سلام عزیزان. روزتون بخیر باشه. کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟
ریسکتون چند بوده که رفتید؟ و هزینه چند شده؟ درد هم داره؟
پرسش (1398/10/25):
خانما کیا تست آمنیو سنتز انجام دادن؟
1092
273
1398/10/25
سوال کننده
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
من جواب ازمایشمو گرفتم گفت مشکلی نداره. من و دونفردیگه سه تامون گفتن مشکلی نیست
0
1398/10/25
سوال کننده
آها تو هم رفتی امنیو؟
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
من 330بودم
اون دونفرم یکی248
یکی211بود
اون دونفرم یکی248
یکی211بود
0
1398/10/25
سوال کننده
من 253
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
نه سل فری امینو نده خوب نیس
0
1398/10/25
سوال کننده
جدی؟
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
برای توهم سالمه انشاالله نگران نباش
0
1398/10/25
سوال کننده
میگم وایسا عکس صفحه دفترچم که دکتر نوشته بفرسم بخون ببین چی نوشته
0
1398/10/25
سوال کننده
چه ازمایشی
0
1398/10/25
سوال کننده

0
1398/10/25
سوال کننده
اینو دکتر ژنتیک نوشت☝️☝️☝️
0
1398/10/25
سوال کننده

0
1398/10/25
سوال کننده
اینم دکتر خودم ☝️
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اره سل فرف 99%درسته.
تمینو100%درسته ولی درعوضش یک درصد احتمال سقط داره میشه همون99
پس همون سل فری بدی بهتره
تمینو100%درسته ولی درعوضش یک درصد احتمال سقط داره میشه همون99
پس همون سل فری بدی بهتره
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اینو برو منم همین رفتم سل فری همینه
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اینو نمیفهمم چیه چقد زیادم نوشته شاید امینو باشه ولش کن همون که دکترت نوشته برو
0
1398/10/25
سوال کننده
دکتر خیر ندیدم هی میترسوندم میگه جواب سل فری قطعی نیست
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
گوه میخوره
0
1398/10/25
سوال کننده
میگه شاید 1 درصد منگل بود وقتی دنیا اومد
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
قطعیه همین سل فری بهتره. اون 100%هس ولی درعوضش یک درصد احتمال سقطه
سوزن میزنن تو کیسه ابت از آبو برمیدارن
خودت فک کن تصمیم بگیر
الان من و دوتا از خانوما باهم سل فری دادیم هممونم سالم بود
سوزن میزنن تو کیسه ابت از آبو برمیدارن
خودت فک کن تصمیم بگیر
الان من و دوتا از خانوما باهم سل فری دادیم هممونم سالم بود
0
1398/10/25
سوال کننده
لی لی اعلان رو روشن بذار
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
دکتر ژنتیکاهم برتی خودشون میگن چون سل فری 300تومن گرونتره پول بیشتری گیرش میاد بعدم که خون ازت گرفتن تموم شد. ازت امضا میگیرن که من اطلاع کامل دارم که یک درصد احتمال سقط جنین هست و خودم انتخاب کردم و ازمایشگاه مسئولیتی ندارد.
وقتی خون دادی پولشون اسدن ازت امضا میگیرن هیچ کاری هم نمیتونی بکنی
وقتی خون دادی پولشون اسدن ازت امضا میگیرن هیچ کاری هم نمیتونی بکنی
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
باشوهرت فامیلین؟ تو خونوادت عقب افتادگی بوده.
0
1398/10/25
سوال کننده
نه والا
0
1398/10/25
سوال کننده
نه فامیلیم
0
1398/10/25
سوال کننده
نه تو فامیل عقب مونده داریم
0
1398/10/25
سوال کننده
میگم پس سل فری بدم؟
0
1398/10/25
سوال کننده
قیمتش چنده لی لی
0
1398/10/25
سوال کننده
سل فری
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
پس اصلا بدبه دلت راه نده هیچی نیست. همون سفری که دکتر خودت نوشته بده اینقدم استرس به خودت واردنکن
0
1398/10/25
سوال کننده
لیلی غربالگری دومت چند شد ریسکت
0
1398/10/25
مامان آراد 👩👦
۲/۴۰۰من دادم
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اگه مشکلی باشه ها تو غربالگریا تو سونوها مشخص میشه. مثلا بدنش اندازه نیس یا تشکیل نمیشخ.
