Ooma
پرسش (1398/10/25):

خانما کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟

سلام عزیزان. روزتون بخیر باشه. کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟
ریسکتون چند بوده که رفتید؟ و هزینه چند شده؟ درد هم داره؟

من جواب ازمایشمو گرفتم گفت مشکلی نداره. من و دونفردیگه سه تامون گفتن مشکلی نیست
آها تو هم رفتی امنیو؟
من 330بودم
اون دونفرم یکی248
یکی211بود
من 253
نه سل فری امینو نده خوب نیس
جدی؟
برای توهم سالمه انشاالله نگران نباش
میگم وایسا عکس صفحه دفترچم که دکتر نوشته بفرسم بخون ببین چی نوشته
چه ازمایشی
خانما کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟
اینو دکتر ژنتیک نوشت☝️☝️☝️
خانما کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟
اینم دکتر خودم ☝️
اره سل فرف 99%درسته.
تمینو100%درسته ولی درعوضش یک درصد احتمال سقط داره میشه همون99
پس همون سل فری بدی بهتره
اینو برو منم همین رفتم سل فری همینه
اینو نمیفهمم چیه چقد زیادم نوشته شاید امینو باشه ولش کن همون که دکترت نوشته برو
دکتر خیر ندیدم هی میترسوندم میگه جواب سل فری قطعی نیست
گوه میخوره
میگه شاید 1 درصد منگل بود وقتی دنیا اومد
قطعیه همین سل فری بهتره. اون 100%هس ولی درعوضش یک درصد احتمال سقطه
سوزن میزنن تو کیسه ابت از آبو برمیدارن
خودت فک کن تصمیم بگیر
الان من و دوتا از خانوما باهم سل فری دادیم هممونم سالم بود
لی لی اعلان رو روشن بذار
دکتر ژنتیکاهم برتی خودشون میگن چون سل فری 300تومن گرونتره پول بیشتری گیرش میاد بعدم که خون ازت گرفتن تموم شد. ازت امضا میگیرن که من اطلاع کامل دارم که یک درصد احتمال سقط جنین هست و خودم انتخاب کردم و ازمایشگاه مسئولیتی ندارد.
وقتی خون دادی پولشون اسدن ازت امضا میگیرن هیچ کاری هم نمیتونی بکنی
باشوهرت فامیلین؟ تو خونوادت عقب افتادگی بوده.
نه والا
نه فامیلیم
نه تو فامیل عقب مونده داریم
میگم پس سل فری بدم؟
قیمتش چنده لی لی
سل فری
پس اصلا بدبه دلت راه نده هیچی نیست. همون سفری که دکتر خودت نوشته بده اینقدم استرس به خودت واردنکن
لیلی غربالگری دومت چند شد ریسکت
۲/۴۰۰من دادم
اگه مشکلی باشه ها تو غربالگریا تو سونوها مشخص میشه. مثلا بدنش اندازه نیس یا تشکیل نمیشخ.
وقتی همه چیش خوب بوده پس نگران نباش
خوب بوده والا
لی لی اول رفتی سل فری بعد رفتی غربالگری دوم؟
سل فری من رفتم کوچه43خیابون زند مرکز ژنیک فقیهی
1800شد
چرا نرفتی مرکز ژنتیک توی قم اباد
نه اول غربالگری دومی دادم تو دومی ریسک داشتم
توی اولی چی؟
اولی ریسک چند بود
اینقد اعصابم خوردبود و گریه میکردم نمیدونستم چیکار کنم پولم نداشتیم شوهرم از دوستاش قرض کرد
ما هم الان نداریم 😁
دومی ریسک داشتم اولی نداشتم
بعضیا تو اولی ریسک دارن بعضیام دومی بعضیام دوتاش
من هنوز دومی نرفتم
اما فک کنم باید سلفری بدم دیگه چون توی اولی داشتم
دکترت گفت دومی هم برو یا گفت برو سل فری؟
میگه برو امنیو
اما گفت نمیتونیم زورت کنیم
چون ریسکت متوسطه
نگاه سل فری بدی غربالگری دومی دیگه نمیخواد بدی
اما سلفری نوشته فک کنم اجباری
جدی
باور کن همش الکیه بخدا
اره برو همین سل فری بده حالا بازم خودت میدونی بنظرم امینو خطرناکه میخوای بازم بپرس ببین بقیه چی میگن
خیلی بد تصمیم گیریه
آدم نمیدونه چکار کنه
اره
گفتی ریسکت چند بود
311
از من بهتر بودی پس
من 253
مریم 248بود
آره گفتی خوب هم شد؟
چن سالته
راسی زورتون نکردن به امنیو؟
اون خانما چی
من 30
اره اونم دیروز جوابش گرفت.
مریمم30سالشه
من29
از 29یا30به بالا رو ریسک میزنن برای همه
نسبت فامیلیا رو کلا ریسک میزنن
میگم نگفتی زور نکزدن به امنیو؟
نه دکتر ژنتیکو گفت امینو خیلی بهتره 100%هس ولی نیم درصد احتمال سقط داری.
بعد که رفتیم صندوق یه خانومی خون داده بود پولم داده بود قرار دادگذاشتندجلوش میگفت بنویس اثر انگشت بزن که من از احتمال سقط اطلاع دارم کلی چی گفتن نوشت بعدم گفتن یک درصد احتمال سقط داره منم ترسیدم گفتم 100منهای یک میشه همون99چه کاریه
از اولم وقتی گفت سوزن میزنیم تو کیسه اب گفتم اصصلا نمیخوام
