سلام خانم دکترعزیز ودوستان
من امروز هجدهم پریودمه. موقعی که میرم دستشویی یکم احساس درد دارم و زیاد دستشویی میرم.
اقدامم داشتم و شش روز قبل hcg زدم.
الان چیکارکنم آیا میتونم دارویی استفاده کنم؟ نگرانم لطفا جواب بدید
درضمن یه مقدار موقع ببخشید ادرار کردن بوی ماهی میده ادرارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



571
1398/12/03


