با سلام لطفا سنوگرافی منو تفسیر کنید دکترا میگن جنین مرده بدنیا میاد یا اگه دنیا بیاد با کلی ناهنجاری لطفا بگین چکار کنم
0
1398/10/30
rezvan 🤱❤
ان شاءالله زودی خوب میشه قسمتتون بشه سه نفری برین مشه 🌹
0
1398/10/30
سوال کننده
قربونت انشالله که نی نی خودتو بغل بگیری
0
1398/10/30
rezvan 🤱❤
ان شاءالله ممنون عزیزم
0
1398/10/30
nargesi 👨👩👧
ب امید خدا ک میگه خوبه و صحیح و سالمه
0
1398/10/30
nargesi 👨👩👧
حتما فردا دکتر هر چی گفت. خبر بده محبوبه
0
1398/10/30
rezvan 🤱❤
مشهد
0
1398/10/30
گلاب خاتون
دکترت کیه؟چیزی نیاز داری بیارم برات؟
0
1398/10/30
زری جون
سلام محبوبه جان چه خبر
0
1398/10/30
زری جون
همه چی خوبه ایشالا
0
1398/10/30
N Joneydi
الهی شکر الهی شکر،توکل بر خدای مهربون بکن گلم،دنبالت میکردم اینجا،خوشحال شدم ک بچه بدنیا اومده ،انشالله ب حق اقا امام رضا صحیح سالم میبریش خونه،منتظریم بیای خبرای خوش بدی گلم
0
1398/10/30
سوال کننده
التماس دعا دوستان
0
1398/10/30
سوال کننده
امروز گفتن بچه کلیه هاش خیلی مشکل داره شاید زنده نمونه دعا کنین بچم سالم و سلامت باشه
0
1398/10/30
سوال کننده
ممنون عزیز دکتر نیک پور بود
0
1398/10/30
nargesi 👨👩👧
وااای خدایاا.ب حق این روزای فاطمیه خدایا خودت بزرگی کن خدا..چقد ناراحتم چقد غصم گرفت
0
1398/10/30
محدثه 😊
الهی بگردم برات 😭
0
1398/10/30
محدثه 😊
خدایا میشه در رحمتت رو باز کنی
میشه یه نگاهی کنی
چجوری دیگ باید بهت التماس کنیم اخه 😭😭
جوجه ترو خدا قوی باش
میشه یه نگاهی کنی
چجوری دیگ باید بهت التماس کنیم اخه 😭😭
جوجه ترو خدا قوی باش
0
1398/10/30
سوگل& ۰

دوستان این ذکر معجزه میکنه صلوات حضرت فاطمه هستش هرکسی میتونه ۵۳۰بار بخونه منم میخونم انشالا هرچی خیرو صلاحته پیش بیاد
0
1398/10/30
سوال کننده
التماس دعا
0
1398/10/30
سوال کننده
ممنون از شما دعا کنین برام
0
1398/10/30
سوال کننده
ممنون از همگی
0
1398/11/01
محدثه 😊
سلام عزیزم
چطوری؟
رضا کوچولو خوبه؟
دکترا چی گفتن؟
چطوری؟
رضا کوچولو خوبه؟
دکترا چی گفتن؟
0
1398/11/01
سوال کننده
سلام ممنون قربونت فعلا که نفسش خوب شده باید مرخص کنن ببریمش متخصص کلیه میگن کلیه ها مشکل داره خیلی باید بیرون ببریمش دکتر
0
1398/11/01
سوال کننده
دعا کنین مشکل نداشته باشه سالم و سلامت خبرش بهتون بدم
0
1398/11/01
سوال کننده
خودمم که بخیه ها درد میکنن کنار بچه باید بمونم بهش شیر بدم
0
1398/11/01
nargesi 👨👩👧
ان شالله خوب میشه خدا نگهدار اون نی نیت باشه🤲🤲الهی آمین
0
1398/11/01
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
باز خدارو شکر نفسش خوب شده خودش جای امیده
ان شاالله کلیه هاشم چیزی نیست
خدا خیلی بزرگه
ان شاالله کلیه هاشم چیزی نیست
خدا خیلی بزرگه
0
1398/11/01
محدثه 😊
کلیه ها دیسپلازی شدن؟
0
1398/11/01
محدثه 😊
ان شاالله
توکلت ب خدا باشه
توکلت ب خدا باشه
0
1398/11/01
سوگل& ۰
الهی شکرت که نفسش بالا اومده پس پسر قوی هستش نگران نباش خدا بزرگه بهش توکل کنه یه دکتر خوب پیدا کن زیر دستش کار کن
0
1398/11/01
rezvan 🤱❤
خداروشکرنفسش خوبه🥰🥰
0
1398/11/01
سوال کننده
چم نمیدونم دیسپلازی چیه؟
0
1398/11/01
سوال کننده
دعا کنین براش ممنون
0
1398/11/01
سوال کننده
خوب و سالم و سلامت برگردیم
0
1398/11/02
ایران آزاد
سلام عزیزم
امیدوارم خودت و پسر گلت سالم باشید
امیدوارم خودت و پسر گلت سالم باشید
0
1398/11/02
ایران آزاد
فقط مشکل کلیوی داره؟
0
1398/11/02
سوال کننده
آره
0
1398/11/02
محدثه 😊
کارکرد کلیه ها مختل میشه
حتما بهم بگو روند درمانی جوجت رو
حتما بهم بگو روند درمانی جوجت رو
0
1398/11/02
سوال کننده
باشه میگم آیا راه درمانی داره به نظرتون
0
1398/11/02
FAEZEH 👨👩👧
سلام فک کنم دکتر مجبوبه میرزایی ی همچین چیزی دکتر خیلی خوبیه تعریفش شنیدم ماله کودکانه برای کلیه حتما برو پیشش ی سر مطبشم سر طهماساباده یکی از ساختموناس نمیدونم اسمش چیه
0
1398/11/02
سوال کننده
سلام ممنون باشه
0
1398/11/02
سوال کننده
التماس دعا دارم ممنون از شما
0
1398/11/02
FAEZEH 👨👩👧
😍انشالله نی نیت خوب میشه نگران نباش
0
1398/11/02
سوال کننده
میگن کلیه پلی کیستیک هستش
0
1398/11/02
سوال کننده
دعا کنین خوب بشه
0
1398/11/02
❤️Fateme ❤️
انشاالله خوب میشه
0
1398/11/02
محدثه 😊
قطعا ک راه درمانش هست
سخت و اذیت کنندس دیگ
باید قوی باشی
سخت و اذیت کنندس دیگ
باید قوی باشی
0
1398/11/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
یعنی چی
0
1398/11/02
محدثه 😊
کلیه پر از کیست های کوچیک هست که تو مجراها هستن
باعث میشه ادرار کمتر ساخته شه
برای همین تو دوره بارداری میزان مایع آمنیون ایشون کم بود
چون نی نی توانایی ادرار کردن مداوم رو نداشته
باعث میشه ادرار کمتر ساخته شه
برای همین تو دوره بارداری میزان مایع آمنیون ایشون کم بود
چون نی نی توانایی ادرار کردن مداوم رو نداشته
0
1398/11/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
حالا درمانش چی هست
0
1398/11/02
محدثه 😊
والا نمیدونم دقیق
ولی شنیدم خیلی دردسر داره
دور باشه از رضا کوچولو
میگن دیالیز
ولی شنیدم خیلی دردسر داره
دور باشه از رضا کوچولو
میگن دیالیز
0
1398/11/03
nargesi 👨👩👧
سلام..محبوبه جون خوبی؟؟آقا رضا حالش چطوره بهتره؟؟
0
1398/11/04
nargesi 👨👩👧
سلام محبوبه خوبی؟؟نی نیت چطوره؟
0
1398/11/05
محدثه 😊
سلام عزیزم
پسر کوچولو چطوره؟
پسر کوچولو چطوره؟
0
1398/11/05
زری جون
محبوبه جان خوبین؟؟؟ نیستت نگران شدم
0
1398/11/05
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم فعلا که خوبه
0
1398/11/05
سوال کننده
ممنون عزیزم خوبیم پسرمم بد نیستش فعلا که خوبه
0
1398/11/05
زری جون
خداروشکر
0
1398/11/05
سوال کننده
ولی امان از کلیه ها کار نمیکنن
0
1398/11/05
زری جون
دکتر چی گفت برا کلیش
0
1398/11/05
سوال کننده
دعا کنین خوب بشه وسلامت
0
1398/11/05
سوال کننده
فعلا که هیچی
0
1398/11/05
زری جون
درمانی نداره
0
1398/11/05
سوال کننده
گفت برو ماه دیگه بیا ببینم چطوره
0
1398/11/05
زری جون
ایشالااا... من که وقتی دخترمو شیر میدم برا پسرت دعا میکنم
0
1398/11/05
زری جون
الان میگی کار نمیکنن یعنی چی... یعنی ادرار نمیکنه
