
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
5 دقیقه طول کشید و
الانم3 روزه که عقب انداختم
روز موعدم زدم اینو
الانم3 روزه که عقب انداختم
روز موعدم زدم اینو
0
1399/01/02
سوال کننده
دیگه نزدی
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
نه ندارم
0
1399/01/02
سوال کننده
من امروز دوتا زدم
0
1399/01/02
سوال کننده
یکی بخر مطمئن بشی
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
مرسی
امیدوارم واقعی باشه
امیدوارم واقعی باشه
0
1399/01/02
سوال کننده
اگر خط دومت رنگ داشته باشه مثبته
0
1399/01/02
سوال کننده
یه عکس واضح تر بگیر ازش
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
نسترن چند روز از موعدت گذشته
0
1399/01/02
سوال کننده
من ماه پیش ۲۸شدم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
صورتی کم رنگ بود
0
1399/01/02
سوال کننده
داریش یه عکس بده
0
1399/01/02
سوال کننده
من دوره هام سی روزه و ۲۸روزس
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
آره اما خشک شده طوری نیست
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
چندم سیکلت بی بی زدی؟
0
1399/01/02
سوال کننده
بفرس خشک بشه بهتره
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
من همسرم اجازه نمیده جایی برم تو این اوضاع
دوست داشتم دیگه برم آزمایش
اما انگار مجبورم یه بیبی دیگه تست کنم
دوست داشتم دیگه برم آزمایش
اما انگار مجبورم یه بیبی دیگه تست کنم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
باشه☺️
0
1399/01/02
سوال کننده
اره اوضاع خرابه من گفتم شوهرم بخره
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥

اینه 3 روز پیش زدم
0
1399/01/02
سوال کننده
مشکوکه دوباره بزن بگو شوهرت بیاره
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
ایشالا زودتر بهتر بشه
0
1399/01/02
سوال کننده
ولی مثبته رنگ داره
0
1399/01/02
ava .j
من ۳روز قبل پریودم زدم اینجوری هاله انداخت رفتم ازمایش دادم بتام ۲۰۰ بود، ان شاءالله که بارداری
0
1399/01/02
سوال کننده
دلدرد پری دارم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
آره باید همینکارو کنم
0
1399/01/02
ava .j
طبیعیه، اوایل استراحت کن
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
منم اما گه گاهی
1
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
چه خوب
ممنونم، ایشالا
ممنونم، ایشالا
0
1399/01/02
سوال کننده
من نمیخواستم بی بی بزنم منتظر پری بودم
0
1399/01/02
سوال کننده
شانسی زدم😂
0
1399/01/02
آریانا ایرانی
عه مبارک باشه جیگر😍😍😍
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
عجب شانس خوبی😍
0
1399/01/02
سوال کننده
مرسی خوشگلم
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
ایشالا که بسلامتی بگذرونی این دورانو☺️
0
1399/01/02
سوال کننده
تو هم نی نی داری انشالله
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
ایشالا
راستی علائمی نداری؟
راستی علائمی نداری؟
0
1399/01/02
سوال کننده
نه هیچی نوک سینم درد میکنه چیزی میخورم یه کم حالت تهوع دارم
0
1399/01/02
💤tianaz ❤️
مبارکهههه نسترن جووون😍
0
1399/01/02
سوال کننده
مرسی گلم
0
1399/01/02
🌈 بانو🌈
بله بله مثبته
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
سعیده جان شما علائمات چیه؟و چن روز از قاعدگیت گذشت تست زدی؟
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
به ماه های دیگت بیشتر هم میشه
0
1399/01/02
❤️panah❤Rasta❤ 😍
سلام عزیزم نسترن جان مامان شدی مبارکه گلم .شما چله یاسین گذاشته بودین دیگه که چند وقته تموم شده
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
منم یکمی نوکش حساسه
مزه دهنمم چند روز تلخ بود
تکرر ادرار هم هست
مزه دهنمم چند روز تلخ بود
تکرر ادرار هم هست
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
امروز که گذشت
فردا یه بیبی دیگه میخرم پس فردا امتحان میکنم
همینجا نشونش میدم☺️
فردا یه بیبی دیگه میخرم پس فردا امتحان میکنم
همینجا نشونش میدم☺️
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
چرا هم فردا امتحان نمیکنی؟
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
منم سینه هام هر ازگاهی درد میگیره..میخام بزارم از موعدم بگذره بعد تست بزنم دعا کنید مثبت شه..البته هرچی خدا میخاد
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
چون میخوام با ادرار اول صبح باشه
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
شما بچه دومیتو اقدامی؟؟اولی چندسالشه عزیزم؟
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اهان.یعنی با اول صبح بهتره؟
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
بلی بلی
میزان هورمون بارداری بیشتره توش
میزان هورمون بارداری بیشتره توش
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
خوب میکنی
زود بزنی فایده نداره
زود بزنی فایده نداره
0
1399/01/02
سلما 💞💞
سودی بچه اول داره اقدام میکنه دومی کجابود😀
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اخه پروفش عکس بچس.واسع همون شک کردم
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اخه بنظرم اشتباه محضه
0
1399/01/02
🌈 بانو🌈
عزیزم من علائم خاصی نداشتمممم.
