سلام من فردا ده هفتم تمومه ..دیروز دکتر بودم گفت 16روز دیگه برو سونو ان تی ..الان که حساب میکنم اون زمان میشه سیزده هفته و یک روز ...میشه برام حساب کنین که کی باید برم؟ من 16مهر آخرین پریودیم بوده
نهم آذر رفتم سونو قلب گفت هفت هفته کامل هستم ..انگار پنج روز با تاریخ پریودیم فرق هست ..واقعا موندم اگه میدونین راهنماییم کنین ..میترسم سیزده هفتم تموم بشه و برم بگه دیر اومدی ..
پرسش (1398/09/25):
زمان انجام سونو ان تی ..میشه بگین کی میشه ؟ پزشک اوما ممنون جواب بدین
445
31
1398/09/25
سوال کننده
0
1398/09/25
مژگان امیری
اگه الان ده هفته تموم باشه، 16 روز دیگه میشه 12 هفته و دو یا سه روز گلم
0
1398/09/25
mina ❤
عزیزم اشکال نداره منم سیزده هفته و پنج روز رفتم
0
1398/09/25
سوال کننده
ن عزیزم آخه من فردا میرم تو یازده هفته ..الآنم حساب کردم میشه باز سیزده هفته و یک روز باز
0
1398/09/25
shirin ❤
بهتره ۱۲ هفته بری
0
1398/09/25
سوال کننده
اشکال ندارد تو هفته سیزده ؟
0
1398/09/25
shirin ❤
من ۱۱ هفته و ۶ روز رفتم سونو طبق سونو ۱۲ هفته و سه روز بودم بهتره تو هم خیلی دیر نری
0
1398/09/25
سوال کننده
خودمم گیج شدم ..فک میکردم دکتر بگه تا ده روز دیگه برم که دوازده هفتم ولی نگفت ..
0
1398/09/25
سوال کننده
یعنی سونو بیشتر نشون داده هفتت رو ؟
0
1398/09/25
shirin ❤
خوب تو ۱۰ روز دیگه برو
0
1398/09/25
سوال کننده
من سونو قبلیم پنج روز کمتر از اوما بود
0
1398/09/25
shirin ❤
اره نسبت به سونو قبلی سن بارداریم بیشتر نشون داد
0
1398/09/25
سوال کننده
بازم خوب وقتی رفته بودی
0
1398/09/25
shirin ❤
منم سونو اولم دو روز کمتر اوما بود ولی طبق انتی بیشتر اوما شدم
0
1398/09/25
shirin ❤
منم زودتر از وقتی که دکتر گفت رفتم
0
1398/09/25
سوال کننده
پس اگه شد منم زودتر میرم آخه میترسم بگذره از وقتش
0
1398/09/25
shirin ❤
سونو انتی از ۱۱ هفته تا ۱۳ هفته میشه رفت بهترین وقتش ۱۲ هفته هستش تو هم به نظرم همون ۱۲ برو
0
1398/09/25
shirin ❤
من رفتم همچی هم بهم گفت جنسیتم گفت
0
1398/09/25
سوال کننده
یازده هفتم که پر شد میرم منم ..
0
1398/09/25
سوال کننده
واقعا ؟ صد در صدی گفت جنسیتو ؟
0
1398/09/25
shirin ❤
اره ۱۱ هفته و چهار پنج روزت که شد برو قبلشم وقت بگیر چون خیلی شلوغه
0
1398/09/25
shirin ❤
نه صد در صدی که نگفت ولی این دکتر معروفه اصولا جنسیت رو درست میگه
0
1398/09/25
سوال کننده
چه خوب خوشبحالت ... خدا کنه واسه منم بتونه حدس بزنه
0
1398/09/25
shirin ❤
ولی خیلی سونو انتی باحاله کامل بچه رو میبینی خیلی ورجه وورجه میکنه.بگو برات بریزه رو سی دی من که ریختم رو سی دی بعدم ریختم رو گوشی هرروز نگاش میکنم
0
1398/09/25
سوال کننده
وااای خدااا تو دیدی ها ولی من ذوق کردم ..خدا ایشالا سالم نگهش داره برات .. من فکرش بودم فیلم بگیرم ولی اگه رو سی دی بشه که خیلی باحال تره
0
1398/09/25
shirin ❤
مرسی عزیزم.اره خیلی ادم ذوق میکنه حتی دهنش باز و بسته میکنه.ایشالا تو هم بری ببینیش و همچی سالم و سلامت باشه
0
1398/09/25
سوال کننده
الهی آمین ...خیلی جلو خودمو گرفتم که نرم سونو ببینم وضعیتش چطوره ..هی میگفتن ضرر داره ..الان لحظه شماری میکنم ..تو و نی نیت برام دعا کنید عزیزم که نی نی منم خوب باشه
0
1398/09/25
shirin ❤
انشالا عزیزم
0
1398/09/25
مامان نی نی
جنسیتش چی گفت؟
دختر یا پسر؟
دختر یا پسر؟
0
1398/09/25
Arezoo Khanoom
سونو ntبهتره 13 هفته بری عزیزم منم 13 هفته رفتم
0
1398/09/25
سوال کننده
13هفته طبق تاریخ پریودیت رفتی ؟
0
1398/09/26
پزشک اوما
سلام زمان انجام سونو ان تی بین یازده هفته و صفر روز تا سیزده هفته و شش روز است ، بهترین زمان هم هفته دوازدهم بارداری است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