0
1398/11/05
سوال کننده
دعا کن ممنون عزیز
0
1398/11/05
سوال کننده
میکنه ولی کم
0
1398/11/05
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بسلامتی مرخص شدین؟
0
1398/11/05
سوال کننده
آره مرخص شدیم
0
1398/11/05
سوال کننده
دعا کنین برامون به شدت محتاج دعاییم
0
1398/11/05
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خب خداروشکر
ان شاالله ک زود خوب میشه والا ماهم هی تو فکرتیم
توام دعا کن ما راحت زایمان کنیم
ان شاالله ک زود خوب میشه والا ماهم هی تو فکرتیم
توام دعا کن ما راحت زایمان کنیم
0
1398/11/05
rezvan 🤱❤
الهی هرچه زودتر رضا کوچولوخوب بشه
0
1398/11/05
سوال کننده
انشالله که بسلامتی زایمان کنی
0
1398/11/05
سوال کننده
یا الله
0
1398/11/05
لنا 🎀
انشالاه که خدا خودش کمکت میکنه و بچرو شفا میده.
توکل کن بخدا امیدتو از دست نده.
ینی توی انونالی یا انتی هیچ نفهمیدن؟
توکل کن بخدا امیدتو از دست نده.
ینی توی انونالی یا انتی هیچ نفهمیدن؟
0
1398/11/05
سوال کننده
یا خدا توکل بر توی
0
1398/11/05
سوال کننده
نه نشون ندادن نه ان تی نه آنومالی الانم که اینجور شده
0
1398/11/05
سوال کننده
چی منظورت رو نفهمیدم
0
1398/11/05
لنا 🎀
شکمت کوچک نبود
یا تکونای بچه
یا تکونای بچه
0
1398/11/05
سوال کننده
نه خیلی کوچیک نبود ولی تکوناش کم بودن
0
1398/11/05
لنا 🎀
پناه برخدا
0
1398/11/05
لنا 🎀
خیره انشالاه
0
1398/11/05
سوال کننده
به نظر شما کلیه پلی کیستیک درمان داره
0
1398/11/05
محدثه 😊
خدا حفظش کنه برات
صحیح و سلامت باشه انشالله
صحیح و سلامت باشه انشالله
0
1398/11/05
محدثه 😊
اصلا دلم نمیخواد فاز منفی بدم محبوبه جان
انشالله ک درمانش پیدا میشه
ولی ب من گفتن درمانش فقط دیالیز و پیوند کلیه هست
ولی اگر خدا بخواد نظر کنه ها رضا کوچولو خوب خوب میشه
توکل کن ب خدا
انشالله ک درمانش پیدا میشه
ولی ب من گفتن درمانش فقط دیالیز و پیوند کلیه هست
ولی اگر خدا بخواد نظر کنه ها رضا کوچولو خوب خوب میشه
توکل کن ب خدا
0
1398/11/07
nargesi 👨👩👧
سلام عزیزم خوبی؟؟نی نی خوبه؟؟
0
1398/11/08
سوال کننده
سلام ممنون عزیز خوبم نی نی هم شکر خدا خوبه دیشب بردیمش دکتر میگه کلیه ها پر شدن از کیست
0
1398/11/08
سوال کننده
دعا کنین برامون پسرم خوب بشه شفا پیدا کنع
0
1398/11/08
سوال کننده
التماس دعا تو این روزا وشبا
0
1398/11/08
سوال کننده
توروبه حضرت زهرا برام دعا کنید
0
1398/11/08
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله خدا سلامتی بده
0
1398/11/08
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
نگفت راه حلش چیه
0
1398/11/08
سوال کننده
انشالله
0
1398/11/08
سوال کننده
فعلا میگن راه حلی نداره اگه بچه طاقت بیاره و زنده بمونه بزرگتر که شد پیوند کلیه انجام بدن
0
1398/11/08
سوال کننده
تازه اونم اگه کلیه باشه
0
1398/11/08
مامان باران mamazi
سونوگرافی های مشهد توی ان تی و آنومالی کیست های کلیه رو تشخیص میدن ، خواهر زاده ی من یه کیست داشت اندازه کلیه خودش ، یکسالگی عملش کردن خوب شد خداروشکر ، تعجبم واسه شما تشخیص ندادن