وقتی همه چیش خوب بوده پس نگران نباش
وقتی همه چیش خوب بوده پس نگران نباش
0
1398/10/25
سوال کننده
خوب بوده والا
0
1398/10/25
سوال کننده
لی لی اول رفتی سل فری بعد رفتی غربالگری دوم؟
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
سل فری من رفتم کوچه43خیابون زند مرکز ژنیک فقیهی
1800شد
1800شد
0
1398/10/25
سوال کننده
چرا نرفتی مرکز ژنتیک توی قم اباد
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
نه اول غربالگری دومی دادم تو دومی ریسک داشتم
0
1398/10/25
سوال کننده
توی اولی چی؟
0
1398/10/25
سوال کننده
اولی ریسک چند بود
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اینقد اعصابم خوردبود و گریه میکردم نمیدونستم چیکار کنم پولم نداشتیم شوهرم از دوستاش قرض کرد
0
1398/10/25
سوال کننده
ما هم الان نداریم 😁
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
دومی ریسک داشتم اولی نداشتم
بعضیا تو اولی ریسک دارن بعضیام دومی بعضیام دوتاش
بعضیا تو اولی ریسک دارن بعضیام دومی بعضیام دوتاش
0
1398/10/25
سوال کننده
من هنوز دومی نرفتم
0
1398/10/25
سوال کننده
اما فک کنم باید سلفری بدم دیگه چون توی اولی داشتم
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
دکترت گفت دومی هم برو یا گفت برو سل فری؟
0
1398/10/25
سوال کننده
میگه برو امنیو
0
1398/10/25
سوال کننده
اما گفت نمیتونیم زورت کنیم
0
1398/10/25
سوال کننده
چون ریسکت متوسطه
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
نگاه سل فری بدی غربالگری دومی دیگه نمیخواد بدی
0
1398/10/25
سوال کننده
اما سلفری نوشته فک کنم اجباری
0
1398/10/25
سوال کننده
جدی
0
1398/10/25
سوال کننده
باور کن همش الکیه بخدا
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اره برو همین سل فری بده حالا بازم خودت میدونی بنظرم امینو خطرناکه میخوای بازم بپرس ببین بقیه چی میگن
0
1398/10/25
سوال کننده
خیلی بد تصمیم گیریه
0
1398/10/25
سوال کننده
آدم نمیدونه چکار کنه
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اره
0
1398/10/25
سوال کننده
گفتی ریسکت چند بود
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
311
0
1398/10/25
سوال کننده
از من بهتر بودی پس
0
1398/10/25
سوال کننده
من 253
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
مریم 248بود
0
1398/10/25
سوال کننده
آره گفتی خوب هم شد؟
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
چن سالته
0
1398/10/25
سوال کننده
راسی زورتون نکردن به امنیو؟
0
1398/10/25
سوال کننده
اون خانما چی
0
1398/10/25
سوال کننده
من 30
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اره اونم دیروز جوابش گرفت.
مریمم30سالشه
من29
از 29یا30به بالا رو ریسک میزنن برای همه
مریمم30سالشه
من29
از 29یا30به بالا رو ریسک میزنن برای همه
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
نسبت فامیلیا رو کلا ریسک میزنن
0
1398/10/25
سوال کننده
میگم نگفتی زور نکزدن به امنیو؟
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
نه دکتر ژنتیکو گفت امینو خیلی بهتره 100%هس ولی نیم درصد احتمال سقط داری.
بعد که رفتیم صندوق یه خانومی خون داده بود پولم داده بود قرار دادگذاشتندجلوش میگفت بنویس اثر انگشت بزن که من از احتمال سقط اطلاع دارم کلی چی گفتن نوشت بعدم گفتن یک درصد احتمال سقط داره منم ترسیدم گفتم 100منهای یک میشه همون99چه کاریه
بعد که رفتیم صندوق یه خانومی خون داده بود پولم داده بود قرار دادگذاشتندجلوش میگفت بنویس اثر انگشت بزن که من از احتمال سقط اطلاع دارم کلی چی گفتن نوشت بعدم گفتن یک درصد احتمال سقط داره منم ترسیدم گفتم 100منهای یک میشه همون99چه کاریه
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
از اولم وقتی گفت سوزن میزنیم تو کیسه اب گفتم اصصلا نمیخوام
0
1398/10/25
سوال کننده
ترس هم داره
0
1398/10/25
سوال کننده
یه سوال
0
1398/10/25
سوال کننده
اگر من غربالگری دوم بدم و اوکی باشه آیا بازم لازم هست سلفری بدم؟
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
فک نکنم بخواد.نه دومی اوکی باشه نمیخواد.
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
ولی همون سلفری بده خودتو راحت کن اینجوری تااخرش استرس داری
0
1398/10/25
سوال کننده
باشه گلم ممنون م
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
قربونت سل فری بدی غربالگری دومی نمیخواد بازم 350تومن به نفعت میشه. ولی غربالگری بدی خوبم که باشه باز استرس داری
0
1398/10/25
خانم گل .