یعنی فقط زیر دلدرد داشتم ک فکر میکردم میخام پریود شدم، یک روز قبل موعودم تکرر ادرار گرفتم.
پنج روز بعد از موعود بی بی نشون داد
یعنی فقط زیر دلدرد داشتم ک فکر میکردم میخام پریود شدم، یک روز قبل موعودم تکرر ادرار گرفتم.
پنج روز بعد از موعود بی بی نشون داد
0
1399/01/02
Yeganeh goli
مبارکت باشه نسترن جان
0
1399/01/02
مینا 🐥😍😍🐥
نه باید صبر کنی تا جواب درستو بگیری
اگه زودبزنی و لقاحت دیر گرفته باشه و نشون نده وخیلی چیزای دیگه
اگه زودبزنی و لقاحت دیر گرفته باشه و نشون نده وخیلی چیزای دیگه
0
1399/01/02
صبا سیدی
سلام آخرین پریودتون کی بود شما؟
0
1399/01/02
صبا سیدی
انشاله قدمش پر از خیروبرکت باشه ⚘
0
1399/01/02
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اهان..سینه تونم درد میکرد؟؟
ان شالله بسلامتی زایمان کنی و فندقیتو بغل بگیری
ان شالله بسلامتی زایمان کنی و فندقیتو بغل بگیری
0
1399/01/02
rzvn goon
عزیزم مبارکتتت
0
1399/01/02
❤️panah❤Rasta❤ 😍
نه بابا بچه کجا بود ،اولی اقذامم
0
1399/01/03
nasi jalali
به به مبارکه خاااانم به سلامتی و دلخوش
0
1399/01/03
آریانا ایرانی
خوشبحالت تو هید شادیت دوبرابر شد
0
1399/01/03
آریانا ایرانی
عید
0
1399/01/03
nasi jalali
انشالله قسمت خودت به زودی زود
0
1399/01/03
سوال کننده
اره عزیزم
0
1399/01/03
سوال کننده
۲۸ماه پیش پری شدم
0
1399/01/03
رها م
مبارکه گلم☺☺☺
0
1399/01/03
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/01/03
فاطیما احمدی
سلام نسترن جون مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت انشالله 😍
0
1399/01/03
سوال کننده
مرسی گلم انشالله روزی خودت😘
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
سلام نسترن جون خوبی؟
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
دوباره تست زدم
5 روز از موعدم گذشته
5 روز از موعدم گذشته
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥

0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
مبارکه مثبته
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اسم این تستت چیه؟
0
1399/01/04
فاطیما احمدی
چه تست قشنگی🥰😍😅
0
1399/01/04
فاطیما احمدی
مبارکه عزیزم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥

مارکش این بود
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
خیلی ممنون ☺️
0
1399/01/04
🌈 بانو🌈
مامان شدی🥰
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
زیموها؟؟
0
1399/01/04
سوال کننده
ای جاااانم
0
1399/01/04
سوال کننده
مبارکه عزیزم
0
1399/01/04
سوال کننده
از این بی بی ها ندیده بودم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
منم
0
1399/01/04
♡z ♡ .
مبارک باشه.😍💖💖
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
خیلی ممنون ☺️
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
نسترن جون خوبی
کی میری دکتر؟
کی میری دکتر؟
0
1399/01/04
سوال کننده
فردا فکر کنم برم اصلا خوب نیستم
0
1399/01/04
سوال کننده
این سری مثل قبلی نیست هر چی میخورم حالت تهوع دارم
0
1399/01/04
سوال کننده
تو ماشین میشینم نفسم میگیره
0
1399/01/04
سوال کننده
فردا اگر باز باشن میرم ازمایش میدم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
آخی عزیزم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
حسشه یا خودش میاد؟
0
1399/01/04
سوال کننده
یعنی چی🤔
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
منم گاهی قفسه سینم درد میگیره🙄
0
1399/01/04
سوال کننده
تو علائم نداری
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
تهوع رو میگم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
یکمی تکرر بوده و تلخی دهن
0
1399/01/04
سوال کننده
من از بالا اوردن متنفرم حتی سرما میخورم اینجورم خودمو نگه میدارم بالا نیارم الان هم حالت تهوع میگیرم خودم و نگه میدارم بالا نیارم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
ولی کلا دیر به دیر غذا میخوردم الان زود به زود حس گرسنگی میاد سراغم
0
1399/01/04
سوال کننده
اسهال هم میگیرم تا چند وقت پیش گفتم کرونا گرفتم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
وای خیلی بده😭
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
😂😂
0
1399/01/04
سوال کننده
خوبه باز
0
1399/01/04
سوال کننده
بخدا تنگی نفس و اسهال و حالت تهوع گفتم خود کروناس
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
همه هر طوریشون میشه صاف میگن نکنه کرونا باشه
0
1399/01/04
سوال کننده
انقدر که ترس به جونمونه
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
آخی
ایشالا زودتر تموم بشه و بدنت عادت کنه به نی نی☺️
ایشالا زودتر تموم بشه و بدنت عادت کنه به نی نی☺️
0
1399/01/04
سوال کننده
انشالله همه اینارو ادم به جون میخره خدارو شکر که بالاخره شد
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
منم قفسه سینم درد میکرد هی میگفتم نکنه ریه هام عفونت کرده و کرونااا
0
1399/01/04
سوال کننده
😂😂😂
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
بلی بلی😍
0
1399/01/04
سوال کننده
شوهرت چی کارکرد فهمید
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
هیچ
تا شکم نیاد بالا باور نداره😂
تا شکم نیاد بالا باور نداره😂
0
1399/01/04
سوال کننده
مینا من چهارتا بی بی چک خریدم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
جدید؟
0
1399/01/04
سوال کننده
دیشب باز زدم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
آهان
0
1399/01/04
سوال کننده
ازمایشگاه بسته مثل خنگا هی بی بی میزنم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
برا محکم کاری😂
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
منم2تا گرفتم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
که یکیشو صبح زدم
0
1399/01/04
سوال کننده
اره شوهرم میگه بسه دیگه میگم نه تو فقط بخر من بزنم
0
1399/01/04
سوال کننده
با اولین ادرار پر رنگ تر نشون میده
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
آره دستمون به آزمایشگاه نمیرسه دست به دامن بی بی شدیم😂
0
1399/01/04
سوال کننده
😂😂
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
خخخ
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
نسترن جون شما بارداری دومته؟اولی چن سالشه
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
آره همینطوره
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
حالا زدی مجدد؟
0
1399/01/04
سوال کننده
چهار ماهم بود کیسه ابم پاره شد سقط کردم
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
من یکی خریدم میترسم بزنم..شوهرم میگه تو که نمیخای بزنی چرا خریدی😂
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
چه بد..چرا پاره شد؟
0
1399/01/04
سوال کننده
دیشب زدم دیگه نمیزنم فردا میرم از میدم
0
1399/01/04
سوال کننده
نمیدونم والا ولی اصلا علائمم اینجوری نبود راحت بودم
0
1399/01/04
سوال کننده
دعوام شده بود با خواهرشوهرم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
ایشالا که بسلامتی بری و خوش خبر بیای😍
0
1399/01/04
سوال کننده
فدات
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
هر بارداری یه مدل خاصی داره
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
راستی رفتی آبادان؟
0
1399/01/04
سوال کننده
بزن انشالله مثبت از موعدت گذشته
0
1399/01/04
سوال کننده
اره اومدم ۱۳برمیگردم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
اگه گذشته از موعدت بزن حتما
دودلی بده
دودلی بده
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
خدا لعنت کنه این قوم ظالم شوهر..البته همشون این جوری نیستن
0
1399/01/04
سوال کننده
چقدر من با بی بی داستان داشتم یادته مینا
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
امروز موعدم بود
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
مراقب خودتون باشید، بسلامتی ایشالا
0
1399/01/04
سوال کننده
یه چند روز دیگه بزن
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
میترسم منفی باشه..شوهرمم بخوره تو ذوقش
0
1399/01/04
سوال کننده
بهش تگو
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره میگم بزارم چن روز دیگ بهتره
0
1399/01/04
سوال کننده
من شوهرم نمیدونست زدم مثبت شد گفتم بهش
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
اره بهش نمیگم..میگم هنوز نزدم
0
1399/01/04
سوال کننده
اره بهتره انشالله به حق فاطمه زهرا مثبت باشه
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
ممنون عزیزم.ان شالله شمام جیگرگوشتو صحیح سالم بغل بگیری
0
1399/01/04
سوال کننده
مرسی گلم
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
وای آره
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
چه داستانی
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
ایشالا که مثبت باشه ☺️
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
ان شالله
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
مینا جون علائمی داری؟
0
1399/01/04
سوال کننده
هاله داشتن از میدادم منفی بود😁
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
واا مگه میشه
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
عکساشو داری؟
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
پریودی هم نمیومد
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
دارو گیاهیا خوب بود که استفاده میکردی؟
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
خداروشکر که نی نی آخر اومد
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
میری آزمایش برگه رو نگه دار حتما☺️
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
یکمی تکرر ادرار بوده
و حساس شدن نوک سینه
مزه دهنمم دو روز تلخ بود
و حساس شدن نوک سینه
مزه دهنمم دو روز تلخ بود
0
1399/01/04
سوال کننده
نه رفتم متخصص
0
1399/01/04
سوال کننده
ندارم
0
1399/01/04
سوال کننده
تو زدی هاله داشت عکس بده میگم مثبت یا نه
0
1399/01/04
مینا 🐥😍😍🐥
خیلی هم خوب
0
1399/01/04
💞ᏃᏋᎩᏁᎯᏰ 💞
من هرچی شد عکس میدم شما بگو مثبته یا منفی..البته الان نمیزنم هروقت زدم تاپیک میزنم صدات میزنم
0
1399/01/04
سوال کننده
باشه گلم
0
1399/01/06
مریم شاهین
بعد چند روز تاخیر زدی
0
1399/01/06
سوال کننده
چهار پنج روز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