0
1398/11/08
مامان باران mamazi
اصلا وقتی مایع آمونیاک کم میشه اولین چیزی که ماما میگه سونوی داپلر پیشنهاد میده که اعضای داخلی شکم بچه بررسی بشه ، منم آبم کم بود ولی ۸ بود پایین تر نیومد خداروشکر
0
1398/11/08
مامان باران mamazi
ان شاءالله رضا کوچولو واسمون بمونه با یه آینده ی درخشان
0
1398/11/08
سوال کننده
چم والا قسمت ماهم همین بوده التماس دعا خداکنه خوب بشه بچم اذیت نشه
0
1398/11/08
سوال کننده
خداروشکر که شما مشکلی ندارین انشالله بارداری تا آخر خوب باشه
0
1398/11/08
سوال کننده
انشالله التماس دعا تواین روزا به حق حضرت زهرا خوب بشه
0
1398/11/08
سوال کننده
دعا کنین من خیلی استرس دارم
0
1398/11/08
محدثه 😊
حق داری محبوبه جان
انشالله خود امام رضا ب پسر کوچولوت کمک میکنخ
انشالله خود امام رضا ب پسر کوچولوت کمک میکنخ
0
1398/11/08
محدثه 😊
راستش منم جنینم مشکل کیست کلیه داشت
ک سقط شد
حجم مایع من ۳ بود تو ۲۰ هفته
ک سقط شد
حجم مایع من ۳ بود تو ۲۰ هفته
0
1398/11/08
محدثه 😊
میدونم مشکلی ک داری خیلی بزرگه اما بدون خدا بزرگتره
در رحمتش رو باز میکنه
در رحمتش رو باز میکنه
0
1398/11/08
سوال کننده
حجم مایع من تو ۳۴هقتگی ۲بود
0
1398/11/08
سوال کننده
التماس دعا
0
1398/11/08
سوال کننده
یا امام رضا خدا کمک کنه دعا کنین به حق امام رضا خوب بشهبچم
0
1398/11/08
nargesi 👨👩👧
ان شالله دلتو ب خدا قرص کن
0
1398/11/08
سوال کننده
یا امام رضا التماس دعا
0
1398/11/08
محدثه 😊
بعد تو ۲۲ هفته شد ۱
بعدم ک از دست رفت
دقیقا مشکل کلیش پلی کیستیک بود
جیش نمیکرد ک حجم مایع زیاد بشه
من خیلی تحقیق کردم همه میگفتن یه مدت دیالیز بعد پیوند کلیه ☹☹☹☹☹
بعدم ک از دست رفت
دقیقا مشکل کلیش پلی کیستیک بود
جیش نمیکرد ک حجم مایع زیاد بشه
من خیلی تحقیق کردم همه میگفتن یه مدت دیالیز بعد پیوند کلیه ☹☹☹☹☹
0
1398/11/08
محدثه 😊
بخدا ک دعا میکنیم
تو همش جلو چشمامی بخدا
تو همش جلو چشمامی بخدا
0
1398/11/11
nargesi 👨👩👧
سلام عزیزم خوبی؟؟آقا رضای قشنگمون چطوره؟
0
1398/11/12
محدثه 😊
سلام
عزیزم چطوری خوبی ؟
پسر کوچولو حالش چطوره؟
عزیزم چطوری خوبی ؟
پسر کوچولو حالش چطوره؟
0
1398/11/12
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم آقا رضا هم شکر خدا خوبه فعلا ماه دیگه باید برا کلیه بریم ببینیم چی میگه دکتر دوباره
0
1398/11/12
سوال کننده
سلام عزیزم خوبم بدنیستم رضا هم خوبه فعلا ادرارش بد نیست دکترا میگن اگه خیلی کم شد ینی کلیه ها از کار دچافتادن
0
1398/11/12
سوال کننده
دوستان در طول روز نوزاد چقد ادرار میکنه؟؟؟
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
الان روزی چن بار ادرار میکنه؟
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
ان شالله زود خوب میشه
0
1398/11/12
سوال کننده
نمیدونم تو پوشکه حالیم نمیشه
0
1398/11/12
سوال کننده
انشاء الله
0
1398/11/12
سوال کننده
فک کنم روزی سه چهار بار هست
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
خدا رو شکر بسپار ب خدا ان شالله خدا معجزه میکنه..خیلی خوبه که.
