پس چرا بهداشت ایقد عجله میکنن؟
همش زنگ میزنه هی میگه چی شد جواب رو بیار
ب من ک نگفته بهداشت همچین چیزی
فقط گفت هرموقع دادی جوابشو بیار.
منم هنوز نرفتم موندم تا ۱۸هفتم کامل بشه.ب دکترمم گفتم
بیشتر بخاطر این میگن ک اگه خدای نکرده بچه مشکل داشته باشه تا ۱۷هفته اجازه سقط میدن شاید واسه همینه
عزيزم کلا زمان انومالي پايان18هفتست