با سلام
من مهر ماه 97 هر دو سینه ام با سونو از پستان و تشخیص خانم دکتر علا الدین مشخص شد که در هر دو پستان توده دارم.
حدود 4 ماه به طور نامنظم قرص ویتامین E خوردم و متاسفانه دیگه پیگیری نکردم.
حدود سه ماهه اقدام به بارداری کرده ام, آیا بارداری خطرناکه؟؟؟ باید دوباره سونو پستان بدم؟؟؟
پرسش (1398/06/20):
توده پستان در بارداری
674
17
1398/06/20
سوال کننده
0
1398/06/20
ghasdak by
سلام گلم
منظورت از توده توی سینت فیبرمه
منظورت از توده توی سینت فیبرمه
0
1398/06/20
سوال کننده
بله
0
1398/06/20
ghasdak by
نه فک نکنم مشکلی داشته باشه
چون دوستم توی یکی از سینه هاش فیبرم داشت ویتامین ای مصرف میکرد قبله بارداری فک کنم بهش گفته بودن بچه دار بشی و شیر بدی بهتره
الان نی نیش هف ماهشه بهشم فقط شیره خودشو میده
چون دوستم توی یکی از سینه هاش فیبرم داشت ویتامین ای مصرف میکرد قبله بارداری فک کنم بهش گفته بودن بچه دار بشی و شیر بدی بهتره
الان نی نیش هف ماهشه بهشم فقط شیره خودشو میده
0
1398/06/20
سوال کننده
خدا کنه, ممنونم دوست گرامی
0
1398/06/20
سوال کننده
فقط با سونو پستان از درمان شدن فیبر مطلع می شویم؟
0
1398/06/20
ghasdak by
نگران نباش خانمی
الان بارداری
الان بارداری
0
1398/06/20
سوال کننده
یک هفته است قاعدگی به تاخیر افتاده
هنوز بیبی چک نذاشتم
هنوز بیبی چک نذاشتم
0
1398/06/20
minoo B
سلام عزیزم منم قبل بارداری به خاطر درد شدید سینه چپم رفتم دکتر که فهمیدم تو سینم کیست هست دکتر جراح عمومی فقط بهم ویتامین ای گل مغربی داد دردش کلا از بین رفت من اون زمان تو اقدام برای بارداری بودم ازش پرسیدم گفت اتفاقا بهترین چیز همین بارداری چون این کیستای سینه برا هرمون زنانه سرگردان تو بدن به وجود میاد و بعد بارداری هم هرمونات منظم میشه هم شیر دادن از بین میبرتش اگه خواستی بعد بارداریت باز سونو بده فعلا که من 4ماهه باردارم
0
1398/06/20
سوال کننده
الهی به سلامتی و دل خوش
خیالم را راحت کردید دوست گرامی
انشاالله که فرزند گلت سالم و صالح به دنیا بیاید.
خیالم را راحت کردید دوست گرامی
انشاالله که فرزند گلت سالم و صالح به دنیا بیاید.
0
1398/06/20
minoo B
قربونت عزیزم منم بعد 8ماه اقدام خدا بهم بچه داد انشالله هروقت به صلاحته خدا یه دونه نی نی سالمم بهت بده
1
1398/06/20
سوال کننده
زنده باشی التماس دعا
0
1398/06/20
ghasdak by
عزیزم بیبی بده دیره الان مشخصه اگه با بیبی معلوم نشد آزمایش خون بده
0
1398/06/20
ghasdak by
مبارکه ان شاالله بسلامتی به دنیا بیاد گلم 🌹
0
1398/06/20
minoo B
ممنونم عزیزم
0
1398/06/21
پزشک اوما
سلام اگر توصیه شده که سونو را مجدد بعداز چند ماه تکرار کنید حتما انجام دهید. اگر سینه فیبروکیستیک است بارداری منعی ندارد
0
1398/06/21
maryam m.b.h
منم سینم کیست داره و باردارم فقط ۶ماه یبار باید سونو بدم اردیبهشت دادم گف مشکلی نیس آبان نوبت دارم که یوقت سایزش بزرگ نشده باش
0
1398/06/25
سوال کننده
فیبروکیستیک یعنی خوش خیم, بدخیمش یعنی سرطان؟؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