0
1398/11/12
سوال کننده
کم نیست
0
1398/11/12
سوال کننده
ولی خیلی ادرارش به نظرم کمه
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
ببین دکترش چی میگه تو الکی ب خودت استرسنده
0
1398/11/12
سوال کننده
انشاء الله شماهم دعا کنین ب ام
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
الان دارویی چیزی بش میدی
0
1398/11/12
سوال کننده
الان نه ولی دکتر گفت ماه دیگه بیار ببینم چطوریه
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
اگه لایق باشم حتما دعا میکنم محبوبه جان😘
0
1398/11/12
سوال کننده
دعا کن حتماممنون
0
1398/11/12
❤سلین❤ .
محبوبه جون طبیعی دنیا اومد؟
0
1398/11/12
nargesi 👨👩👧
ان شالله ماه دیگه بری بهت بگه خوبه همه چیز..آقا رضامون قویه امام رضا کمکش میکنه
0
1398/11/12
❤سلین❤ .
انشاالله گل پسرت خوب میشه به حق امام رضا
0
1398/11/12
سوال کننده
نه سزارین
0
1398/11/12
سوال کننده
انشاء الله با دعای شما دوستان ومدد امام رضا
0
1398/11/12
سوال کننده
انشاء الله شماهم دعا کنین
0
1398/11/13
N Joneydi
محبوبه درد هم داره بچت؟بیقراری وگریه زیاد؟کلا الان علایمش چیه این مشکلش؟
0
1398/11/13
❤سلین❤ .
نسترن جون بسلامتی زایمان کردی؟طبیعی؟
0
1398/11/13
سوال کننده
نه درد نداره از دکترا هم پرسیدم گفتن درد نداره تا یک سال دوسال اگه طاقت بیاره
0
1398/11/13
سوال کننده
اصلامیگن هیچ دردی نداره تا بزرگتر بشه
0
1398/11/18
محدثه 😊
سلام
0
1398/11/18
محدثه 😊
محبوبه جان خوبی؟
گل پسرت چطوره؟
گل پسرت چطوره؟
0
1398/11/18
سوال کننده
سلام ممنون عزیز دل
0
1398/11/18
سوال کننده
خوبم خداروشکر حالم رو به بهبودیه شکر خدا پسرمم خوبه ده روز دیگه باید پسرم ببرم دکتر ببینم وضعش چطوریه
0
1398/11/18
محدثه 😊
خداروشکر ک هردوتون خوبید
0
1398/11/18
سوال کننده
آره خدا رو شکر
0
1398/11/18
سوال کننده
ممنون که به یادمون بودی
0
1398/11/18
سوال کننده
التماس دعا برا ما یادتون نره
0
1398/11/18
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
خب خداروشکر
0
1398/11/18
سوال کننده
دعا کن این ماه دکتر میرم همه چی خوب باشه
0
1398/11/18
soghra F
انشاالله که همه چی درست میشه
0
1398/11/18
سوال کننده
انشاء الله
0
1398/11/18
محدثه 😊
تو هم برای ما دعا کن وقتی شیر میدی
0
1398/11/18
سوال کننده
حتما
0
1398/11/24
nargesi 👨👩👧
سلام عزیزم خوبی؟
0
1398/11/24
nargesi 👨👩👧
آقا رضامون چطوره؟؟
0
1398/11/24
سوال کننده
سلام ممنون قربونت
0
1398/11/24
سوال کننده
خوبه خداروشکر
0
1398/11/24
سوال کننده
دوشنبه دارم میبرمش دکتر دوباره دعا کنین همه چی رو به راه باشه
0
1398/11/24
سوال کننده
دعا کنین کلیه ها بهتر شده باشن.
