بقیه رو نمیدونم ولی اگه من ساعت یازده شب هم پریود بشم اون روز رو کلا روز اول پریودیم حساب میکنم
اهان واسه ای وی اف واینامیگم چون واسه سونوی داخلی بایددقیق روزهای پریودیتوبشماری دقیق نباشه سونوت خوب درنمیاد
باید امروزو حساب کنی .دکتر برای من حساب میکنه
والا الان نمیدونم ولی معمولا میگفتن از اون موقعیکه آفتاب بره و رو به غروب باشه اونروز حساب نمیکنن اینو از یه خانوم جلسه ای پرسیدم و چند نفرم تایید کردن.واسه همین من خودم حساب نمیکنم.موقعیکه شب پریود میشم.حالا نمیدونم
ازامشب تافزداشب میشه یک روز
مامجبوری شب به شب یک روز کامل حساب کنی
ازامشب تافرداشب روز اول از فردا شب تاپس فردا شب میشه روز دومت
دقیقا ما هم شب که میشیم حساب نمیکنیم ؛ فرداش روز اول حسابه؛ من خودم دکترم میرم اینطوری واسم حساب میکنه
امشب میشه شب اول فردا میشه اولین روز دوباره فردا شب میشه دومین شب به همین ترتیب