سلام من شهرستانم برای فیبروکیستیک پستانم نوبت سونوگرافی تهران گرفتم
من قاعدگیمم نامنظمه ۲۹ مهر شدم اخرین بار تا ۵ ابان تموم شد
دیکه نشدم
الان سونومو تو روزای غیر قاعدگی بدم اشکال نداره ک؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



458
1398/09/22