0
1398/11/24
nargesi 👨👩👧
ان شالله گلم.میبریش و دکتر میگه همه چیش سالمه
0
1398/11/24
🌈 بانو🌈
من دو را دوور دنبالت میکردم
0
1398/11/24
🌈 بانو🌈
بهتر شده عزیزم غصه نخوور
خدااا خودش مراقبشه و قدرتی بزرگتر از اون نیست
خدااا خودش مراقبشه و قدرتی بزرگتر از اون نیست
0
1398/11/24
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1398/11/24
سوال کننده
انشاء الله
0
1398/11/26
N Joneydi
اره عزیزم ،طبیعی زایمان کردم
0
1398/11/28
rezvan 🤱❤
سلام خوبی آقا رضا گل چطوره😍ماشالا یک ماهش شدم💋
0
1398/11/29
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
سلام خوبی
چ خبر
چ خبر
0
1398/11/30
زری جون
محبوبه جان کجاییی... نگران شدم
رضا گلی خوبه
رضا گلی خوبه
0
1398/11/30
مامان باران mamazi
سلام
شرمنده این سوالو میکنم
عکس بچتونو دیدم ، زردی داره ؟
منم دخترم دو هفته اس زردی داره 😔
شرمنده این سوالو میکنم
عکس بچتونو دیدم ، زردی داره ؟
منم دخترم دو هفته اس زردی داره 😔
0
1398/11/30
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم بدنیست
0
1398/11/30
سوال کننده
این چند دوباره اعصابم ریخته به هم
0
1398/11/30
سوال کننده
آزمایش گرفتیم از رضا یه کم اوره وکراتین بالای
0
1398/11/30
سوال کننده
دکتر دوباره تکرار آزمایش نوشت گفت خطرناکه اگه مال کلیه باشه با دراثر کم آبی هست یا کلیه ها دارن از کار میفتن
0
1398/11/30
سوال کننده
التماس دعا دوستان عزیز خیلی نگرانم
0
1398/11/30
زری جون
سلام. این عکس ماله الانش نیس... اره اون موقع زردی داشت که این رنگی بود
0
1398/11/30
زری جون
ایشالا که از کلیه هاش نباشه... امام رضا حافظش باشه ایشالا
0
1398/11/30
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
ان شاالله ک چیزی نیست
0
1398/12/05
nargesi 👨👩👧
سلام عزیزم..آقا رضامون چطوره؟
0
1398/12/11
rezvan 🤱❤
سلام خوبی اقارضا چطوره؟
0
1398/12/16
محدثه 😊
سلام عزیزم
چطوری؟
رضاجون چطوره؟
چطوری؟
رضاجون چطوره؟
0
1398/12/16
زری جون
محبوبه جان دو هفته ای هست نیستت... نگران شدم
0
1398/12/16
زری جون
اقا رضا ک خوبه؟
0
1398/12/16
زری جون
ایشالا که خوب باشه
0
1398/12/16
سوال کننده
سلام ممنون عزیزم خوبیم
0
1398/12/16
سوال کننده
رضا هم شکر خدا خوبه
0
1398/12/16
سوال کننده
نگران آزمایشات بودم که خداروشکر خوبن فعلا جای نگرانی نیست
0
1398/12/16
سوال کننده
از همگی دوستان ممنون که بیادم هستین
0
1398/12/16
سوال کننده
التماس دعا
0
1398/12/20
سوال کننده
سلام دوستان شیرم کم شده بچه سینه رو درست نمیگیره چکار کنم؟؟
0
1398/12/20
سوال کننده
چی بخورم خوب باشه شیر اصلا ندارم
0
1398/12/20
rezvan 🤱❤
من دیدم خیلیا ازدلستر راضی بودم قطره شیرافزا
0
1398/12/20
N Joneydi
پسرت چطورهمحبوبه جان؟
0
1399/01/04
سوال کننده
خوبه ممنون
0
1399/03/11
محدثه 😊
سلام محبوبه جان
0
1399/03/11
محدثه 😊
خوبی؟
0
1399/03/11
محدثه 😊
گل پسر چطوره؟
0
1399/03/11
محدثه 😊
کلیه هاش بهتر شدن؟
0
1399/07/02
رز❤ 🙎♀️🙎♂️
سلام عزیزم خوبی
پسرت نازت چطوره میبینم که ۸ماهه شده ماشاء الله چه نازه
کلیه هاش بهتر شدن؟
پسرت نازت چطوره میبینم که ۸ماهه شده ماشاء الله چه نازه
کلیه هاش بهتر شدن؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3421

