سلام عزیزم نا باچایی شستی اشکال نداره گلم
دکتر رفتی اونارو بهت داده
البته ببخشید من جواب میدم
اگه ابریزش داری روی بخاری نصف پیاز بذار خوبه صبح تاصبح بینیتو خالی کن تا ازیت نشی
خب دیگه اگه میدونست بارداری اونا رو داده مشکلی نیس
فقط سرماخوردگی معمولی مجازه
به جاش شلغم بخور و جوشانده سرماخوردگی
من ۳ روزه خوب شدم با اینا
قرصات همه خشک کننده هست و برای بچه خواب اور
قی زرد هم از تنگ بودن مجاری اشکی هست،پسر منم داره،هرروز گوشه چشمش رو ماساژ بده خوب میشه
سلام برای قی کردن باید ابتدا دید که این قی کردن به خاطر سرماخوردگی است و عفونت است و یا قی کردن ، قی کردن چشم نوزاد ممکنه بعلت بسته بودن مجرای اشکی نوزاد باشه که باید گوشه چشم نوزاد قسمتی که کنار بینی است را به طرف پایین و سمت سوراخ های بینی بکشید، همچنین چشم را با آب ولرم یا چای ولرم شست وشو دهید تا اورگانیسم باکتری نتواند وارد عمل شود و بیماری ایجاد کند، اگر وضعیت بهتر نشد به متخصص اطفال مراجعه تا قطره تجویز شود
در مورد قرص ها آموکسی سیلین تاثیری روی شیر مادر ندارد و آن را کم نمیکند سیتریزین در مدت کوتاه مجاز است اما اگر باعث خواب آلودگی نوزاد شد قطع کنید ،استامینوفن ساده مجاز است کدئین دار نخورید