عزیزم میشه بیای اینجا کارت دارم
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
سلام عزیزم بله کارم داری
0
1398/10/09
سوال کننده
سلام عزیزم خوبی؟ ببخشید دیروز دیدم تو یه تایپیک نوشته بودی که مرکز ناباروری شهید بهشتی داری میری. میخواستم بدونم چه جوری میشه نوبت گرفت؟ و اینکه معرفی نامه از دکتر بردی که رفتی اونجا یا همینجوری میشه بری؟ برا ای وی اف شما رفتین؟ هزینه ها چطوره؟ کدوم دکترشون خوبه؟ ببخشید اگه میشه همه سوالامو جواب بدین ممنون میشم
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
سلام عزیزم اول میری مطبش میگی من بار اولمه میام پیشتون ونشکلت میگی بعد میفرستت مرکز نازایی شهید بهشتی بگو تو دفترچت یه معرفی نامه بنویسه و مهر بزنه ک بتونی بری بعد میری مرکز نازایی معرفی نامه نشون میدی و نیگی بار اولم بعد پرونده برات تشکیل میدن
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
من پیش هتاوه تهرانی میرم هیلی دکتر خوبیه شما پیش همین برو خیلی تعریفش کردن
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
هزینه ای وی اف تو مرکز نازایی دو میلیون ب غیر داروها ک جداس
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
برای نوبت دهی اول باید درمانگاه شهید بهشتی بری برنامه پذیرش24نصب کن نصب ک کردی باز ک شد گزینه مراکز درمانی میزنی بعد بیمارستان شهید بهشتی انتخاب میکنی بعد میگردی اسم دکتر هتاوه قاسمی تهرانی پیدا میکنی میزنی روش بعد اسم بیمارستان شهید بهشتی انتخاب میکنی و گزینه کلینیک زنان وزایمان انتخاب میکنی بعد گزینه نوبنت دهی و ساعتش میاد ک خودش بهت میگه چ روز و ساعتی دوباره بیای نوبت بگیری چون نوبت اینترنتی از ساعت هفت هست هواست باشه گزینها ک گفتم درست بزنی
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
من هنوز ای وی اف نکردم ولی ممکنه بشه چون همسرمم کم تحرکی اسپرم داره
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
مرکز ک رفتی تشکیل پرونده بدی حتما کارت بانکی داشته باش و بگو برای دکتر تهرانی میخام
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
و سونو میکنه برای تشکیل پروندت مدارک سری قبلت حتما چ درمانگاه ک رفتی چ نرکز داشته باش سری اول ک درمانگاه میری بانوبت اینترنتی یا تلفنی ادرسش خ مسجد لنبان میری داخل کوچه یه بنر زده درمانگاه شهید بهشتی
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
تلفن درمانگاه 03133033850
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
تلفن درمانگاه شهید بهشتی
0
1398/10/09
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون که با حوصله همه چی برام توضیح دادی. پس اول باید برم مطب خود دکتر؟من دکتر نقشینه هم شنیدم کارش خیلی خوبه درسته؟ بی زحمت ادرس شماره تلفن دکتر تهرانی برام میفرستی؟
0
1398/10/09
سوال کننده
میگم شما عکس رنگی هم گرفتی؟
0
1398/10/09
سوال کننده
الان چند وقته که میری پیش تهرانی؟
0
1398/10/09
سوال کننده
من هفته دیگه ای یو ای قرار بشم میخوام اگه نگرفت دیگه برم شهید بهشتی
0
1398/10/09
سوال کننده
ببخشید این برنامه که میگی از کجا دانلود کنم؟ میشه عکس از ایکون برنامه برام بفرستی؟
0
1398/10/09
سوال کننده
ببخشید عزیزم درمانگاه که میگی با مرکز فرق میکنه؟ اول باید کدومشو رفت؟
0
1398/10/09
سوال کننده

0
1398/10/09
سوال کننده
مگه اینجا نیست ادرسش؟
0
1398/10/09
سوال کننده
الان دکتر برا شما چیکار کرده تا حالا که داری میری ؟
0
1398/10/09
سوال کننده

همینه؟ نصبش کردم 😀الان شما خودتون از داخل همین برنامه نوبت میگیرین؟
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
عزیزم برنامه میتونی از داخل بازار نصب کنی
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
من دفه سوم ک میرم چتد تا دکتر رفتم فایده نداش دکتر تهرانی بهم معرفی کردن گفتن خیلی خوبه از این حرفا نتیجه گرفتن منم دیگه میرم پیشش
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
عزیزم اینجا مرکز ناباروریشه
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
اره فرق داره درمانگاهش خ مسجد لنبان میری داخل کوچه بنر داره نوشته درمانگاه شهید بهشتی
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
بعد بهت میگه میری مرکز نازایی شهید بهشتی پرونده تشکیل بدی
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
از برنامه بازار گرفتم
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
سه بار رفتم بهم معرفتی کردن عکس رنگی گرفتم یدفه گف لولهات بازه ولی ایتر رحمم نازکهشوهرمم ک کم تحریکی اسپرم یکم داره
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
دکتر نقشینه میگن خیلی اخلاقش خوب نیس بداخلاقه و مریضا دکتر تهرانی میقاپه برای خودش،دکتر تهرانی مطب شخصی نداره تو همین درمانگاه ک گفتم میره میتونی با برنامه نوبت بگیری
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
اگه دوس داری شمارت بده تا تو وانس اپ باهم در تماس باشیم و اگه کمکی چیزی خاستی کمکت کنم
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
ای یو ای درصد گرفتنش زیاد نیس شانسیه
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
شما مشکلت جیه؟همسرتم مشکل داره یا ن؟
0
1398/10/09
سوال کننده
مرسی عزیزم بازم ممنون که جواب دادی 😘☺️
0
1398/10/09
سوال کننده
من تنبلی تخمدان دارم شوهرمم واریکوسل داشت عمل کرد ولی خو بعد عمل خیلی ازمایش اسپرمش تغییر زیادی نکرد. هم مورفولوژی هم تحرکش مشکل داره. یه بارم پارسال سقط داشتم. الان 3 دوره دارو خوردم تخمک داشتم ولی باردار نشدم. دیگه دکترم گفت برم ای یو ای
0
1398/10/09
سوال کننده
حالا گفتم یه بارم امتحان کنم ببینم چی میشه
0
1398/10/09
سوال کننده
اره میدونم😑😞
0
1398/10/09
سوال کننده
باشه عزیزم هر وقت انلاین بودیم باهم شماره میدم که برداری زود پاک کنم
0
1398/10/09
سوال کننده
الان برا شوهر شما دارو چیزی نوشتن؟
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
الان هستی
0
1398/10/09
سوال کننده
اره هستم 😄
0
1398/10/09
سوال کننده
برداشتی بگو حذف کنم
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
من شوهرم ازمایش داده ازمایش داده قبول نکردن
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
اسم و فامیلت چیه
0
1398/10/09
سوال کننده
بیا واتس اب بهت میگم 😄
0
1398/10/09
سوال کننده
کپی کردی؟
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
اره
0
1398/10/09
سوال کننده
اوکی
0
1398/10/09
🌺🌺Marjan .Z🌺🌺
پیامت دادم واتس اپ
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



545