جاری من تست امینو رو انجام داد شد 2700
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
من پرسیدم گفت 2100
0
1398/10/25
خانم گل .
خب هر جایی با جای دیگه فرق داره
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اره دیگه ولی اینام خیلی ادعاشون میشد که مانیمه دولتی هستیم و ارزونتراز جاهای دیگه حساب میکنیم دیگه منم اینقد حالم بدبود جای دیگه نرفتم اصلا
0
1398/10/25
سوال کننده
منم همینو میگم
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
فرشته نمیخواد بترسی بچت هیچیش نیس برو سلفری بده خودتو راحت کن.
0
1398/10/25
سوال کننده
چشم عشقم
0
1398/10/25
سوال کننده
چند روزه جواب میاد
0
1398/10/25
خانم گل .
من نمیدونستم خطر سقط داره ولی شکرخدا برا بچه جاری ک اتفاقی نیوفتاد
اما بهتره ریسک نکنی
اما بهتره ریسک نکنی
0
1398/10/25
سوال کننده
حتما بهتون خبر میدم چکار کردم
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
به من گفت ده تا 15روز میشه بهت زنگ میزنیم ولی فک کنم هشت روز
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
اره یک درصدخطرسقط داره .
انگار امینو 99%جواب درست میده و یک درصد احتمال سقط
سل فری99%جواب درست.
کدومش بهتره؟!!
انگار امینو 99%جواب درست میده و یک درصد احتمال سقط
سل فری99%جواب درست.
کدومش بهتره؟!!
0
1398/10/25
لی لی 🐣 💝
باشه حتما منتظرم این روزام همش دنبالت بودم. انشاالله که خیره
0
1398/10/25
سوال کننده
آخی الهی فدات شم مهربون
0
1398/10/25
زهرا ثادقی
ینی الان دیگه هیچ بچه سندروم داونی ب دنیا نمیاد?
0
1398/10/25
زهرا ثادقی
ممکنه غربالگری ها چیزی نشون نده?
0
1398/10/25
arezoo ba
بهترین ازمون امنیوسنتر تو هفته اخر ۱۵،این ازمون دقتش چون بر اساس کاریوتایپه بهتر و بالاتر از سلفری دی ان ای هستش،بهتر دوستان درست راهنمایی کنن
0
1398/10/25
سوال کننده
عزیزان ممنونم
0
1398/10/25
nasim ❤️ e
از خطر سقطشم دوستان رو آگاه کنید
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
والا من گفتم بنده خداخیلی بهش برخورد انگار مخترعش بوده.
0
1398/10/26
سوال کننده
لی لی جریان جبه
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
همین که امینوخطر سقط داره دیگه من بهت گفتم کامل
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
بعد آرزو خانم اومده نوشته نه خیلی خوبه دوستان درست راهنمایی کنن.
0
1398/10/26
سوال کننده
عزیزم دستت هم درد نکنه
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
یبار دیگه پیاما بخون
0
1398/10/26
سوال کننده
شما خیلی لطف کردی
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
قربونت
0
1398/10/26
سوال کننده
خوندم
0
1398/10/26
سوال کننده
شما لطف کردی
0
1398/10/26
سوال کننده
😍😍😍🌹😘😘💖
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
من خودم تواین موقعیت بودم خودمم ریسک داشتم
0
1398/10/26
سوال کننده
آره میفهمم چی میگی. شرایط سخته. تصمیم گیری هم سخته
0
1398/10/26
سوال کننده
فداتشم من
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
بی خیال حالا دیگه حوصله ندارم بااین و اون درگیر بشم😂😂😂
انشاالله بچه توهم سالمه نگران نباشه
انشاالله بچه توهم سالمه نگران نباشه
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
عزیزی
0
1398/10/26
سوال کننده
آره بابا
0
1398/10/26
سوال کننده
😃😃😃
0
1398/10/26
لی لی 🐣 💝
فقط هرچی شد بهم بگوا
فعلا 😘
فعلا 😘
0
1398/10/26
سوال کننده
باشه حتما
0
1398/11/10
سوال کننده
سلام لی لی
0
1398/11/10
سوال کننده
خوبی
0
1398/11/10
سوال کننده
رفتم غربالگری دوم دادم
0
1398/11/10
سوال کننده
جوابش شد 1 در 570
0
1398/11/10
سوال کننده
اما گفتن بازم شک هست
0
1398/11/10
سوال کننده
دیگه سلفری دادم
0
1398/11/10
سوال کننده
قیمتش شد 1700
0
1398/11/10
سوال کننده
مرکز ژنتیک شهید فقیهی
0
1398/11/10
سوال کننده
توی چاراه زند
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
سلام گلم
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
بازی پوله ولی بازم خداروشکر خداکنه همین پول باشه. بگن سالمه پولش برمیگرده
0
1398/11/10
سوال کننده
آره ایشالا
0
1398/11/10
سوال کننده
حالا جوابش که اومد حتما بهت خبر میدم
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