ترس هم داره
یه سوال
اگر من غربالگری دوم بدم و اوکی باشه آیا بازم لازم هست سلفری بدم؟
فک نکنم بخواد.نه دومی اوکی باشه نمیخواد.
ولی همون سلفری بده خودتو راحت کن اینجوری تااخرش استرس داری
باشه گلم ممنون م
قربونت سل فری بدی غربالگری دومی نمیخواد بازم 350تومن به نفعت میشه. ولی غربالگری بدی خوبم که باشه باز استرس داری
جاری من تست امینو رو انجام داد شد 2700
من پرسیدم گفت 2100
خب هر جایی با جای دیگه فرق داره
اره دیگه ولی اینام خیلی ادعاشون میشد که مانیمه دولتی هستیم و ارزونتراز جاهای دیگه حساب میکنیم دیگه منم اینقد حالم بدبود جای دیگه نرفتم اصلا
منم همینو میگم
فرشته نمیخواد بترسی بچت هیچیش نیس برو سلفری بده خودتو راحت کن.
چشم عشقم
چند روزه جواب میاد
من نمیدونستم خطر سقط داره ولی شکرخدا برا بچه جاری ک اتفاقی نیوفتاد
اما بهتره ریسک نکنی
حتما بهتون خبر میدم چکار کردم
به من گفت ده تا 15روز میشه بهت زنگ میزنیم ولی فک کنم هشت روز
اره یک درصدخطرسقط داره .
انگار امینو 99%جواب درست میده و یک درصد احتمال سقط
سل فری99%جواب درست.
کدومش بهتره؟!!
باشه حتما منتظرم این روزام همش دنبالت بودم. انشاالله که خیره
آخی الهی فدات شم مهربون
ینی الان دیگه هیچ بچه سندروم داونی ب دنیا نمیاد?
ممکنه غربالگری ها چیزی نشون نده?
بهترین ازمون امنیوسنتر تو هفته اخر ۱۵،این ازمون دقتش چون بر اساس کاریوتایپه بهتر و بالاتر از سلفری دی ان ای هستش،بهتر دوستان درست راهنمایی کنن
عزیزان ممنونم
از خطر سقطشم دوستان رو آگاه کنید
والا من گفتم بنده خداخیلی بهش برخورد انگار مخترعش بوده.
لی لی جریان جبه
همین که امینوخطر سقط داره دیگه من بهت گفتم کامل
بعد آرزو خانم اومده نوشته نه خیلی خوبه دوستان درست راهنمایی کنن.
عزیزم دستت هم درد نکنه
یبار دیگه پیاما بخون
شما خیلی لطف کردی
قربونت
خوندم
شما لطف کردی
😍😍😍🌹😘😘💖
من خودم تواین موقعیت بودم خودمم ریسک داشتم
آره میفهمم چی میگی. شرایط سخته. تصمیم گیری هم سخته
فداتشم من
بی خیال حالا دیگه حوصله ندارم بااین و اون درگیر بشم😂😂😂
انشاالله بچه توهم سالمه نگران نباشه
عزیزی
آره بابا
😃😃😃
فقط هرچی شد بهم بگوا
فعلا 😘
باشه حتما
سلام لی لی
خوبی
رفتم غربالگری دوم دادم
جوابش شد 1 در 570
اما گفتن بازم شک هست
دیگه سلفری دادم
قیمتش شد 1700
مرکز ژنتیک شهید فقیهی
توی چاراه زند
سلام گلم
بازی پوله ولی بازم خداروشکر خداکنه همین پول باشه. بگن سالمه پولش برمیگرده
آره ایشالا
حالا جوابش که اومد حتما بهت خبر میدم
منم رفتم همونجا و مشکلی نبود
چند دادی
نگران نباش سالمه
راسی چرا نرفتی تو قم آباد
ایشالا
1770
لی لی ریسک تو چند بود
من که 1700 دادم
دیگه انقداعصابم خوردبود که به قم الاد فک نمیکردم
بعدم گفتن اونجا گرونتره
نمیدونم نپرسیدم خودم
ولی یکی بچارفته بود اونجا فک کنم دو و خورده ای داده بود
قم آباد 2200
سلام لی لی چند روز طول کشید جوابش اومد
لی لی
لی لی
کارت دارم
جان
گفتن 15روز میشه ولی حدود ده روز شد
خودشون بهت زنگ میزنن
لی لی من 3 شنبه اون هفته تست دادم
4 شنبه هم که تعطیل بود
تا الان شده 1 هفته
پس میشه 10 روز؟
وقتی زنگت زد جواب هم پشت تلفن گفتن؟
لی لی خدا خیرت بده.
زنگ زدم بد اخلاقی روم قط کزد
نه
تو زنگ نزن خودشون میزنن
صبر داشته باش
ممنون عزیزم
سلام لی لی
خوبی
جوابشو گرفتم خدا رو شکر اوکی بود
نی نی فک کنم دختره
نمیدونم والا هر کی یچی میگه
خانما کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟
سلااام
😍
گفتم که سالمه نگران نباش
خدارو شکر
کروموزوم سکسxx
پس دختره😍
لی لی نوشته low risk
Xx
Low risk xx
Low ینی پایین؟
پایین
ریسک نداره
کروموزوم های جنسیش ریسک نداره xxدوتاش سالمه.
مثلا دوجنسه نیس
سالمه
مال تو هم همینجور نوشته؟
اره ولی برامن xyهس چون پسره
همینجا نوشته؟
هوم؟
فدات عزیزم
همینجوریه فقط
Xxدختره
Xyپسره
مال من xyهس
دیگه خیالت راحت شد😘
خدانگهدار😀
فدات لی لی جان
کجا حالا
😁
منزل
😂
گروه مامانای جدید اوما.
😃😃😃
😍😍😘😘😘
شما آزمایش آمنیو دادی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه