چند سیکل هستی شاید مال تخمک گذاریه
منم ترشح سفید و پنیری دارم😐
یا نزدیک پریودیته یا تخمک گذاریت یا بارداری
سلام تمنا جون..من نزدیک پریودیم بود ک همین ترشح ازم اومد یکی دو بار ک بعدش فهمیدم باردارم..ان شالله ک برای تو هم همینجور باشه
صبر کن عزیزم نا امید نشو منم ۵ ماه صبر کردم انتظار سخته ولی چ میشه کرد این ۵ ماه ۵ سال بود برام
ان شالله ک ب حق این ایام فاطمیه خدا ی تو دلی نازی ب همه منتظرا بده ک چقد انتظار سخته
چی بگم😔
ایشالا اجی🙏🏻❤️
منم الان دو روز ترشح سفید غلیظ دارم سینه هام از دو روز بعد تخمک گذاری تا الان درد میکنه وقتی فشارش میدم یعنی میشه منم حامله باشم🙄
الان ۷ روز از تخمک گذاریم گذشته
میدونم این ماه هم پریود میشم 😔
سلام ترشحات سفید یا زرد حتی با بوی خمیر ترش هم طبیعی است و جز ترشحات واژن بشمار میرود.
سلام عزیزم منم همین ترشحات رو داشتم فهمیدم باردار م انشالله زود میای خبر بارداریتو میدی