منم رفتم همونجا و مشکلی نبود
0
1398/11/10
سوال کننده
چند دادی
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
نگران نباش سالمه
0
1398/11/10
سوال کننده
راسی چرا نرفتی تو قم آباد
0
1398/11/10
سوال کننده
ایشالا
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
1770
0
1398/11/10
سوال کننده
لی لی ریسک تو چند بود
0
1398/11/10
سوال کننده
من که 1700 دادم
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
دیگه انقداعصابم خوردبود که به قم الاد فک نمیکردم
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
بعدم گفتن اونجا گرونتره
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
نمیدونم نپرسیدم خودم
0
1398/11/10
لی لی 🐣 💝
ولی یکی بچارفته بود اونجا فک کنم دو و خورده ای داده بود
0
1398/11/10
سوال کننده
قم آباد 2200
0
1398/11/15
سوال کننده
سلام لی لی چند روز طول کشید جوابش اومد
0
1398/11/15
سوال کننده
لی لی
0
1398/11/15
سوال کننده
لی لی
0
1398/11/15
سوال کننده
کارت دارم
0
1398/11/15
لی لی 🐣 💝
جان
0
1398/11/15
لی لی 🐣 💝
گفتن 15روز میشه ولی حدود ده روز شد
0
1398/11/15
لی لی 🐣 💝
خودشون بهت زنگ میزنن
0
1398/11/15
سوال کننده
لی لی من 3 شنبه اون هفته تست دادم
0
1398/11/15
سوال کننده
4 شنبه هم که تعطیل بود
0
1398/11/15
سوال کننده
تا الان شده 1 هفته
0
1398/11/15
سوال کننده
پس میشه 10 روز؟
0
1398/11/15
سوال کننده
وقتی زنگت زد جواب هم پشت تلفن گفتن؟
0
1398/11/15
سوال کننده
لی لی خدا خیرت بده.
0
1398/11/15
سوال کننده
زنگ زدم بد اخلاقی روم قط کزد
0
1398/11/15
لی لی 🐣 💝
نه
0
1398/11/15
لی لی 🐣 💝
تو زنگ نزن خودشون میزنن
0
1398/11/15
لی لی 🐣 💝
صبر داشته باش
0
1398/11/15
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1398/11/20
سوال کننده
سلام لی لی
0
1398/11/20
سوال کننده
خوبی
0
1398/11/20
سوال کننده
جوابشو گرفتم خدا رو شکر اوکی بود
0
1398/11/20
سوال کننده
نی نی فک کنم دختره
0
1398/11/20
سوال کننده
نمیدونم والا هر کی یچی میگه
0
1398/11/20
سوال کننده

0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
سلااام
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
😍
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
گفتم که سالمه نگران نباش
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
خدارو شکر
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
کروموزوم سکسxx
پس دختره😍
پس دختره😍
0
1398/11/20
سوال کننده
لی لی نوشته low risk
0
1398/11/20
سوال کننده
Xx
0
1398/11/20
سوال کننده
Low risk xx
0
1398/11/20
سوال کننده
Low ینی پایین؟
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
پایین
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
ریسک نداره
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
کروموزوم های جنسیش ریسک نداره xxدوتاش سالمه.
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
مثلا دوجنسه نیس
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
سالمه
0
1398/11/20
سوال کننده
مال تو هم همینجور نوشته؟
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
اره ولی برامن xyهس چون پسره
0
1398/11/20
سوال کننده
همینجا نوشته؟
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
هوم؟
0
1398/11/20
سوال کننده
فدات عزیزم
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
همینجوریه فقط
Xxدختره
Xyپسره
Xxدختره
Xyپسره
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
مال من xyهس
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
دیگه خیالت راحت شد😘
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
خدانگهدار😀
0
1398/11/20
سوال کننده
فدات لی لی جان
0
1398/11/20
سوال کننده
کجا حالا
0
1398/11/20
سوال کننده
😁
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
منزل
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
😂
0
1398/11/20
لی لی 🐣 💝
گروه مامانای جدید اوما.
0
1398/11/20
سوال کننده
😃😃😃
0
1398/11/20
سوال کننده
😍😍😘😘😘
0
1399/10/05
Hadis h
شما آزمایش آمنیو دادی
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




