سلام دکتر جان من امروز وارد روز اول 29 هفته شدم سونو دادم طبق سونو قطر سر جنین 3 هفته بیشتره با اینکه تا الان همه سونوها و ازمایشاتم (غربالگری ان تی و انومالی) خوب بوده اما خیلی نگرانم کرد دلیل اینهمه اختلاف چیه؟
و اینکه مایع دور جنین هم یکم زیاده با اینکه من قند ندارم قندم 73 هست برای چی مایع زیاد شده؟و چیکار باید بکنم؟
خواهشا زودتر جواب بدین خیلی خیلی نگرانم😔😔😔
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1446
1398/10/16



